Prowokacyjna wizyta.

Data: 2009-05-13 13:24:57
Autor: mwisniewski2008
Prowokacyjna wizyta.
Zaczynam rozumiec Benedykta XVI-go, dlaczego wybral sie z wizyta do
Izraela wlasnie po rzezi Palestynczykow, wlasnie po zmasowanej krytyce
zdjecia ekskomuniki z Lefebrystow, wlasnie po to, zeby pokazac Zydom,
ze popiera powstanie panstwa Palestyny.

Brawo Benedykt !!!

Data: 2009-05-13 22:37:17
Autor: konserwator
Prowokacyjna wizyta.

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:37745430-a990-4441-a1d7-250ea0ed1a52s21g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

zaczynam szanowac Niemcow....

rym

Data: 2009-05-13 22:38:43
Autor: boukun
Prowokacyjna wizyta.

[...]

Tak jak Kaczynski, wie skad jego wiara pochodzi!!!

boukun

Data: 2009-05-13 13:58:08
Autor: mwisniewski2008
Prowokacyjna wizyta.
On 13 Maj, 22:38, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:37745430-a990-4441-a1d7-250ea0ed1a52s21g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> ze popiera powstanie panstwa Palestyny.

> Brawo Benedykt !!!

Tak jak Kaczynski, wie skad jego wiara pochodzi!!!

Cus ci sie bekon pajebalosi

Data: 2009-05-13 23:15:14
Autor: boukun
Prowokacyjna wizyta.

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ef5a8c41-effd-4305-a9e5-e09da512ba5bs16g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

> ze popiera powstanie panstwa Palestyny.

> Brawo Benedykt !!!

Tak jak Kaczynski, wie skad jego wiara pochodzi!!!

Lech Kaczynski powiedzial dziennikarzom, ze drugi raz jest pod Sciana Placzu -
pierwszy raz byl tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiscie wyznania chrzescijanskiego, a nie
mojzeszowego, ale wiem skad sie wywodzi moja wiara - zaznaczyl.

boukun

Data: 2009-05-13 14:31:50
Autor: mwisniewski2008
Prowokacyjna wizyta.
On 13 Maj, 23:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:ef5a8c41-effd-4305-a9e5-e09da512ba5bs16g2000vbp.googlegroups.com...

> [...]

naszej cywilizacji. Jestem oczywiscie wyznania chrzescijanskiego, a nie
mojzeszowego, ale wiem skad sie wywodzi moja wiara - zaznaczyl.

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No i co to ma do rzeczy ?

Przeciez Papierz pokazuje wlasnie swoja suwerennosc.

Data: 2009-05-14 07:59:16
Autor: Piotr
Prowokacyjna wizyta.
Dnia Wed, 13 May 2009 14:31:50 -0700 (PDT),
mwisniewski2008@googlemail.com napisał(a):

No i co to ma do rzeczy ?

Przeciez Papierz pokazuje wlasnie swoja suwerennosc.

Nic nie ma do rzeczy, wałkun tak, jak mój królik sra gdzie popadnie.
Ot tak, ma tyle gwna we łbie, że na wszystko mu wystarczy.
Piotr

Data: 2009-05-14 09:14:36
Autor: boukun
Prowokacyjna wizyta.

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:79ce084f-ad19-4dc1-a679-b820a0d579c8e20g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

No i co to ma do rzeczy ?

Przeciez Papierz pokazuje wlasnie swoja suwerennosc.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A niby w jaki sposób? Uzgodnione było z kahałem, powiesz Benek kilka słów przymilających się Arabom i dla podniecenia "antysemitów" i wszyscy będą myśleć, że ty nie nasz... Istotne jest to co papież tam robi w Izraelu i co mówi, a mówi, że Jerozolima to pierwsza stolica apostolska i tam powstały założone przez pierwszego "papieża" - Żyda rybaka Piotra kościoły chrześcijańskie w synagogach...
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2009-05-14 07:53:40
Autor: WW
Prowokacyjna wizyta.
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:
Zaczynam rozumiec Benedykta XVI-go, dlaczego wybral sie z wizyta do
Izraela wlasnie po rzezi Palestynczykow,

Chciał sobie własną młodość przypomnieć  ??

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Prowokacyjna wizyta.