Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła

Data: 2011-09-29 13:26:37
Autor: Grzegorz Z.
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
W środę klientów Galerii Mokotów witała "Koronka do Miłosierdzia Bożego".
To nie żaden zabieg marketingowy. Wspólnota "Misja Świętej Faustyny" z
pobliskiej parafii wybrała sobie to miejsce na modlitwę Godz. 15, przy skrzyżowaniu al. Wilanowskiej z Wołoską ustawia się 16
starszych pań i jeden pan. W dłoniach różańce, reprodukcje obrazu Chrystusa
Miłosiernego i tabliczki z napisem "Jezu ufam Tobie!". Modlitwa trwa
kilkanaście minut. Uczestnicy powtarzają słowa: "... dla Jego bolesnej męki
miej miłosierdzie dla nas i całego świata...". Zapraszają przechodniów, ale
bez większych sukcesów. - Co to jest? Średniowiecze? - pyta młody człowiek.

- Modlimy się za ojczyznę. O zwycięstwo Miłosierdzia Bożego w Polsce i na
świecie - odpowiada pani trzymająca wizerunek Chrystusa z rozchodzącymi się
promieniami. - I żeby się Polska przebudziła - dodaje pani Eugenia, która -
jak podkreśla - codziennie czuwa przed Pałacem Prezydenckim w oczekiwaniu
na prawdę o katastrofie smoleńskiej. Wyjmuje plik dzienników "Gazety
Polskiej" i streszcza opisane w nich szczegóły "zamachu" na prezydencki
samolot.

Organizatorem modlitwy jest Wspólnota Czcicieli Miłosierdzia Bożego "Misja
Świętej Faustyny" działająca w parafii św. Maksymiliana Kolbe na Służewcu.
Inicjatywa przyszła jednak z Łodzi, od tamtejszych jezuitów, którzy już w
2008 r. zachęcili ludzi do odmawiania "Koronki" na 111 łódzkich
skrzyżowaniach. Rok później do akcji przyłączyło się ponad 50 miast i
miejscowości. Data 28 września nie jest przypadkowa - tego dnia trzy lata
temu ogłoszono błogosławionym ks. Michała Sopoćkę, spowiednika i
kontynuatora misji św. Faustyny. Wczoraj w Warszawie modlących się można
było spotkać w różnych miejscach, m.in. przy krzyżu na pl. Piłsudskiego i
przed posągiem Jezusa Miłosiernego na Woli.

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10374289,Modlili_sie_na_skrzyzowaniach___Czy_to_sredniowiecze__.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-29 09:22:44
Autor: HaMMeR
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Data: 2011-09-29 18:33:55
Autor: .
Dnia Thu, 29 Sep 2011 09:22:44 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Człowieku, jak ci nie wstyd? Jak ty się zachowujesz? Masz człowieku jakieś
wykształcenie? Pewnie podstawowe. Wieczorowka. Oto co się dzieje kiedy cham
dorwie się do internetu.

Dominik

Data: 2011-09-29 12:16:34
Autor: Antenka
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 29 Wrz, 18:33, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:
Dnia Thu, 29 Sep 2011 09:22:44 -0700 (PDT), HaMMeR napisa (a):

> On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
> ciach

> A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Cz owieku, jak ci nie wstyd? Jak ty si zachowujesz? Masz cz owieku jakie
wykszta cenie? Pewnie podstawowe. Wieczorowka. Oto co si dzieje kiedy cham
dorwie si do internetu.

Dominik

Te! Profesor, nie podskakuj! Wszyscy już mieli okazję się przekonać
jaki z ciebie "entelygent" - mierny produkt jakiejś wyższej szkoły z
Pcimia Dolnego! :-o))

Antenka

P.s. Musisz się jeszcze długo uczyć, dzieciaku.

Data: 2011-09-29 18:49:01
Autor: Przemyslaw W
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydla

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:d27216f6-aec8-4b58-a593-db069f3e70a4j19g2000yqc.googlegroups.com...
On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Ty masz pod dostatkiem. Wystarczy, ze popatrzysz do lustra.

Przemek

--

"Nie pierwszy raz tez sluzby IV RP próbowaly zarzucic siec na mlodego Walese. Jesienia 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dzis kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpowal poslanke PO Beate Sawicka. W trakcie jej rozpracowywania nalegal na to, by próbowala wciagnac do swoich interesów innych polityków Platformy."

Wiecej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-29 19:27:03
Autor: Grzegorz Z.
HaMMeR napisał:

On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Jaka platfońska, jaka platfońska? Wypraszam sobie!

Data: 2011-09-29 11:29:42
Autor: Hans Kloss
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 29 Wrz, 19:27, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Jaka platfo ska, jaka platfo ska? Wypraszam sobie!
 Skoro łatwej pogodzić ci się z oskarżeniem o zbydlęcenie niż o
platfonsizm to znaczy że jest jeszcze dla ciebie cień nadziei
zgrzesiu.
J-23

Data: 2011-09-30 09:52:21
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6565a2bf-dd85-498c-8237-0e0b1f5bd266g33g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Hans, jesteś bydlakiem. Ty i obserwator. Najgorsze pisowskie bydło.

--
Zahir

Data: 2011-09-30 01:08:16
Autor: Hans Kloss
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 30 Wrz, 09:52, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
[brednei ja zwykle]

Śmieci takie jak ty zostaną zgnojone.
J-23

Data: 2011-09-30 10:50:48
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3690bf8-2edb-452d-ac60-2f9822296937z19g2000vby.googlegroups.com...
On 30 Wrz, 09:52, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
[brednei ja zwykle]

Śmieci takie jak ty zostaną zgnojone.
J-23

Skocz mi na wacka porąbany MATOLE. Pieprzniety stalinowiec. ;)

--
Zahir

Data: 2011-09-30 14:49:22
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 10:08:16 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

On 30 Wrz, 09:52, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
[brednei ja zwykle]

Śmieci takie jak ty zostaną zgnojone.
J-23

Sam jesteś gnojem.

--
stevep

Data: 2011-09-30 06:00:59
Autor: Hans Kloss
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 30 Wrz, 14:49, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
[brednie jak zwykle]
Stul ryj plugawy staruchu, albowiem bliski jest czas gdy z nadmiaru
pokurwienia umysłowego udławisz się własną sztuczną szczęką..
J-23

Data: 2011-09-30 15:04:22
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 15:00:59 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Bo sie zatrujesz psycholu jadem lejącym się z własnego jęzora.

--
stevep

Data: 2011-09-30 09:28:37
Autor: Antenka
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 30 Wrz, 09:52, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

Hans, jeste bydlakiem. Ty i obserwator. Najgorsze pisowskie byd o.<

Gorszego padalca od ciebie tutaj na psp się nie znajdzie.

Antenka

Data: 2011-09-29 19:34:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ocyamjedpwg0.1ezyz1q8uw1wm.dlg40tude.net...
HaMMeR napisał:

On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Jaka platfońska, jaka platfońska? Wypraszam sobie!

A to ci pasuje: A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero pisowska?

Data: 2011-09-29 12:18:19
Autor: Antenka
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 29 Wrz, 19:47, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Bogdan Idzikowski napisa :

> U ytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisa w wiadomo ci

> A to ci pasuje: A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero pisowska?

Try again :)))

--
Socjalizm nigdy nie zapu ci w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa aj si za wyzyskiwany proletariat, tylko za milioner w w przej ciowych

Ja popróbuję, anarchisto zafajdany!

:-o))

Antenka

Data: 2011-09-29 22:41:35
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-29 22:39, Grzegorz Z. pisze:
Ja popróbuję, anarchisto zafajdany!

Fail.

Palikotowiec jeden

Data: 2011-09-30 00:19:05
Autor: Grzegorz Z.
zdumiony napisał:

W dniu 2011-09-29 22:39, Grzegorz Z. pisze:
Ja popróbuję, anarchisto zafajdany!

Fail.

Palikotowiec jeden

A swoją drogą ciekawe co musiał poczuć Jadryś czytając tamten post o
"zafajdanym" :) :) :)

Data: 2011-09-30 09:26:13
Autor: Antenka
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
On 29 Wrz, 22:39, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Fail.<

 You're a lier!

Nie picuj! Anarchisto,  pomarańczowa alternatywo, zadymiarzu spod
znaku tęczowej flagi i masonie! :-o))

Antenka

Data: 2011-09-30 18:27:11
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1ocyamjedpwg0.1ezyz1q8uw1wm.dlg40tude.net...
HaMMeR napisał:

On 29 Wrz, 13:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
ciach

A malo ci bydla we wlasnym domu, sciero platfonska?

Jaka platfońska, jaka platfońska? Wypraszam sobie!

Sciero lewacko-pedalska, teraz pasuje ?

R.

Data: 2011-09-30 09:29:45
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 18:27, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote in messagenews:1ocyamjedpwg0..1ezyz1q8uw1wm.dlg40tude.net...

> Jaka platfońska, jaka platfońska? Wypraszam sobie!

Sciero lewacko-pedalska, teraz pasuje ?

R.

Pięknie to ująłeś Raffek, naprawdę pięknie! :-D

Antenka

Data: 2011-10-01 05:07:55
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 18:29:45 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Sciero lewacko-pedalska, teraz pasuje ?

R.

Pięknie to ująłeś Raffek, naprawdę pięknie! :-D

Zaśmiała sie debilka i zdechła.
--
stevep

Data: 2011-09-30 18:30:10
Autor: Grzegorz Z.

HaMMeR napisał:

[...]

Ale ja nie mam kota.

Data: 2011-10-01 05:07:22
Autor: stevep

HaMMeR napisał:

[...]

Hmmm, co za pisowski polot?

--
stevep

Data: 2011-09-29 17:07:40
Autor: .
Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:26:37 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Gdzie była straż miejska? Dominik

Data: 2011-09-29 18:01:19
Autor: Ikselka
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
Dnia Thu, 29 Sep 2011 17:07:40 +0200, . napisał(a):

Gdzie była straż miejska?

....kiedy szczano i wieszano puszki pod krzyżem?
:->
--
XL

Data: 2011-09-29 20:46:02
Autor: Klin
Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła
   Co użytkownik Grzegorz Z.  napisał: - każdy widzi i nie trzeba
   zgadywać  kto tu jest chamem i bydlakiem - widać wyraźnie.

Prowokacyjne chamstwo moherowego bydła