Pryloskie wspominki po raz kolejny

Data: 2010-03-13 08:43:21
Autor: .heÂŽsk.
Pryloskie wspominki po raz kolejny
On Fri, 12 Mar 2010 12:21:30 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

http://coryllus.salon24.pl/162825,rynkowe-hity-polski-ludowej

Ech, łza sie w oku kręci na wspomnienie tamtych pokracznych czasów.

 w tamtych "pokracznych czasach" twoi idole "kradli ksiezyc"
 i konczyli studia. jak sadzisz, jakie szanse na role w filmie
 mialo dziecko z robotniczo-chlopskiej rodziny? kim w takim razie
 byl tatus blizniakow, ze zalatwil im role w filmie ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-13 03:12:33
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 08:43, .heÂŽsk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

. jak sadzisz, jakie szanse na role w filmie  mialo dziecko z robotniczo-chlopskiej rodziny?
Może takie jak....Henryk Gołębiewski, pamiętny Poldek z "Podróży za
jeden uśmiech" bez którego w latach 70tych nie mógł się obejść żaden
dziecięcy film czy serial Jędryki?

kim w takim razie
 byl tatus blizniakow, ze zalatwil im role w filmie ?

Mam lepsze: kim są kurwie syny obsrywające swoich przeciwników
politycznych (a nawet ich nieżyjących i nie mogacych się bronić
przodków)  przy pomocy palikocizmów, kłamstw insynuacji i obelg? Nie
musisz odpowiadać, ty wiesz i ja wiem, pytanie było czysto
retoryczne...tfu
J-23

Data: 2010-03-13 04:19:00
Autor: zbig
On 13 Mar, 12:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Masz na mysli dziadka z Wehrmachtu?

Data: 2010-03-13 05:13:20
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 13:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Masz na mysli dziadka z Wehrmachtu?

Cokolwiek by nie mówić o (istotnie nieetycznym) zagraniu Kurskiego to
jedno wydaje się niewątpliwe- POWIEDZIAŁ PRAWDĘ i jest o tyle
usprawiedliwiony że to tusek pierwszy zaczął "grać" swoim dziadkiem
pozując go na Bóg wie jakiego bohatera, gdy tymczasem prawda była o
wiele bardziej prozaiczna. A tu masz do czynienia z ludzkim śmieciem,
zwykłą kanalią bydlakiem i untrermenszem który jedynie łże, palikoci
obsrywa i obrzyguje swoich "wrogów" nie mając ku temu żadnego
merytorycznego uzasadnienia, powodowany wyłącznie własnym
skurwysyństwem, kanaliowatością i palikoctwem.
J-23

Data: 2010-03-14 11:46:58
Autor: .heÂŽsk.
Pryloskie wspominki po raz kolejny

 czyli wszystko co tu prezentujesz.

--

 HeSk

Data: 2010-03-13 14:03:44
Autor: .heÂŽsk.
Pryloskie wspominki po raz kolejny
On Sat, 13 Mar 2010 03:12:33 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  kim byl tatus blizniakow, ze zalatwil im role w filmie ?

Mam lepsze: kim są kurwie syny obsrywające

 BRAWO! dorosly facet a zachowujesz sie jak menel.

swoich przeciwników politycznych (a nawet ich nieżyjących
 i nie mogacych się bronić przodków)  przy pomocy palikocizmów,

 MASZ NA MYSLI DZIADKA Z WEHRMACHTU ?  i co ptaszku ? zasunalem ci kopa ;o))

kłamstw insynuacji i obelg?

 no wlasnie. patrz wyzej cwaniaczku ;o)))

Nie musisz odpowiadać, ty wiesz i ja wiem, pytanie było czysto
retoryczne...tfu

 wlasnie. tfffu... --

 HeSk

Data: 2010-03-13 05:18:22
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 14:03, .heÂŽsk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

 i co ptaszku ? zasunalem ci kopa ;o))

Bynajmniej ścierwojadzie,  zebrałeś jedynie kilka plaskaczy w ryj
plugawy i bedziesz je zbierał nadal, jeśli mi tak przyjdzie ochota ;).
J-23

Data: 2010-03-14 11:46:58
Autor: .heÂŽsk.
Pryloskie wspominki po raz kolejny
On Sat, 13 Mar 2010 05:18:22 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 13 Mar, 14:03, .heÂŽsk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

>  i co ptaszku ? zasunalem ci kopa ;o))

Bynajmniej ścierwojadzie,

 brak argumentow, co ? ;o))

zebrałeś jedynie kilka plaskaczy w ryj plugawy

 obudz sie chlopie, obudz... ;o)))

i bedziesz je zbierał nadal, jeśli mi tak przyjdzie ochota ;).

 zakompleksiony staruch z ciebie. i konus zapewne. ;o)))

--

 HeSk

Pryloskie wspominki po raz kolejny