Prym w kalumniach wiedzie TVN

Data: 2010-07-24 22:47:14
Autor: abc
Prym w kalumniach wiedzie TVN
Wdowa po gen. Błasiku: Nie wiem nawet, kto zidentyfikował głos męża.

Prym w rzucaniu kalumnii na mojego męża wiedzie stacja TVN, nie mówiąc już o
programie "Teraz my". Oni już go osądzili - mówi Ewa Błasik, żona dowódcy
sił powietrznych, który zginął pod Smoleńskiem.  - To bardzo rani naszą
rodzinę - mówi wdowa.

Gdy pojawiła się informacja o trzeciej osobie w kabinie pilotów i że był nią
szef sił powietrznych gen . Andrzej Błasik, niektóre media sugerowały, że
mógł on wywierać presję na pilotów. Co na to wdowa po tragicznie zmarłym
generale?

 - Pamiętam, co mąż mówił do pilota, który odmówił wykonania lotu  do
Tibilisi. Stojąc obok męża, słyszałam jego słowa skierowane do któregoś z
pilotów, że nikt nie ma prawa niczego nakazywać dowódcy załogi, bo on o
wszystkim decyduje i ma prawo odmówić wykonania lotu, jeżeli w jakikolwiek
sposób zagraża to bezpieczeństwu - opowiada w rozmowie z "Naszym
 Dziennikiem".

Data: 2010-07-24 22:58:10
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Prym w kalumniach wiedzie TVN
CHWDP i MO i SB i WSI
Tfu!
burze i rozpierdalanie dachow waszych i zajebe was zlodzieje, kurwy kanciarze
Tfu!

Prym w kalumniach wiedzie TVN