Prymas !!

Data: 2009-12-16 09:12:59
Autor: cyc
Prymas !!
Za dwa dni Muszynski zostanie prymasem Polski . Czy nie bylo innego , nie ubabranego we wspolprace z sb czowieka na to stanowisko ? .

cyc

Data: 2009-12-16 09:20:06
Autor: Roger Perejro
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Za dwa dni Muszynski zostanie prymasem Polski . Czy nie bylo innego , nie ubabranego we wspolprace z sb czowieka na to stanowisko ? .

Bardzo możliwe, że nie było.

Przemek
--

Dorn: Wyleniały wezyr i kiszenie ogórków to poziom myślenia PiS.

Data: 2009-12-16 09:23:02
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hga57p$v6p$1news.onet.pl...

[...]

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

cyc

Data: 2009-12-16 03:04:40
Autor: sofu
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa
mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Alez to jest dla nich najlepszy kandydat! Swój chłop w śród swoich chciałoby
sie powiedzieć.

sofu

Data: 2009-12-16 09:49:58
Autor: boukun
Prymas !!

[...]

Tacy całkiem młodzi walikoniki, co to się uśmiechają i głaszczą dziewczynki i chłopców w szkole?

boukun

Data: 2009-12-16 12:12:39
Autor: Roger Perejro
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

W tym środowisku młodzi nie mają nic do gadania. Jedynym wyrazem sprzeciwu jest opuszczenie szeregów.

Przemek

--

Dorn: Wyleniały wezyr i kiszenie ogórków to poziom myślenia PiS.

Data: 2009-12-16 17:16:17
Autor: abc
Prymas !!
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

Data: 2009-12-17 12:24:11
Autor: cirrus
Prymas !!
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgb198$t63$1atlantis.news.neostrada.pl...
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

A po co komu trzymiesięczny prymus?

--
stevep

Data: 2009-12-17 16:47:53
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hgd1ge$vbd$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie chodzi o to jak dlugo bedzxie . Nawrt jesli mialoby to byc godzine to o godzine za duzo bo nie w tym rzecz , czy bedzie , czy nie , tylko w tym , ze byl agentem bezpieki i ze takich ludzi nie powinno sie promowac na tak eksponowane stanowiska .
Wytlumacz to abc bo ja mam go w filtrze bo nie chce "sluchac " jego pseudokatolickiego belkotu .

cyc

Data: 2009-12-17 17:26:37
Autor: abc
Prymas !!
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

A po co komu trzymiesięczny prymus?

Tu nie ma miejsca żaden awans abp Muszyńskiego. Abp Muszyński pozostaje w
swoim miejscu, w archidiecezji gnieźnieńskiej, jeszcze przez 3 miesiące, a
potem idzie na emeryturę.

I tak się złożyło, że jednocześnie Benedykt Odnowiciel postanowił przywrócić
tytuł prymasa do archidiecezji gnieżnieńskiej, tam gdzie ten tytuł
przysługiwał przez wieki.  Ważne będzie to, kogo papież zrobi ordynariuszem
po abp Muszyńskim.

Data: 2009-12-16 15:04:43
Autor: WW
Prymas !!
cyc pisze:
Za dwa dni Muszynski zostanie prymasem Polski . Czy nie bylo innego , nie ubabranego we wspolprace z sb czowieka na to stanowisko ? .

cyc

Wszak purpuraci nie raz twierdzili, że ich współpraca ze specsłużbami była warunkiem koniecznym otrzymania paszportu. Zaś dopiero studia w Watykanie  otwierały drzwi do kariery w kk. Jak był grzeczny i współpracował, to pojechał na uzupełniające do Watykanu i otrzymał purpurowa sukienkę.
Tak więc nic w tym dziwnego, ze każdy z nich ma na koncie współprace.

Tylko jeden, podobno, nie współpracował a Wojtyła się nazywał.
Ciekawe, za co jemu dali paszport ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-16 15:08:47
Autor: =heÂŽsk=
Prymas !!
On Wed, 16 Dec 2009 15:04:43 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

Tylko jeden, podobno, nie współpracował a Wojtyła się nazywał.

 w pzpr tylko jeden podobno nie wspolpracowal ;o)

Ciekawe, za co jemu dali paszport ?

 za szlacheckie pochodzenie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 16:52:46
Autor: Karol
Prymas !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

..ot logika sowiecka. Ksieza winni, bo kilku zmuszono do wspolpracy.
Ale KTO ich do tego ZMUSIL i jakimi metodami zostali do tej wspolpracy naklonieni, to juz nie jest istotne?

Bandyta lub zboczeniec zmusil niewinnego czlowieka do przestepstwa, ale teraz nalezy napietnowac publicznie zmuszonego przemoca i zniewolonego czlowieka ?

Ty w ogole cokolwiek wiesz jak dzialaly komunistyczne specsluzby, madralo
bohaterze na papierze... tfu... na komputerze?

Data: 2009-12-16 17:12:13
Autor: Karol
Prymas !!

noz k***wa, jeszcze przezglaba zapomnialem , przypomniec co zrobiono z
ksiedzem ktory nie chcial wspolpracowac, ks. Popieluszko, wiec przypomne:

..uciety jezyk, cala mas ran kulutych glowy, miazga z mozgu i wnetrzonosci.

Kto winny? Oczywiscie w/g *logiku* WW. ks. Jerzy Polpieluszko, bo nie chcial
wspolpracowac z sowietami.

* podejrzewam ze ty tez bys im nie odmowil, skoro nawet teraz oskarzasz bez
zadnego ludzkiego odruchu, tych ktorzy do tej wspolpracy czesto byli tylko
sila zmuszeni.

Data: 2009-12-16 18:33:23
Autor: abc
Prymas !!
* podejrzewam ze ty tez bys im nie odmowil, skoro nawet teraz oskarzasz
bez zadnego ludzkiego odruchu, tych ktorzy do tej wspolpracy czesto byli
tylko
sila zmuszeni.

Abp Muszyński w wywiadzie dla Rzepy:

Oczywiście, może być to obciążeniem, bo jest także obciążeniem dla mnie
osobiście. Cały problem sprowadza się do tego, jaką wagę przypisuje się
określeniu TW.

Ponieważ wiem, jak wyglądała rzeczywistość, jestem wewnętrznie spokojny.
Robiłem wszystko, by nie ulec presji i naciskom, z którymi się spotykałem.

W tej sprawie wypowiadałem się już publicznie, kilkakrotnie podkreślając, że
zarejestrowano mnie bez mojej wiedzy i zgody. Nie mam tu już nic nowego do
dodania.

Jestem w tym szczęśliwym położeniu, że mam na piśmie jednoznaczne świadectwo
mojego ówczesnego biskupa diecezjalnego abp. Mariana Przykuckiego, który był
moim bezpośrednim przełożonym. Pozwolę sobie fragment przytoczyć:

"Od roku 1981 byłem ordynariuszem ks. prof. Henryka Muszyńskiego. O każdym
spotkaniu z urzędnikiem UB byłem szczegółowo informowany. Byłem zbudowany
jego postawą i prostolinijnością patriotyczną. Stąd jakiekolwiek uwagi
negatywne odnośnie do ks. prof. Henryka Muszyńskiego z czystym sumieniem
odrzucam i proszę to oświadczenie przyjąć jako od osoby, która najlepiej
może zaświadczyć o jego przykładnej postawie".

Trzeba niestety zdecydować, kto w tym wypadku zasługuje na wiarę.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/406625_Epoka_wielkich_prymasow_sie_skonczyla_.html

Data: 2009-12-16 17:47:05
Autor: Karol
Prymas !!
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Trzeba niestety zdecydować, kto w tym wypadku zasługuje na wiarę.

generalnie, w KK powinna rowniez byc przeprowadzona lustracja. To pieknie, ze ten duchowny sie przyznal do wspolpracy. Tym niemniej, powinien jednak zrezygnowac ze swojej kandydatury na prymasa. To zbyt powane stanowisko w KK.

Chodzi o to, ze nie mozna stwarzac precedensu. Kosciol musi byc poza wszelkimi
podejrzeniami, bo utraci zupelnie zaufanie. Wrogowie KK, skrzetnie to
wykorzystaja.

Data: 2009-12-17 09:47:59
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgb6ep$q04$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

No i pierwszy raz przeczytalem Twoja sensowna opinie z ktora calkowicie sie zgadzam w calosci !.

cyc

Data: 2009-12-16 18:41:46
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgb38u$da0$1inews.gazeta.pl...

.....<

Tylko jeden, podobno, nie współpracował a Wojtyła się nazywał.
Ciekawe, za co jemu dali paszport ?

.ot logika sowiecka. Ksieza winni, bo kilku

w jednej parafii !!.

zmuszono do wspolpracy.
Ale KTO ich do tego ZMUSIL i jakimi metodami zostali do tej wspolpracy
naklonieni, to juz nie jest istotne?

Znaczy Piesiewicz niewinny  i jest tylko ofiara ?

cyc

Data: 2009-12-16 17:53:45
Autor: Karol
Prymas !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> Ale KTO ich do tego ZMUSIL i jakimi metodami zostali do tej wspolpracy
> naklonieni, to juz nie jest istotne?

Znaczy Piesiewicz niewinny  i jest tylko ofiara ?

....a czy Piesiewicza zmusily do brania pod przymusem narkotykow i umawiania
sie z paniami swawolnych obyczajow, prosowieckie specsluzby w czasach PRL?

Piesiewicz powinien zrezygnowac z sentorstwa za wlasna glupote.  Do tego co robil nikt go przeciez nie zmuszal, chociaz KTOS mogl te jego
slabostki wykorzystac do walki politycznej, np. z SLD:))

Data: 2009-12-16 16:59:40
Autor: Karol
Prymas !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Tylko jeden, podobno, nie współpracował a Wojtyła się nazywał.
Ciekawe, za co jemu dali paszport ?

...taaak, jeszcze Wojtyle trza opluc, bo solidnie narazil sie Sowietom.
No i cudem przezyl, ten zamach sowiecki na jego zycie.

Sowietom chodzi o to, aby Polacy zwatpili juz w kazdego przyzwoitego Polaka.

Siac, sciac, dezinformacje. Oglupiac i deprawowac narod, aby latwiej nim
rzadzic nadal.

Data: 2009-12-16 18:43:23
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgb3ls$f3c$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Ksiazkowy przyklad paranoi !

cyc

Data: 2009-12-16 17:55:44
Autor: Karol
Prymas !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Ksiazkowy przyklad paranoi !

...taaaak ? ...a ty w ogole jakakolwiek ksiazke, poza tym co ci GW do glowy
nawrzucalo, to cztasz, matolku?

Data: 2009-12-16 18:08:02
Autor: Karol
Prymas !!
 poza tym, *nie paranoiku*, jesli chodzi o tego nieudanego Piesiewicza, to
zdajsie juz namierzono tych ktorzy te jego postepowe zachowania, wykorzystali?

Pozostaje tylko sie zastanowic, czy aby to sa na pewno GLOWNI sprawcy, ktorzy
znowu pozostana bezkarni, tak jak w przypadku np. ks Jerzego.
Tych ostatnich jakos nie udaje sie wykryc od ok. 20 lat w podobno
*niekomunistycznej* i *suwerennej*( 1 sic:))...Polsce.

Data: 2009-12-17 09:46:30
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgb7m2$1k4$1inews.gazeta.pl...

[...]

No nie mowilem , ze paranoik ?

cyc

Data: 2009-12-17 01:45:39
Autor: sofu
Prymas !!

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

No i cudem przezyl, ten zamach sowiecki na jego zycie.

Sowietom chodzi o to, aby Polacy zwatpili juz w kazdego przyzwoitego

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Gdyby ludzie pokroju ABC mogli, to by wyrzucili cialo JP2 na smietnik z tych
watykanskich krypt i spalili zeby slad nie pozostał.
Usuneli by cala jego tworczosc i jego samego z kart historii tak jak usuneli
spora czesc niewygodnych ewangelii.
Nikt bardziej nie nienawidzil JP2 niz skrajnie konserwatywne kregi
watykanskie. Ale tez i tzw postepowi  bardzo go nielubili.
Nienawidzili go tez za poobsadzanie wielu funkcji w watykanie Polakami.
Wcale bym sie nie zdziwil gdyby za iles tam lat sie okazalo, ze zamach na
jego zycie byl z podjudzenia pewnych koscielnych kregow.

sofu

Data: 2009-12-17 08:07:09
Autor: abc
Prymas !!
Gdyby ludzie pokroju ABC mogli, to by wyrzucili cialo JP2 na smietnik z
tych watykanskich krypt i spalili zeby slad nie pozostał.

Nie mamy prawa osądzać Wikariuszy Chrystusa. Są ważnie wybranymi papieżami.

Żaden katolik nie może dowieść z moralną pewnością, że posoborowi papieże w
swoim sercu pragnęli wyrządzić Kościołowi szkodę, albo świadomie odrzucali
dogmaty Kościoła.

Faktem jest, że mnożyli dwuznaczne wypowiedzi i gesty po to, aby przyciągnąć
uwagę mediów. Wygląda na to, że byli przekonani, iż przez swoje dzieła
wyrządzają Kościołowi najlepszą przysługę.

Każdy z nich w swoim czasie staje przed Chrystusem i zdaje sprawę z
włodarstwa swego. A my powinniśmy się powstrzymać od wydawania sądów na ich
temat. Także od okrzyków: "Santo subito!"

Data: 2009-12-16 15:10:47
Autor: matusm
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hga4qd$u6b$1news.onet.pl...
Za dwa dni Muszynski zostanie prymasem Polski . Czy nie bylo innego , nie ubabranego we wspolprace z sb czowieka na to stanowisko ? .

cyc

Nie,,,,,,,,,bo nic  sie nie  zmienilo i nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Prymas !!