Prymas !!

Data: 2009-12-16 09:20:06
Autor: Roger Perejro
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Za dwa dni Muszynski zostanie prymasem Polski . Czy nie bylo innego , nie ubabranego we wspolprace z sb czowieka na to stanowisko ? .

Bardzo możliwe, że nie było.

Przemek
--

Dorn: Wyleniały wezyr i kiszenie ogórków to poziom myślenia PiS.

Data: 2009-12-16 09:23:02
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hga57p$v6p$1news.onet.pl...

[...]

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

cyc

Data: 2009-12-16 03:04:40
Autor: sofu
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa
mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Alez to jest dla nich najlepszy kandydat! Swój chłop w śród swoich chciałoby
sie powiedzieć.

sofu

Data: 2009-12-16 09:49:58
Autor: boukun
Prymas !!

[...]

Tacy całkiem młodzi walikoniki, co to się uśmiechają i głaszczą dziewczynki i chłopców w szkole?

boukun

Data: 2009-12-16 12:12:39
Autor: Roger Perejro
Prymas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

No nie ! w to nie uwierze !. A nawet jakby nie z tych starszych , to sa mlodzi , ktorzy nie zdarzyli sie zeszmacic .

W tym środowisku młodzi nie mają nic do gadania. Jedynym wyrazem sprzeciwu jest opuszczenie szeregów.

Przemek

--

Dorn: Wyleniały wezyr i kiszenie ogórków to poziom myślenia PiS.

Data: 2009-12-16 17:16:17
Autor: abc
Prymas !!
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

Data: 2009-12-17 12:24:11
Autor: cirrus
Prymas !!
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgb198$t63$1atlantis.news.neostrada.pl...
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

A po co komu trzymiesięczny prymus?

--
stevep

Data: 2009-12-17 16:47:53
Autor: cyc
Prymas !!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hgd1ge$vbd$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie chodzi o to jak dlugo bedzxie . Nawrt jesli mialoby to byc godzine to o godzine za duzo bo nie w tym rzecz , czy bedzie , czy nie , tylko w tym , ze byl agentem bezpieki i ze takich ludzi nie powinno sie promowac na tak eksponowane stanowiska .
Wytlumacz to abc bo ja mam go w filtrze bo nie chce "sluchac " jego pseudokatolickiego belkotu .

cyc

Data: 2009-12-17 17:26:37
Autor: abc
Prymas !!
Abp Muszyński będzie prymasem tylko przez 3 miesiące.
A poza tym, po Soborze Watykańskim II prymas nie jest już prawdziwym
Prymasem, obowiązuje kolegialność...

A po co komu trzymiesięczny prymus?

Tu nie ma miejsca żaden awans abp Muszyńskiego. Abp Muszyński pozostaje w
swoim miejscu, w archidiecezji gnieźnieńskiej, jeszcze przez 3 miesiące, a
potem idzie na emeryturę.

I tak się złożyło, że jednocześnie Benedykt Odnowiciel postanowił przywrócić
tytuł prymasa do archidiecezji gnieżnieńskiej, tam gdzie ten tytuł
przysługiwał przez wieki.  Ważne będzie to, kogo papież zrobi ordynariuszem
po abp Muszyńskim.

Prymas !!