Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.

Data: 2011-04-09 15:49:27
Autor: obserwator
Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.
Jak zareagowlaby na te skandaliczne zachowania zamordowany w bestialski sposob
przez esbecje, ks. Popieuszlo?

kim sa ci dostojnicy K.K, jak nie ohydnymi zaprzancami i zdrajcami narodu
polskiego?

Warto zapamietac ich nazwiska:

kardynał Dziwisz, kardynał Nycz, biskup Pieronek. Hanba dla polskiego Kosciola Ktolickiego !

Data: 2011-04-09 12:09:00
Autor: Antenka
Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.
On 9 Kwi, 17:49, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

kardyna Dziwisz, kardyna Nycz, biskup Pieronek.

Hanba dla polskiego Kosciola Ktolickiego !

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ojejku i co tak się dziwisz?! To oczywista oczywisto¶ć kim oni s±. A
ten z Lublina, który niedawno odszedł ( tylko nie wiadomo dok±d?)
posiadał tylko 23 stopień wtajemniczenia  : - /

Antenka

P.s. Oczywi¶cie, że to hańba dla Polski, dla Narodu i dla KK

Data: 2011-04-09 18:05:55
Autor: news

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:inpv67$3bs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hańba takim czubom jak ty i tobie podobni. Ty gdyby¶ dzisiaj spotkał Chrystusa na ulicy, to pewnie by¶ go poczęstował - "Spieprzaj dziadu"....

Data: 2011-04-09 16:20:57
Autor: obserwator
news <long-joe@versanet.de> napisał(a):
Hańba takim czubom jak ty i tobie podobni. Ty gdyby¶ dzisiaj spotkał Chrystusa na ulicy, to pewnie by¶ go poczęstował - "Spieprzaj dziadu"....

boisz sie mnie, psychopato, bo zmieniles nick? Boisz sie dostac w ten klamliwy
ryj na odlew ty smierdzace gowno?

Data: 2011-04-09 16:24:49
Autor: obserwator
[...]

w sieci debilu nie jestes anonimowy. Juz wiem kim jestes. Uwazaj wiec na siebie.

Data: 2011-04-09 20:17:01
Autor: news

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:inq18h$ajh$1inews.gazeta.pl...
[...]

A może zauważyłe¶, dzieciaczku, że całkiem jawnie tu występuję? Nie ukrywam się tak jak ty. I nie odgrażaj się, bo to ciebie, pętaku, może krzywda spotkać.

Mamusia zabierze ci komputer.....

Data: 2011-04-09 19:07:13
Autor: El condor

"news" <long-joe@versanet.de> wrote in message news:inq05c$4f6$1dont-email.me...

[...]

W przeciwienstwie do ciebie, ktory poczestowalby Go...? No czym? POchwal sie. Odslon swoje oblicze...

Data: 2011-04-09 17:17:14
Autor:
El condor <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):

W przeciwienstwie do ciebie, ktory poczestowalby Go...? No czym? POchwal sie. Odslon swoje oblicze...

news to kolejny nick GrzegorzaZ ze Szczecina. --

Data: 2011-04-09 23:59:26
Autor: news
Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.

"El condor" <

W przeciwienstwie do ciebie, ktory poczestowalby Go...? No czym? POchwal sie. Odslon swoje oblicze...

Fajnego masz nicka, przetr±cona kaczko. To tak na zasadzie - nasz prezio przegrał, ale wygrał? Kaczka co się w gnojówce tarza - El Condor. Nie osłabiaj mnie, pisiaku....

Data: 2011-04-09 19:39:31
Autor: złodziej podatków
[...]

Przecież do niedawna to byli twoi idole. Już ich nie lubisz ?

Data: 2011-04-09 17:50:08
Autor: obserwator
złodziej podatków <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przecież do niedawna to byli twoi idole. Już ich nie lubisz ?

a u ciebie wszyscy w domu zdrowi? wiesz kto byl moim idolem? To chyba nieuleczalna choroba psychiczna, wmawianie wlasnych urojen nieznanym
sobie osobom na grupach?

jak mozna prowadzic biznes uczciwie, jesli nie potrafi sie logicznie myslec?

Twoj nick *zlodziej podatkow*, jest ciekawy.

Data: 2011-04-09 20:04:09
Autor: złodziej podatków
> [...]

jak mozna prowadzic biznes uczciwie, jesli nie potrafi sie logicznie myslec?

Twoj nick *zlodziej podatkow*, jest ciekawy.

O, brakło argumentów więc prze¶wietlanie się zaczęło ? Mam się bać ? Nie masz większych zmartwień niż mój biznes ? Lepiej spręż się i do roboty bo za niedługo wybory i znów odniesiecie " sukces " jak w prezydenckich.

Data: 2011-04-09 18:13:16
Autor: obserwator
[...]

jakie mozna miec argumenty jak sie ma do czynienia z kims kto wmawia swoje
urojenia nieznanej sobie osobie? Jakie mozna miec argumenty, jesli ma sie przed soba kogos kto rozumuje
nielogicznie i obrzuca nienawistnymi inwektywami nieznane sobie osoby ,vide
watek w ktorym popisales sie miloscia i rozumnoscia, jednoczesnie zarzucajac
brak tych przymiotow u osoby ktora zaatakowales za rozumny tekst.

Martwisz sie,ze Kaczynski moze wygrac i popierasz zlodziei i oszustow z PO,
ktorych Polska nie widziala od ponad 70 lat?

Nic ci twoje bluzgi nie pomoga, stajnie Audiasza trzeba wyczyscic i odbudowac
Polske uczciwa i suwerenna w ktorej nie bedzie miejsca na lajactwo pelowskie.

Data: 2011-04-09 18:15:48
Autor: obserwator
Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.

stajnie Augiasza, oczywiscie literowka.

Data: 2011-04-09 20:23:33
Autor: eleleWYTNIJTO
> [...]

Martwisz sie,ze Kaczynski moze wygrac i popierasz zlodziei i oszustow z PO,

ktorych Polska nie widziala od ponad 70 lat?

Wisisz mi ¶cierę. Musialem wytrzeć monitor i klawiaturę. " Martwisz sie,ze Kaczynski moze wygrac ",  fantastyka to druga półka od góry trzeci regał.

Jeszcze do was nie dotarło że ludzie nie głosuj± za PO, a przeciw PiS ? Najprawdopodobniej skorzysta na tym SLD. Ciekawe co wtedy powiecie. Jak zwykle, że naród się pomylił ?

Data: 2011-04-09 18:32:12
Autor: obserwator
[...]

stul pysk gnoju i nie prowokuj. PiS popiera wystarczajca ilosc ludzi aby wam
dac po dupie. Marszalek Józef Piłsudski, bylby szczesliwy gdyby go tylko jakas
czesc spoleczenstw popierala, jaka popiera Kaczynskiego.

Ty nie jestes zaden narod, ty jestes smiec pokalmucki.

Data: 2011-04-09 21:11:38
Autor: złodziej podatków
> [...]

czesc spoleczenstw popierala, jaka popiera Kaczynskiego.

Ty nie jestes zaden narod, ty jestes smiec pokalmucki.

Też cię kocham, ale nie mam teraz czasu na pieszczoty więc musisz sobie pomóc sam.  --

Data: 2011-04-09 21:13:40
Autor: jadrys
Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.
W dniu 2011-04-09 20:23, eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Wisisz mi ścierę. Musialem wytrzeć monitor i klawiaturę. " Martwisz sie,ze
Kaczynski moze wygrac ",  fantastyka to druga półka od gĂłry trzeci regaĹ‚.

Jeszcze do was nie dotarło że ludzie nie głosują za PO, a przeciw PiS ?
Najprawdopodobniej skorzysta na tym SLD. Ciekawe co wtedy powiecie. Jak zwykle,
że naród się pomylił ?

A ci ludzie czego tak siÄ™ bojÄ… w PiSie ĹĽe zdesperowani oddajÄ… glosy na PO?

Prymas Wyszynski i Polski Papiez w grobie sie przewracaja.