Prymas na emeryture !

Data: 2009-11-24 15:09:12
Autor: cyc
Prymas na emeryture !
80 letni Glemp odchodzi na emeryture . No coz , odchodzi i dobrze mu tak . Niech zyje dlugo i poczuciu dobrze spelnbionego obowiazku ale czy rzeczywiscie tak bylo ? .
Moim zdaniem nie !. Nie ma czym sie chwalic a spsobem bycia przypominal faraona .
Ma niemalo grzechow na suieniu w tym te zwiazane z bolszewia i ks.Popieluszka , ze nie wspomne o pysze ktora niemal zywcem wynosila go do .....chmur !.
Znamienna rzecz . Informacja o emeryturze Glempa wywolala lawine wpisow , naprawde duzo ale tylko kilka byla mu przychylna . Widac nie tylko ja nie mam o nim dobrego zdania .

cyc

Data: 2009-11-24 06:29:13
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
Widac nie tylko ja nie mam o nim dobrego zdania <

Ty nie msz dobrego zdania o nikim z KK, ale o UB-ka, SB-ach mordercach
księdza J.Popiełuszki, ks. Suchowloca, ks. Niedzielaka masz jak
najlepsze - zawsze trzymałeś stronę morderców i nie wypieraj się
teraz! :-((

Odezwał się biograf Prymasa! Ty się zajmij spisywaniem czarnych
życiorysów  swoich komuszych kumpli - nie jeden z nich swoimi czarnymi
sprawkami i grzechami mógłby obdarować połowę Europy hehe. Popraw się
cycu i nie pij tyle. Pracuj nad sobą, bo masz jeszcze bardzo dużo do
zrobienie!  A KK zostaw w spokoju, bo po łapach dostaniesz :E!

Antenka

Data: 2009-11-24 18:20:43
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:03f9e7a0-dea7-41f7-b1a0-3e2939e5ade3h2g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

No przeciez mowie , ze jestes ....powiedzmy milosiernie , szalona !.
Po "pierwsze primo" , nie jest prawda , ze nie mam dobrego zdania o ksiezach .. Piszac o nich zle , pisze tylko o tej grupie , ktora na zle potraktowanie zasluguje . Przeciez nie bede za kazdym razem wymienial z nazwiska wszystkich tych , ktorych moja krytyka nie dotyczy ! :) .
Po "drugie primo" , moje zdanie o sb -kach i ub -kaqch jest podobne temu jakie ma o nich 90% naszego spoleczenstwa w tym Ty .
Po "trzecie primo" zarzucanie mi , ze "popieralem mordercow " jest najzwyczajniejsza pisowsko- oherowo- rydzykowa kalumnia i prawem zabronionym oszczerstwem !.

[...]

Jak zwykle jestes chamowata i nawet publicznie udzielane Ciu reprymendy nie zmienia juz Twojej bezczelnej osobowosci . Tak juz ma kazden moherowy idiota i nikt juz nic na to nie poradzi.
Na koniec . Jesli myslisz , ze Twoja ocena mojej osoby mnie poruszyla , to sie mylisz . Wiedz tez , ze od takich osob jak Ty , sa dla mnie rownie wazne jak luzne kaku sprzed tygodnia .

cyc

Data: 2009-11-26 17:54:38
Autor: Karol
Prymas na emeryture !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Po "trzecie primo" zarzucanie mi , ze "popieralem mordercow " jest najzwyczajniejsza pisowsko- oherowo- rydzykowa kalumnia i prawem zabronionym oszczerstwem !.

nigdy o tym nie piszesz, na co zwrocila ci uwage Antenka, wiec wyjatkowo
glupio klamiesz.
Jestes niewiarygodny, bo jak kazdy bezmyslny demagog postkomuszy, teraz
atakujesz en bloc KK i tzw. *mohery*. *Mohery* dla ciebie to grupa docelowa, ktora zwalczasz, bo w tej chwili
nie ma juz *kulakow* i *burzujow* ktorych zwlaczalbys w identycznie bezmyslny
sposob, gdyby sytuacja polityczna byla taka, jak przed zainplantowaniem w
Polsce komunizmu.
Teraz *burzujami* i *kapitalistami* stali sie komuchy, wiec
wymysliliscie sobie wroga w postaci *moherow*.
Wyjatkowo to prymitywna demagaogia, na ktora moga sie nabrac tylko kompletne
nieuki i  bezmozgowcy.

Data: 2009-11-24 17:54:27
Autor: - heÂŽsk -
Prymas na emeryture !
On Tue, 24 Nov 2009 15:09:12 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:
\ [...]
Znamienna rzecz . Informacja o emeryturze Glempa wywolala lawine wpisow , naprawde duzo ale tylko kilka byla mu przychylna . Widac nie tylko ja nie mam o nim dobrego zdania .

 roberciu, przestan pitolic. za duzo ogladasz komuszej tvp
 i zbyt duzo czytasz komuszej prasy. ta lawina wpisow to  mobilizacja takich paronoikow antyklerykalow jak ty.  mohery cie predzej czy pozniej dopadna. jak walesa kaczyskiego.
  --

 HeSk

Data: 2009-11-24 10:25:03
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
[...]

Mohery tymczasem heklują wełnianą sieć, która będzie zarzucona Cycowi
na grzbiet, kiedy wpadnie do wykopanej w ziemi zasadzki.
Nie ma to tamto - za bluzgi musi zostać poddany publicznej karze
chłosty. Dostanie wciury pod pręgierzem na Starym Rynku w Poznaniu i
wtedy mu się odechce wygłaszania oszczerczych, antyklerykalnych
tekstów, ooo!  Ode mnie osobiście dostanie 70 batów po dupsku, a potem
pejcz oddam w ręce gawiedzi i mu poprawią hehehe. I nie ma przebacz! :-

Antenka

P.s. Cyc npisał, że dostał sraczki - pewnie ze strachu..hehehe No i
dobrze! :E

Data: 2009-11-25 10:10:23
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b55ead29-bb5b-47d0-b8af-537a3a9b69b6r31g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Takie jak Twoja postawy eskaluja tylko antyklerykalizm , pod ktore to pojecie , wy mohery podkladacie juz wszystko , nawet oskarzenie ksiedza pedofila o pedofilstwo !.
Wasze zachowania przypominaja zachowania zydow , ktorzy nawet nazwanie zyda zydem uznaja za antysemickie .

cyc

Data: 2009-11-25 02:34:00
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
[...]

:-(((

A ja myślałam, że raczej wywołują śmiech. Cycu, wyluzuj! Naprawdę nie
knuję wobec twojej osoby, chociaż bywasz momentami wkurzający...A
gadaj sobie co chcesz!

Antenka

Data: 2009-11-25 11:51:40
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8a543024-cf80-4765-8ccd-cfc630e62cf8p35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Nie rozumiem o czym piszesz i co Twoj tekst ma wspolnego z moim ?

cyc

Data: 2009-11-25 03:18:57
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
On 25 Lis, 11:51, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:8a543024-cf80-4765-8ccd-cfc630e62cf8p35g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
> pedofila o pedofilstwo !.
> Wasze zachowania przypominaja zachowania zydow , ktorzy nawet nazwanie

:-(((

[...]

Ok "kawa na ławę" będzie drukowanymi. A co ja takiego eskaluję? To
raczej ty jesteś zapiekłym antyklerykałem. Niestety ale wyszukiwanie,
tropienie, węszenie ludzkiej słabości, ba nawet podpieranie się
wątpliwymi, mało wiarygodnymi sensacjami, plotami, by tylko móc przy
każdej okazji oczernić KK, przyznaj, że to twoje ulubione zajęcie.
I nie okręcaj kota ogonem!

Antenka

Data: 2009-11-25 14:27:38
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ad61cc77-41ac-423b-bac7-3f59b3b0e63bj24g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> pedofila o pedofilstwo !.
> Wasze zachowania przypominaja zachowania zydow , ktorzy nawet nazwanie

:-(((

[...]

Moj antyklerykalizm zalegnal sie tylko w Twojej i pozostalych moherow , glowie .
Szanuje tych ksiezy , ktorzy na to zasluguja , natomiast ci ktorych geby sa pelne frazesow samymi bedac zaprzeczeniem katolika musza wywolywac u mnie odruchy alergii , ktore Ty nazywasz antyklerykalizmem. .
Pedofil jest pedofilem i ja w przeciwienstwie do Ciebie ta pedofile rowniez u doswiadczonego ta przypadloscia ksiedza dostrzegam , sb -cki szpicel w przeciwienstwie do Ciebie , dla mnie nadal nim jest rowniez wtedy , kiedy nosi sutanne lub biskupia mitre . Porzadny ksiadz np. Isakowicz , Boniecki , niezyjacy juz Kowalski .i wielu , wielu innych w tym grupa tych , ktorych znam osobiscie , dalej takimi w mojej ocenie pozostaja .
Wmawianie wiec sobie , mnie i innym to , ze krytyka wobec ksiezowskich lajdactw to antyklerykalizm dowodzi tylko moherowej koltunowatosci osoby tak sadzacej .
Ksiadz to czlowiek i ma ze swietosci tylko tyle ile na nia zasluzy . Traktowanie wiec ich jak swiete krowy  i pozwalania na dnranstwa jest antykatolickie .
W opisanym wyzej kontekscie nie ja jestem antyklerykalem tylko Ty i podobnie Tobie myslacy sa sprzeniewierzajacymi sie Chrystusowi bluzniercami bo Ten nic nie mowi o bezkarnosci ksiezy , nadaniu im immunitetu zwalniajacego od odpowiedzialnosci za czyny lub biernosci wobec ich postepkow wiernych !.
Wrecz prze ciwnie nakazuje aby byli oni wzorcem dla innych !.
Zrozumiesz sens slow Tego w ktorego podobno wierzysz ? .

cyc

Data: 2009-11-25 14:42:22
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hejbce$1lg$1news.onet.pl...

[...]

W uzupelnieniu abys nie miala juz zadnych watpliwosci .

" Kto by zaœ zgorszył jednego z tych małych, którzy wierzš we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza.
.....<
Otóż jeœli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij jš i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie wejœć do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny.
I jeœli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim wejœć do życia, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła ognistego.
Strzeżcie się, żebyœcie nie gardzili żadnym z tych małych; albowiem powiadam wam: Aniołowie ich w niebie wpatrujš się zawsze w oblicze Ojca mojego, który jest w niebiosach.
Rzekł znowu do swoich uczniow " .

cyc

Data: 2009-11-25 12:36:37
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
Rzekł znowu do swoich uczniow " .

Daruj sobie to kazanie. Nie słucham niewyświęconych kaznodziejów.
Gdybyś sobie wziął głęboko do serca ten tekst, musiałbyś stać się
ślepym, bez nóg i rąk pełzającym odwłokiem, rownież bez języka.

Antenka

Data: 2009-11-26 09:25:02
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5a905461-9519-4ccb-a63f-df3d8b1ff155o10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Jestes nie do konca madra i stosujesz typowo moherowe spsoby arguentpowania ..
Nie ma co sie dziwic , koltuny tak maja . Wtedy , kiedy im brak rzeczowych arguentow , no bo i skad ? , koncentruja sie na obrazaniu adwersarza . Juz bardziej prymitywnym nie mozna byc .
To sama esensja chamstwa , glupoty i koltunstwa .

cyc

Data: 2009-11-26 01:32:25
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !

.
[...]

Nie! To jest celowe szczypanie, żeby ci coś uświadomić, ale widzę, że
twoja inteligencja nie jest najwyższych lotów. Jeszcze raz  powtórzę :
pracuj nad sobą, bo zapewe masz jeszcze bardzo wiele do zrobienia, a
nie zajmuj się słabościami innych ludzi.  Dla mnie natomiast twoja
pisanina to esencja faryzeizmu w czystej postaci. :-))

Antenka - moherowa kołtunka

P.s. Aha oczywiście, nie życzę Ci kalectwa, żebyś miał stać się
"pełzającym odwłokiem", broń Boże!!!

Data: 2009-11-26 15:10:08
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e70248c2-142d-49d5-8bcc-05f72525c321p35g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Antenka - moherowa kołtunka

P.s. Aha oczywiście, nie życzę Ci kalectwa, żebyś miał stać się

Jestes zyt glupia aby wdawac sie z Toba  w jakakolwiek dyskusje , stad zegnam unizenie z nadzieja , ze nie dam sie wiecej wciagnac  w Twoj  pelen koltunstwa i klerykalnego uwielbienia swiat .
Dla Ciebie dyskutantem moze byc tylko abc lub jakis inny podobny Tobie , rydzykolubny koltun .
Masz u mnie szlaban .

cyc

Data: 2009-11-26 09:40:02
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
Widzisz, jaki jesteś nietolerancyjny... :-(((

Antenka

Data: 2009-11-24 21:44:54
Autor: matusm
Prymas na emeryture !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hegpeb$toq$1news.onet.pl...
[...]

Odchodzi na emeryture nie nekany przez nikogo bo nadal,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Prymas na emeryture !