Prymas na emeryture !

Data: 2009-11-24 06:29:13
Autor: Antenka
Prymas na emeryture !
Widac nie tylko ja nie mam o nim dobrego zdania <

Ty nie msz dobrego zdania o nikim z KK, ale o UB-ka, SB-ach mordercach
księdza J.Popiełuszki, ks. Suchowloca, ks. Niedzielaka masz jak
najlepsze - zawsze trzymałeś stronę morderców i nie wypieraj się
teraz! :-((

Odezwał się biograf Prymasa! Ty się zajmij spisywaniem czarnych
życiorysów  swoich komuszych kumpli - nie jeden z nich swoimi czarnymi
sprawkami i grzechami mógłby obdarować połowę Europy hehe. Popraw się
cycu i nie pij tyle. Pracuj nad sobą, bo masz jeszcze bardzo dużo do
zrobienie!  A KK zostaw w spokoju, bo po łapach dostaniesz :E!

Antenka

Data: 2009-11-24 18:20:43
Autor: cyc
Prymas na emeryture !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:03f9e7a0-dea7-41f7-b1a0-3e2939e5ade3h2g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

No przeciez mowie , ze jestes ....powiedzmy milosiernie , szalona !.
Po "pierwsze primo" , nie jest prawda , ze nie mam dobrego zdania o ksiezach .. Piszac o nich zle , pisze tylko o tej grupie , ktora na zle potraktowanie zasluguje . Przeciez nie bede za kazdym razem wymienial z nazwiska wszystkich tych , ktorych moja krytyka nie dotyczy ! :) .
Po "drugie primo" , moje zdanie o sb -kach i ub -kaqch jest podobne temu jakie ma o nich 90% naszego spoleczenstwa w tym Ty .
Po "trzecie primo" zarzucanie mi , ze "popieralem mordercow " jest najzwyczajniejsza pisowsko- oherowo- rydzykowa kalumnia i prawem zabronionym oszczerstwem !.

[...]

Jak zwykle jestes chamowata i nawet publicznie udzielane Ciu reprymendy nie zmienia juz Twojej bezczelnej osobowosci . Tak juz ma kazden moherowy idiota i nikt juz nic na to nie poradzi.
Na koniec . Jesli myslisz , ze Twoja ocena mojej osoby mnie poruszyla , to sie mylisz . Wiedz tez , ze od takich osob jak Ty , sa dla mnie rownie wazne jak luzne kaku sprzed tygodnia .

cyc

Data: 2009-11-26 17:54:38
Autor: Karol
Prymas na emeryture !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Po "trzecie primo" zarzucanie mi , ze "popieralem mordercow " jest najzwyczajniejsza pisowsko- oherowo- rydzykowa kalumnia i prawem zabronionym oszczerstwem !.

nigdy o tym nie piszesz, na co zwrocila ci uwage Antenka, wiec wyjatkowo
glupio klamiesz.
Jestes niewiarygodny, bo jak kazdy bezmyslny demagog postkomuszy, teraz
atakujesz en bloc KK i tzw. *mohery*. *Mohery* dla ciebie to grupa docelowa, ktora zwalczasz, bo w tej chwili
nie ma juz *kulakow* i *burzujow* ktorych zwlaczalbys w identycznie bezmyslny
sposob, gdyby sytuacja polityczna byla taka, jak przed zainplantowaniem w
Polsce komunizmu.
Teraz *burzujami* i *kapitalistami* stali sie komuchy, wiec
wymysliliscie sobie wroga w postaci *moherow*.
Wyjatkowo to prymitywna demagaogia, na ktora moga sie nabrac tylko kompletne
nieuki i  bezmozgowcy.

--

Prymas na emeryture !