Prymitywna telewizja i propaganda reżimu

Data: 2014-04-13 10:37:49
Autor: MarkWoydak
Prymitywna telewizja i propaganda reżimu
Kilka dni temu ogładłem urywek programu, który prowadzi jedno z
resortowych dzieci, Agata Młynarska...

Rajmund Kaczyński i jego resortowe dzieci: Lech i Jarosław. Jakoś ci to nie przeszkadza. Osobiście nie cierpię Agaty Młynarskiej. To beztalencie.

MW

Data: 2014-04-13 19:04:15
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lidjpu$bt8$3news.albasani.net...
[...]

Kaczyńskie to też resortowe dzieci, tego nie zaprzeczam. Kiedy czas, to i na ich temat piszę...

boukun

Prymitywna telewizja i propaganda reżimu