Prymitywy bronią katabasa skazanego za molestowanie seksualne

Data: 2011-12-24 10:45:44
Autor: Przemysław W
Prymitywy bronią katabasa skazanego za molestowanie seksualne
Dwa i pół roku więzienia ma spędzić 52-letni ks. Roman J., b. proboszcz parafii w Małej k. Ropczyc, za molestowanie seksualne 14-letniej nastolatki, której uczył religii

Wobec trzech innych naruszył nietykalność cielesną, ale te przestępstwa się przedawniły. Taki wyrok zapadł w piątek w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie. Ks. Roman J. nie przyszedł na jego ogłoszenie. - Jest zmęczony tą sprawą, rozstrojony nerwowo. Bardzo to przeżywa - tłumaczył duchownego mec. Aleksander Bentkowski, obrońca ks. J. Wyrok nie jest prawomocny.

Ks. J., jeden z założycieli katolickiego Radia Via w Rzeszowie, został aresztowany 29 kwietnia 2010 r. Po pięciu miesiącach wyszedł na wolność, wpłacił 20 tys. zł poręczenia. 700 mieszkańców wsi napisało do prokuratury list, w którym protestowali przeciwko aresztowaniu duchownego.

Ks. Romana J. bronił także rzeszowski senator Kazimierz Jaworski - kiedyś z PiS, dziś z Solidarnej Polski. Atakował prokuraturę za to, że ujawniła mediom śledztwo. W liście do prokuratora generalnego pisał, że: "Instytucja państwowa podejmuje walkę z Kościołem i wiernymi". W piątek nie odbierał komórki.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10869194,Ksiadz_molestowal.html#ixzz1hRYAftL7

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-24 10:47:07
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Dwa i pół roku więzienia ma spędzić 52-letni ks. Roman J., b. proboszcz
parafii w Małej k. Ropczyc, za molestowanie seksualne 14-letniej
nastolatki, której uczył religii

Nie przy Wigilii, nosz kwa, Kawecki!

Data: 2011-12-24 10:50:05
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd472o$5s9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wstydzisz się tego co robił twój pasterz? Wolisz udawać, że nie ma tematu dlatego, że świeta się zbliżają?

Przemek

Data: 2011-12-24 11:19:44
Autor: rAzor
[...]

Niebożątko - jeśli facet został słusznie skazany, to ja to popieram, ale dzisiaj mógłbyś sobie darować obrzydzanie Bonieckiego. Wyluzuj, ogarnij się, posprzątaj sobie w pokoiku, monitor wyczyść, wytrząchnij okruszki paluszków z klawiatury, zamów sobie pierogi (albo golonkę) w barze na wieczór, ogól gębę i umyj zęby, czystą koszulę załóż (żebyś chociaż dzisiaj nie wyglądał jak partyjna fleja) sypnij karmę rybkom, chomikowi i patyczakom, idź z kotkiem na spacer - whatever, tylko nie obdzielaj grupy swoją gnijącą wątrobą i żółcią. Nie dzisiaj.

Data: 2011-12-24 11:24:03
Autor: Przemysław W
[...]

Co ten zbok ma wspólnego z księdzem Bonieckim?

Przemek

Data: 2011-12-24 11:27:13
Autor: rAzor
[...]

Przecież zawsze piszesz o wszystkich księżach jako o "pedofilskich, złodziejskich katabasach". Boniecki jest księdzem, więc o co ci chodzi?

Data: 2011-12-24 19:28:24
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd49dv$bnd$2inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie napisałem, że wszyscy księża są pedofilami?

Przemek

Data: 2011-12-24 23:06:07
Autor: rAzor
[...]

Wycofujesz się raczkiem?

Data: 2011-12-24 23:57:35
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Nie przytoczysz wypowiedzi pana Kaweckiego w której twierdzi on że "wszyscy
księża są pedofilami" ? --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 08:55:07
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd5icc$po1$2inews.gazeta.pl...
[...]

Z niczego się nie wycofuję. No, gdzie napisałem, że wszyscy księża są pedofilami?

Przemek

Data: 2011-12-25 11:02:28
Autor: rAzor
[...]

"Złodziejskimi, pedofilskimi katabasami", Kawecki. Ty nie masz świadomości tego co pastujesz i jak tytułujesz?

Data: 2011-12-25 11:07:54
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd6sbk$ilh$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i po co się wychylasz jak nie potrafisz udowodnić swoich bzdur?

Data: 2011-12-25 11:08:51
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

No i gdzie ci "wszyscy" kłamczuchu?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-24 11:35:00
Autor: u2
W dniu 2011-12-24 10:47, rAzor pisze:
[...]

Przeciez kałecki lubi pisać o swoich pedalskich ziomkach ;)

Data: 2011-12-24 11:38:08
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

NIech sobie pisze, skoro MUSI, ale dzisiaj mógłby się powstrzymać. Choćby z uwagi na święta - w GWnie nie obchodzą channuka? ;-)

Data: 2011-12-24 11:59:34
Autor: u2
W dniu 2011-12-24 11:38, rAzor pisze:
Przeciez kałecki lubi pisać o swoich pedalskich ziomkach ;)

NIech sobie pisze, skoro MUSI, ale dzisiaj mógłby się powstrzymać.
Choćby z uwagi na święta - w GWnie nie obchodzą channuka? ;-)

O tym pisze pod nickiem "zbig".

Data: 2011-12-24 22:29:32
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Aleś przywalił jak łysy o beton.

Niby jak ten ksiądz miał być pedałem skoro posuwał siksy?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 02:04:54
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

"Przy komputerze? :-)"

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 08:59:51
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:175rjpgv1xtt5$.1j1al4t4mqq5w.dlg40tude.net...
rAzor napisał:

[...]

Pod nadzorem żeńskiej części wspólmieszkancow?

Przemek

Data: 2011-12-25 11:50:38
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

http://www.maxprograms.pl/plik,1882.html

:))))

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 10:37:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-24 10:45, Przemysław W pisze:

Wobec trzech innych naruszył nietykalność cielesną,

Przemek

Jacek, tak z ciekawości - co to znaczy "nietykalność cielesna"?

Data: 2011-12-25 10:45:36
Autor: Przemysław W

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6qre$moc$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-12-24 10:45, Przemysław W pisze:

Wobec trzech innych naruszył nietykalność cielesną,

Przemek

Jacek, tak z ciekawości - co to znaczy "nietykalność cielesna"?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Naruszenie_nietykalno%C5%9Bci_cielesnej

Przemek

Data: 2011-12-26 04:51:18
Autor: stevep
Dnia 25-12-2011 o 10:37:45 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-12-24 10:45, Przemysław W pisze:

Wobec trzech innych naruszył nietykalność cielesną,

Przemek

Jacek, tak z ciekawości - co to znaczy "nietykalność cielesna"?

Zapytaj swojego idola Starucha, on ci to wytłumaczy praktycznie.  :D

--
stevep

Prymitywy bronią katabasa skazanego za molestowanie seksualne