Prysnęły nadzieje 2

Data: 2011-10-09 20:07:45
Autor: kc
Prysnęły nadzieje 2
Data: 2011-10-09 22:43:18
Autor: Maciej Bojko
Prysnęły nadzieje 2
On Sun, 9 Oct 2011 20:07:45 +0000 (UTC), " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

http://worldfreemansociety.org/(...)

Światowej masonerii przegrana PiS-u nie w smak? Pewnie i racja... :D

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 20:51:40
Autor: kc
Prysnęły nadzieje 2
wrote:

>http://worldfreemansociety.org/(...)

Światowej masonerii przegrana PiS-u nie w smak? Pewnie i racja... :D

Freeman to to samo co mason? Mniejsza o to, chodzi o mój komentarz do bieżących wydarzeń. Jeszcze raz, bo może niezbyt dobry link

http://worldfreemansociety.org/article_image.php?image_type=article&id=74

Data: 2011-10-09 23:40:27
Autor: Maciej Bojko
Prysnęły nadzieje 2

wrote:

>http://worldfreemansociety.org/(...)

Światowej masonerii przegrana PiS-u nie w smak? Pewnie i racja... :D

Freeman to to samo co mason?

Oops. Sparsowałem na "freemason". Ciekawe co na to Freud.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-09 21:56:07
Autor: kc
Prysnęły nadzieje 2
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
Oops. Sparsowałem na "freemason". Ciekawe co na to Freud.

Nic to, zdarza się. A co do Freuda, ta naprzwdę miałby co robić w tym kraju.

Ja póki co przygotowuję się na podwójnego kaca jutro, pierwszy po pysznej nalewce żurawinowej z produktu pewnego kandydata (cisza jeszcze, czy już nie?), drugi po sukcesie tego samego pana.

pozdrawiam
kc

Data: 2011-10-09 22:48:22
Autor: skippy
Prysnęły nadzieje 2

wrote:

http://worldfreemansociety.org/(...)

Światowej masonerii przegrana PiS-u nie w smak? Pewnie i racja... :D

-- Maciej Bójko

Jeszcze jest opcja, że Jaro weźmie do spółki LSD i PSL.
Ci pierwsi sa po linii, drudzy już sie dogadywali 4 lata temu, no i nagle im spod tyłków urywają się stołki w krusach i innych srusach.
Nic na razie nie wiadomo.

Prysnęły nadzieje 2