Prysznic.....

Data: 2009-03-22 22:21:30
Autor: Robert
Prysznic.....
Witam,
muszę do nowowybudowanego domku kupić dwa panele prysznicowe. Podoba mi sie
ten:
http://www.twenga.pl/oferta/70237/273157283940312738.html

Ale ta cena..... zabójcza obecnie dla mnie :)
Może macie pozytywne doświadczenia z panelami z hydromasażem i np
termostatem? Lub jakiekolwiek inne panele ale pozytywne opinie.
Proszę zaproponujcie jakieś panele ktore sie u was sprawdzają
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Robert

Data: 2009-03-23 01:15:51
Autor: Jackare
Prysznic.....
Użytkownik "Robert" <rogos7@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq6alp$o47$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jakiegokolwiek panela byś nie kupił, wyposaż podejścia w solidne filtry bo ci się dysze pozapychają w 2-3 tygodnie. Mówię o filtrach sedymentacyjnych z wymiennymi wkładami.

Data: 2009-03-23 11:06:00
Autor: Beata
Prysznic.....

[...]

Od miesiąca mam ten: http://deante.pl/panele_natryskowe_selena.xhtml. generalnie jestem zadowolona, może trochę mnie drażni brak termostatu, bo jednak trochę jest manipulacji z ustawianiem pożądanej temperatury wody. Wkurza mnie też odrobinę ta półeczka :)
Aha- w kwestii serwisu - ciężko chodzi przestawianie strumienia w prysznicu centralnym, zadzwoniłam po radę do przedstawiciela i natychmiast zaoferowali wymianę końcówki prysznica - przyjadą i zainstalują nową.

Jak patrzyłeś na Grohe, to się może zainteresuj Jaguarem z Deante?

Beata

Prysznic.....