Prywata i Sobiepanstwo

Data: 2010-07-17 08:36:48
Autor: [he®sk]
Prywata i Sobiepanstwo

Oto PiS w calej krasie:

http://miniurl.pl/pis_prywata

http://miniurl.pl/pis_palac

http://miniurl.pl/ziec_prywata

http://miniurl.pl/pis_dziadek

"To moja prywatna sprawa. Nikt nie wyznaczał mi żadnego terminu, w którym mam mieszkanie opu¶cić."

PRYWATNA SPRAWA ? Od kiedy to palac prezydencki jest WLASNOSCIA
"rodu" Kaczynskich ? Od kiedy to prezes PiS ma prawop decydowac
o losie krzyza ktorego nie postawil?!
Czy nie widzicie, ze ten czlowiek msci sie za przegrane wybory?

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 09:39:11
Autor: jadrys
Prywata i Sobiepanstwo
  W dniu 2010-07-17 08:36, "[he®sk]" pisze:
Czy nie widzicie, ze ten czlowiek msci sie za przegrane wybory?

--

HeSk

Nie widzimy, bo niby na kim się mści?

Data: 2010-07-17 09:44:03
Autor: [he®sk]
Prywata i Sobiepanstwo
On Sat, 17 Jul 2010 09:39:11 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-07-17 08:36, "[he®sk]" pisze:
> Czy nie widzicie, ze ten czlowiek msci sie za przegrane wybory?

Nie widzimy, bo niby na kim się mści?

 na swoich wyimaginowanych wrogach. jak wsciekly pies rzuca sie  na kazdego. oskarza o cokolwiek, byle jatrzyc, sklocac, dzielic.
 spuscil z lancucha swoje pieski, te oszczekuja gdzie sie tylko da.
 marek jurek przygotowal mu pole, prezes pis zabierze glos w naszym
 imeiniu. oszczeka gronkiewicz, ze wyjechala na urlop.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 10:03:19
Autor: jadrys
Prywata i Sobiepanstwo
  W dniu 2010-07-17 09:44, "[he®sk]" pisze:
[...]

To raczej ty w swoich postach się na nim za coś mścisz. Tak się zastanawiam co może skłonić kogoś do nazwanmia człowieka ktorego nie spotkało w zyciu osobiście - "wściekłym psem"? Rozumiem gdyby chodziło o jakiegoś mordercę, złodzieja czy tym podobnego osobnika.. Ale jedyne twoje zarzuty co do niego to jest to że nie podoba ci się to że on chce rządzić.. Pokaż mi człowieka (poza mną) który nie chciałby rządzić?

Data: 2010-07-17 10:15:12
Autor: marek czaplicki
Prywata i Sobiepanstwo
jadrys napisał na pl.soc.polityka:
Pokaż mi człowieka (poza mn±) który nie chciałby rz±dzić?
jest wielu takich ludzi. w Polsce stanowi± większo¶ć. było tylko 10
zarejestrowanych kandydatów na prezydenta przy 30,8 mln uprawnionych do
głosowania :-)

Data: 2010-07-17 10:50:32
Autor: [he®sk]
Prywata i Sobiepanstwo
On Sat, 17 Jul 2010 10:03:19 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   marek jurek przygotowal mu pole, prezes pis zabierze glos w naszym
>   imeiniu. oszczeka gronkiewicz, ze wyjechala na urlop.

To raczej ty w swoich postach się na nim za co¶ m¶cisz.

 nie mam osobistego powodu by sie mscic na prezesie pis.
Tak się zastanawiam co może skłonić kogo¶ do nazwanmia człowieka ktorego nie spotkało w zyciu osobi¶cie - "w¶ciekłym psem"?

 nie nazwalem wscieklym psem tylko tak okreslam jego zachowanie.
 czy wg ciebie okreslenie "maciora" jest wlasciwe ?

Rozumiem gdyby chodziło o jakiego¶ mordercę, złodzieja czy tym podobnego osobnika..

 oceniam zachowania, nie osobe. nie mowie o nim kurdupel.

Ale jedyne twoje zarzuty co do niego to jest to że nie podoba ci się to że on chce rz±dzić..

 on nie chce rzadzic, on jest chory na wladze.

Pokaż mi człowieka (poza mn±) który nie chciałby rz±dzić?

takich sa miliony.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-18 08:15:51
Autor: jadrys
Prywata i Sobiepanstwo
  W dniu 2010-07-17 10:50, "[he®sk]" pisze:
[...]

Więc po co to robisz?

[...]

Nie odwracaj kota ogonem, i chyba twoje posty nt. Kaczyńskiego nie są po to żeby równać do najgorszego elementu na psp?

Rozumiem gdyby chodziło o jakiegoś mordercę, złodzieja czy tym podobnego osobnika..
  oceniam zachowania, nie osobe. nie mowie o nim kurdupel.

"Mordercę, złodzieja i im podobnych" też się zasadniczo ocenia po zachowaniu i czynach.
Ale jedyne twoje zarzuty co do niego to jest to ĹĽe nie
podoba ci się to że on chce rządzić..
  on nie chce rzadzic, on jest chory na wladze.

Jak wszyscy ci co siÄ™ garna do koryta.
Pokaż mi człowieka (poza mną) który nie chciałby rządzić?
takich sa miliony.

--

HeSk

Znam tylko dwoje..  - Matka Teresa i Che.

Data: 2010-07-18 08:21:03
Autor: [he®sk]
Prywata i Sobiepanstwo
On Sun, 18 Jul 2010 08:15:51 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   nie mam osobistego powodu by sie mscic na prezesie pis.

Więc po co to robisz?

 czyzby byl zakaz krytyki prezesa pis ?
 ten czlowiek szkodzi naszemu krajowi i trzeba to pokazywac.

>   nie nazwalem wscieklym psem tylko tak okreslam jego zachowanie.
>   czy wg ciebie okreslenie "maciora" jest wlasciwe ?

Nie odwracaj kota ogonem, i chyba twoje posty nt. Kaczyńskiego nie s± po to żeby równać do najgorszego elementu na psp?

 np do kogo ? ;o))))

Znam tylko dwoje..  - Matka Teresa i Che.

 przestan.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-17 11:18:25
Autor: u2
Prywata i Sobiepanstwo
W dniu 2010-07-17 10:03, jadrys pisze:
To raczej ty w swoich postach się na nim za co¶ m¶cisz. Tak się
zastanawiam co może skłonić kogo¶ do nazwanmia człowieka ktorego nie
spotkało w zyciu osobi¶cie - "w¶ciekłym psem"? R

Cheniek s±dzi innych po sobie ;)

Data: 2010-07-18 08:15:02
Autor: jadrys
Prywata i Sobiepanstwo
  W dniu 2010-07-17 11:18, u2 pisze:
[...]

My¶le że "Cheniek" ma jakie¶ osobiste "porachunki" z prezesem.

Data: 2010-07-18 08:21:19
Autor: [he®sk]
Prywata i Sobiepanstwo
On Sun, 18 Jul 2010 08:15:02 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Cheniek s±dzi innych po sobie ;)

My¶le że "Cheniek" ma jakie¶ osobiste "porachunki" z prezesem.

 u2, jako wyjatkowy jelop jestes w kf wiec sie nie wysilaj.

 prezes mi wisi i powiewa - wasza reakcja jest dowodem, ze mam racje
;o)))

Data: 2010-07-18 08:46:32
Autor: u2
Prywata i Sobiepanstwo
W dniu 2010-07-18 08:15, jadrys pisze:
[...]

Zauważ, że cała ta palikociarnia to banda jad±ca na zielu. Dlatego maj±
krwawe zwidy chopaki z paki :)

Data: 2010-07-18 01:48:36
Autor: Jaksa
Prywata i Sobiepanstwo
On Sat, 17 Jul 2010 09:44:03 +0200,  wrote:

> [...]

 marek jurek przygotowal mu pole, prezes pis zabierze glos w naszym
 imeiniu. oszczeka gronkiewicz, ze wyjechala na urlop.

ty jestes psychiczny, lecz sie koles.

powtorze, gdybys nie zrozumial, jestes psychiczny i potrzebujesz
fachowej pomocy, w zadnym razie nie siadaj za kolkiem bo mozesz
komus w takim stanie zrobic krzywde.

Jaksa

Data: 2010-07-17 17:55:32
Autor: konus
Prywata i Sobiepanstwo

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vfj2469ikps29okvbdunlc7t45to0jr0r44ax.com...

[...]

Od kiedy ktokolwiek ma prawo stawiac krzyze tam gdzie mu sie podoba ?, chyba , ze na prywatnym wlasnym terenie  .

Czy nie widzicie, ze ten czlowiek msci sie za przegrane wybory?

On sie nie msci , on jest psychidcznie chory i musi byc to choroba dziedziczna bo przeciez zycie obchodzilo sie z nim nad wyraz laskawie mimo , ze na to nie zasluguje !.
Smierc brata jest wydarzeniem tragicznym ale dotyczy to wszytkich , ktorzy maja rodzenstwo bo kazden w jakims momncie sojego zyia traci kogos bliskiego ..

HeSk

kwakwa

Prywata i Sobiepanstwo