Prywatna poczta g³osowa przez GSM

Data: 2009-04-16 16:04:36
Autor: Sempiterna
Prywatna poczta g³osowa przez GSM

U¿ytkownik "Marek" <marek.kerpalski.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs7d1q$el9$1inews.gazeta.pl...
(...poczta g³osowa)
Jak to najlepiej zrobiæ? Chodzi o numer GSM. Czy trzeba kupiæ jakie¶
specjalne urz±dzenie czy wystarczy modem GSM i odpowiedni program na
komputerze? Macie jakie¶ pomys³y...?

Koniecznie GSM?
Hmm... tak z rozpêdu, bo mi s³oñce w monitor wali... Modem g³osowy, np. Zoom Comstar, ja mam model 620, ale dwowlny inny z t± funkcj±, program Cheyenne Bitware (to ju¿ pod Win 3.1, ale powinien chyba chodziæ pod lini± NT), jest te¿ rzesza nowszych softów, je¶li numer GSM, to odpowiednia bramka... skonfigurowaæ, na wszelki za¶ zablokowaæ 0700 i pokrewne (strze¿onego Pan Bóg strze¿e), nie pamiêtam ile, ale ma to wiêcej, ni¿ jedn± skrzynkê g³osow±, co¶ taki BBS telefoniczny który obrabia nie pliki, ale w³a¶nie wiadomo¶ci.
Tyle na szybko, ewentualnie wieczorem co¶ dopiszê, je¶li tak wyjdzie.

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.

Prywatna poczta g³osowa przez GSM