Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski

Data: 2009-08-27 19:20:23
Autor: boukun
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Szkoła prywatna dysponuje miejscami dla uczniów specjalnej troski do pierwszej klasy.
http://www.youtube.com/watch?v=GMw_4lvKuG0
Jak widać na załączonym klipie, pilnie poszukiuje się w Świdnicy uczniów, którzy nie potrafią się zintegrować z uczniami w szkole powszechnej.

Największe zakały idą do szkoły prywatnej...

boukun

Data: 2009-08-27 10:25:24
Autor: Tzva Adonai
On 27 Sie, 19:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Szkoła prywatna dysponuje miejscami dla uczniów specjalnej troski do pierwszej
klasy.http://www.youtube.com/watch?v=GMw_4lvKuG0

To jest szkoła społeczna, a nie prywatna...

Data: 2009-08-27 19:33:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:096afa72-062a-4e76-b847-96e7bd18b91e24g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tak pisze, społeczna, jako że podstawowa, ale mimo wszystko ta jest prywatna.

boukun

Data: 2009-08-27 19:57:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Tak pisze, społeczna, jako że podstawowa, ale mimo wszystko ta jest prywatna.

Naucz się rabie pisać po polsku. Tak JEST NAPISANE. Tu nie rzeźnia i nie majster. Jasne ??

Data: 2009-08-27 20:09:42
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h76i20$8td$3nemesis.news.neostrada.pl...
Tak pisze, społeczna, jako że podstawowa, ale mimo wszystko ta jest prywatna.

Naucz się rabie pisać po polsku. Tak JEST NAPISANE. Tu nie rzeźnia i nie majster. Jasne ??

Psychopata, tu nie pl.soc.psychiatryk...

boukun

Data: 2009-08-27 20:36:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Psychopata, tu nie pl.soc.psychiatryk...

Usiłuję, choć to organiczna robota, wpoić ci zasady w miarę poprawnego posługiwania się mową. Czy ojczystą nie wiem, mową polską, rab paniał ??

Data: 2009-08-27 20:40:52
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h76kak$gui$1nemesis.news.neostrada.pl...
Psychopata, tu nie pl.soc.psychiatryk...

Usiłuję, choć to organiczna robota, wpoić ci zasady w miarę poprawnego posługiwania się mową. Czy ojczystą nie wiem, mową polską, rab paniał ??

Przygłupie, tu nie szkoła dla psychicznie upośledzonych, tu się pisze, bazgra i pierdoli..., a tobie się przygłupie pierdoli we łbie.

boukun

Data: 2009-08-27 20:45:00
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Przygłupie, tu nie szkoła dla psychicznie upośledzonych, tu się pisze, bazgra i pierdoli..., a tobie się przygłupie pierdoli we łbie.

Bluznąc umiem, może pójść w pięty, ale na razie usiłuję wpoić zasady polszczyzny, które najwyraźniej są ci rabie obce. Masz deko niżej posta o swoim Edku, moskiewskiej swołoczy.

Data: 2009-08-27 20:52:54
Autor: boukun

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-08-27 21:04:19
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

I wsadź sobie w dupę tego siga, socjalistyczna pokrako.

Data: 2009-08-27 21:12:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Niewiele masz do powiedzenia. Rozumiem, audytorium nie tak chłonne jak prole w rzeźni, gał nie wywalą z podziwu nad "retoryką" deko lepiej edukowanego i wygadanego prola. A i nie takie jak wpierdalacze kociego żarcia w Szkopii.

Data: 2009-08-27 21:16:43
Autor: boukun

Data: 2009-08-27 22:54:09
Autor: plazoVic
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej t roski
Jerzy Tabortowski пишет:
 socjalistyczna pokrako.

Socjalistyczna????
Socjalisci nie maja nic wspolnego z tym sierota pogierkowskim. Gierek nie byl socjalista.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 22:52:03
Autor: plazoVic
Jerzy Tabortowski пишет:
Naucz się rabie pisać po polsku. Tak JEST NAPISANE. Tu nie rzeźnia i nie majster. Jasne ??

Spodziewasz sie zrozumienia dla jezyka literackiego od kogos kto ledwie czytac potrafi?...

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 23:04:24
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:52:03 +0200, plazoVic napisał(a):

Spodziewasz sie zrozumienia dla jezyka literackiego od kogos kto ledwie czytac potrafi?...

No co wy, chłopaki? :-)
Wałkun ma IQ 168... Albo wzrostu ma tyle...?
W kazdej bąź razie mądry jest, że istne dziwy, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-27 23:10:18
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h76s8q$u7$2nemesis.news.neostrada.pl...
Jerzy Tabortowski пишет:
[...]

No zobacz złośliwy trutniu, akurat ci się pod ogon twój głupi poziom podczepił, he, he, he.
Pasujecie jak ulał prymitywi..., w ogonku dupe se liżecie i czujecie się dowartościowani...

boukun

Data: 2009-08-27 23:18:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:10:18 +0200, boukun napisał(a):

No zobacz złośliwy trutniu, akurat ci się pod ogon twój głupi poziom podczepił, he, he, he.
Pasujecie jak ulał prymitywi..., w ogonku dupe se liżecie i czujecie się dowartościowani...

Ja ci chyba mówiłem garkotłuku, ze masz spierdalać.
No, to spierdalaj!
Co za namolny kmiotek, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-27 23:33:19
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ly5yfgj1l0ym.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przygłup, no po prostu największy prymitywny przygłup, myśli brudas, że jest jakimś dozorcą w KZ...

boukun

Data: 2009-08-27 20:28:04
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 19:20:23 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Swoje tam poślesz?
Piotr

Data: 2009-08-27 20:48:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Swoje tam poślesz?

Daj spokój dzieciakom, co one winne że mają za ojca socjalistycznego degenerata?? Jebać trzeba w niego, nie w nie. Tak aż mu w piety pójdzie.
No remorse !!

Data: 2009-08-27 21:03:58
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:48:17 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Daj spokój dzieciakom, co one winne że mają za ojca socjalistycznego degenerata?? Jebać trzeba w niego, nie w nie. Tak aż mu w piety pójdzie.
No remorse !!

Ja pytam poważnie. Taki bojownik o wolność własną i swoją to powinien w
końcu kształcić swój narybek za swoje pieniądze. Wypiąć się gołom dupom na
siepaczy i radośnie podać kaganek wolnej oświaty...
Tyle, że to wesz, a nie słyszałem żeby wszy edukowałe dzieci, poza nauką
ssania z cudzego.
Piotr

Data: 2009-08-27 21:09:35
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Ja tez nie słyszałem, ale pamiętając biologię z poziomu szkoły powszechnej, wszy nie zajmują sie swoimi dziećmi :)

Data: 2009-08-27 22:57:53
Autor: plazoVic
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej t roski
Piotr пишет:
Swoje tam poślesz?

Moje pojda do szkoly prowadzonej przez porzadny zakon.

Tam tez sa patologie, ale rodzicowi latwiej z nimi walczyc niz z patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 23:02:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:57:53 +0200, plazoVic napisał(a):

Moje pojda do szkoly prowadzonej przez porzadny zakon.

Tam tez sa patologie, ale rodzicowi latwiej z nimi walczyc niz z patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.
Piotr

Data: 2009-08-27 14:12:29
Autor: Antenka
On 27 Sie, 23:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.

Co tu się dzieje? Słyszę, że wałkoń wziął los w swoje ręce i zakłada
prywatną szkołą rzeźnicką;-)

Antenka

Data: 2009-08-27 23:22:57
Autor: plazoVic
Piotr пишет:
Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.

A widzisz Pyjter, dziecka nie mozna calkowicie pozbawic kontaktu z walkunstwem, bo w doroslym zyciu moze go walkunstwo zaskoczyc i wtedy bedzie zupelnie nieprzygotowany na atak.
Niech lepiej sie styka z tym pradem umyslowym od dziecinstwa, a nasza - rodzicow - w tym rola, zeby go MENTALNIE oddzielic od walkunstwa.

--
plazoVic

Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski