Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski

Data: 2009-08-27 20:28:04
Autor: Piotr
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Dnia Thu, 27 Aug 2009 19:20:23 +0200, boukun napisał(a):

Szkoła prywatna dysponuje miejscami dla uczniów specjalnej troski do pierwszej klasy.
http://www.youtube.com/watch?v=GMw_4lvKuG0
Jak widać na załączonym klipie, pilnie poszukiuje się w Świdnicy uczniów, którzy nie potrafią się zintegrować z uczniami w szkole powszechnej.

Największe zakały idą do szkoły prywatnej...

Swoje tam poślesz?
Piotr

Data: 2009-08-27 20:48:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski
Swoje tam poślesz?

Daj spokój dzieciakom, co one winne że mają za ojca socjalistycznego degenerata?? Jebać trzeba w niego, nie w nie. Tak aż mu w piety pójdzie.
No remorse !!

Data: 2009-08-27 21:03:58
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 20:48:17 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Daj spokój dzieciakom, co one winne że mają za ojca socjalistycznego degenerata?? Jebać trzeba w niego, nie w nie. Tak aż mu w piety pójdzie.
No remorse !!

Ja pytam poważnie. Taki bojownik o wolność własną i swoją to powinien w
końcu kształcić swój narybek za swoje pieniądze. Wypiąć się gołom dupom na
siepaczy i radośnie podać kaganek wolnej oświaty...
Tyle, że to wesz, a nie słyszałem żeby wszy edukowałe dzieci, poza nauką
ssania z cudzego.
Piotr

Data: 2009-08-27 21:09:35
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Ja tez nie słyszałem, ale pamiętając biologię z poziomu szkoły powszechnej, wszy nie zajmują sie swoimi dziećmi :)

Data: 2009-08-27 22:57:53
Autor: plazoVic
Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej t roski
Piotr пишет:
Swoje tam poślesz?

Moje pojda do szkoly prowadzonej przez porzadny zakon.

Tam tez sa patologie, ale rodzicowi latwiej z nimi walczyc niz z patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 23:02:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:57:53 +0200, plazoVic napisał(a):

Moje pojda do szkoly prowadzonej przez porzadny zakon.

Tam tez sa patologie, ale rodzicowi latwiej z nimi walczyc niz z patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.
Piotr

Data: 2009-08-27 14:12:29
Autor: Antenka
On 27 Sie, 23:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> patologia wywodzaca sie z zupelnie sybarytniczego srodowiska...

Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.

Co tu się dzieje? Słyszę, że wałkoń wziął los w swoje ręce i zakłada
prywatną szkołą rzeźnicką;-)

Antenka

Data: 2009-08-27 23:22:57
Autor: plazoVic
Piotr пишет:
Też bym chętnie od wałkuństwa oddzielił.

A widzisz Pyjter, dziecka nie mozna calkowicie pozbawic kontaktu z walkunstwem, bo w doroslym zyciu moze go walkunstwo zaskoczyc i wtedy bedzie zupelnie nieprzygotowany na atak.
Niech lepiej sie styka z tym pradem umyslowym od dziecinstwa, a nasza - rodzicow - w tym rola, zeby go MENTALNIE oddzielic od walkunstwa.

--
plazoVic

Prywatna szkoła dla dzieci specjalnej troski