Prywatne loty Ogrodnika

Data: 2019-07-25 21:11:57
Autor: Yogi
Prywatne loty Ogrodnika
http://wyborcza.pl/7,75398,25028967,zaprzeczali-ale-sa-dowody-rzadowym-samolotem-lata-rodzina.html

Łgał chłopina ale wrednota dziennikarska wykryła, że Ogrodnik woził
rządowym samolotem za miliony dolarów swoją rodzinkę. Tym którzy wolelilby
nie pamietać - Ogrodnik był podejrzany o niecne igraszki z nieletnią
Ukrainką.

Data: 2019-07-25 15:03:53
Autor: Zenek Kapelinder
Prywatne loty Ogrodnika
W historii cywilizacji do wladzy nigdy nie rwali sie ludzie uczciwi, prawi, wrazliwi na krzywde innych. Zawsze byly to najwieksze skurwysyny w okolicy.. Chcial bym sie pomylic dlaczego zeby skaly sraly placforma ma przegrac na jesieni. Robia wszystko zeby przegrac, im blizej wyborow tym bardziej to widac.

Data: 2019-07-25 15:54:19
Autor: Jacek Bialy
Prywatne loty Ogrodnika
   -- - W historii cywilizacji do wladzy nigdy nie rwali sie ludzie uczciwi, prawi, wrazliwi na krzywde innych. Zawsze byly to najwieksze skurwysyny w okolicy.

rednilepaK keneZ - ijcaziliwyc iirotsih acwanz yntibyw łasipaN <<

Data: 2019-07-27 13:15:25
Autor: Stachu Chebel
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 21:11:58 UTC+2 użytkownik Yogi napisał:
[...]

Normalka. Prezydent tysiąclecia też swojego czasu jeszcze jako elekt przed zaprzysiężeniem, zabrał swoją sforę i poleciał na wakacje na Sycylię rządową tutką. Oczywista oczywistość za nasze. A co? Im się należy..

Data: 2019-07-28 10:35:31
Autor: Pajdak
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 2019-07-27 o 22:15, Stachu Chebel pisze:
[...]

Czyli co? Ktoś tam wcześniej latał to i Ogrodnik może?
To go usprawiedliwia? Na tym polega "dobra zmiana"?
Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

Słuszną linię ma wasza partia!

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 09:22:39
Autor: Stachu Chebel
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu niedziela, 28 lipca 2019 10:35:33 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:

> Czyli co? Ktoś tam wcześniej latał to i Ogrodnik może?
To go usprawiedliwia? Na tym polega "dobra zmiana"?
Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

Słuszną linię ma wasza partia!

Ty faktycznie jesteś byszczak. Poproś kogoś mądrzejszego od siebie (nietrudno będzie znaleźć), żeby Ci wytłumaczył o kim piszę i wskazał ironię.

Data: 2019-07-28 20:06:29
Autor: Pajdak
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 2019-07-28 o 18:22, Stachu Chebel pisze:

Czyli co? Ktoś tam wcześniej latał to i Ogrodnik może?
To go usprawiedliwia? Na tym polega "dobra zmiana"?
Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

Słuszną linię ma wasza partia!

Ty faktycznie jesteś byszczak.

Piszemy bystRZak niedouku! ;-)

Poproś kogoś mądrzejszego od siebie

Stacha Chebla? Do heblowania czego "mondralo"? ;-))

(nietrudno będzie znaleźć),

No chyba nie ciebie boś wiejski głupek. ;-))

żeby Ci wytłumaczył o kim piszę i wskazał ironię.

Patrz temat. Nie wiesz? POproś kogoś mądrzejszego od siebie ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 11:12:47
Autor: u2
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 28.07.2019 o 10:35, Pajdak pisze:
Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

NSZZ ?:)

Słuszną linię ma wasza partia!

jaka partia ?:)
--
I love love

Data: 2019-07-28 11:22:57
Autor: Pajdak
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 2019-07-28 o 11:12, u2 pisze:
W dniu 28.07.2019 o 10:35, Pajdak pisze:
Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami?

NSZZ ?:)

Słuszną linię ma wasza partia!

jaka partia ?:)

Wasza pijaczyno! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 18:39:29
Autor: u2
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 28.07.2019 o 11:22, Pajdak pisze:
[...]

ani ja pijaczyna, ani nie jestem w żadnej partii:)

--
I love love

Data: 2019-07-28 20:07:41
Autor: Pajdak
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 2019-07-28 o 18:39, u2 pisze:
[...]

Pamietam jak nachlany wypisywałes bzdety na psp i sciepie ;-))

ani nie jestem w żadnej partii:)

Stacho Piotrewicz też tak mówi! ;0))))

--
Pajdak

Data: 2019-07-28 21:00:43
Autor: u2
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 28.07.2019 o 20:07, Pajdak pisze:
Pamietam jak nachlany wypisywałes bzdety na psp i sciepie

ty większe głupoty piszesz na trzeźwo:)

Stacho Piotrewicz też tak mówi!

zazdrościsz:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-29 20:30:19
Autor: Pajdak
Prywatne loty Ogrodnika
W dniu 2019-07-28 o 21:00, u2 pisze:
W dniu 28.07.2019 o 20:07, Pajdak pisze:
Pamietam jak nachlany wypisywałes bzdety na psp i sciepie

ty większe głupoty piszesz na trzeźwo:)

To, że jesteś pijaczkiem i ćpunem? ;p)))

--
Pajdak

Prywatne loty Ogrodnika