Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?

Data: 2009-12-21 23:31:03
Autor: Lorn
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Ciekawy pomysł na biznes... Co o Tym sądzicie? Nie wgryzałem się w temat, ale przypominam sobie spot PiS`u, który wróżył, że jeśli nie zapłacisz to zapomnij o karetce pogotowia. :> Przyznaję, że wolałbym zapłacić 50zł po przyjeździe karetki, niż tłumaczyć pani o nikłej znajomości ratownictwa medycznego objawy potencjalnego pacjenta. Pamiętacie jak było kiedyś? :> Pozwolę sobie opisać pewną sytuację, która niedawno miała miejsce... Przywożą koledzy człowieka z pracy do domu z silnym bólem głowy, od progu woła do żony - Dzwoń na pogotowie, nie mogę już wytrzymać. Pani odbierająca zgłoszenie zasugerowała, aby zażył środek przeciwbólowy w postaci '... :>' i na tym zakończyła się rozmowa... Po kilku minutach gdy ból był nie możliwy do zniesienia dzwoni ponownie... Karetka wysłana 'mówi Pani dyspozytorka' Jechała całe 40 minut. Okazało się... Tętniak. Operacja się udała, pacjent w domu na święta. Pocieszające słowa lekarza przeprowadzającego operację: Gdyby nie przyjechał do Nas na czas 'milczenie'.

Prywatne pogotowie ratunkowe jest złe? Odciąży zmęczonych ratowników... :>
Żeby było jasne... Nie reklamuję, nie znam regulacji prawnych odnoście możliwości prowadzenia takiej działalności... :> Stwierdzam fakt potrzeby takich usług.

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-21 15:54:24
Autor: Hans Kloss
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Lorn napisał(a):
Ciekawy pomysl na biznes...

http://www.medicover.com/plpl/304,Ratownictwo-medyczne-Medicover.htm

Być może są też inne firmy świadczące tego typu usługi.
J-23

Data: 2009-12-22 00:55:20
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn napisał(a):
Ciekawy pomysl na biznes...

http://www.medicover.com/plpl/304,Ratownictwo-medyczne-Medicover.htm

Być może są też inne firmy świadczące tego typu usługi.

Nie pisałem, że takich nie ma. :>

Data: 2009-12-22 00:05:18
Autor: Hans Kloss
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Nie pisałem, że takich nie ma. :>

A czy ja pisałem że pisałeś? Pytasz w temacie wątku czy prywatne potrzebne,
uważasz że do dobry pomysł na biznes. No więc jest prywatne, funkcjonuje i
zdarza mu się (przynajmniej we Wrocławiu) wyjeżdżać do pacjentów, a więc chyba
potrzebne. Ja w każdym razie w razie konieczności (tfu, oby się nigdy nie
zdarzyła) dzwonię od razu po nich- choćby z tego względu że będą u mnie
szybciej na piechotę niż opłacana z moich podatków państwowa karetka na sygnale.
J-23

Data: 2009-12-22 01:37:19
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

No i bardzo dobrze... :> Napisałeś: "Być może są też inne firmy świadczące tego typu usługi." OK... nie czepiam się. :>

Ja w każdym razie w razie konieczności (tfu, oby się nigdy nie
zdarzyła) dzwonię od razu po nich- choćby z tego względu że będą u mnie
szybciej na piechotę niż opłacana z moich podatków państwowa karetka na sygnale.

Czyli sens powstania tego typu usług uważasz za potrzebne... :> Dziękuje Hans, to mi wystarczy.

Data: 2009-12-22 02:57:42
Autor: Karol
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
http://www.medicover.com/plpl/304,Ratownictwo-medyczne-Medicover.htm

By=E6 mo=BFe s=B1 te=BF inne firmy =B6wiadcz=B1ce tego typu us=B3ugi.
J-23

czy pan skorzystalby z karetki, ktorej wlascicielem bylby ktos taki jak Lorn?

Mysle, ze ci lowcy skor, mieli podobna moralnosc, kulture i etyke, jak ten
vico-lorn, bouku lub inny ludzki degenerat piszacy na tej grupie. Warto czytac polskie grupy, aby byc przygotowanym na wszytko jesli odwiedzi
sie Polske.

Osobiscie uwazam, ze dyskusja z takimi ludzmi jak z partnerami, jest do
pewnego stopnia nobilitacja takich zachowan.

Data: 2009-12-22 04:47:11
Autor: Karol
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
 Polonia kanadyjska, nadal przeprowadza zbiorki pieniedzy ktore przesylane sa
do Polski, aby pomagac Polakom. Powszechnie wiadomo jak ogromna pomoc byla
udzielana Solidarnosci. Teraz sie okazuje, ze te ogromne pieniadze trafily do ludzi ktorzy pracowali dla komunistycznych sluzb specjalnych.
Powana kwota z tych pieniedzy zostala przekazana przez Walese, na utworzenie
GW, ktora miala byc gazeta polskiej opozycji.
Michnik, przywlaszczyl sobie dzieki przyzwoleniu Walesy ta gazete i
wykorzystuje ja do demoralizowania mlodych Polakow.

Sledzac polskie grupy, widze z jak wielka wrogoscia piszacy na tych grupach ludzie odnosza sie do tejze Polonii.

Zaczynam sie powaznie zastanawiac nad otworzeniem strony dla Polonii, zaczac
ja informowac o rzeczywistej sytuacji polityczej w Polsce.

Ta ogolnie dostepna rowniez dla zagranicy grupa jest opanowana przez
ewidentnych prowokatorow, ktorzy nie dopuszczaja do jakiejkolwiek sensownej
dyskusji. Skoro sami Polacy maja wszytko w takim powazaniu, to ja nie widze zadnego
sensu na organizowania jakiejkolwiek pomocy nie tylko finansowej, dla takich
rodakow.

Zegnam panstwa i mam nadzieje, ze uda mi sie zalatwic swego rodzaju embargo ze strony polonii.

Data: 2009-12-22 20:34:03
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Zegnam panstwa i mam nadzieje, ze uda mi sie zalatwic swego rodzaju embargo ze strony polonii.

Jest to doskonały pomysł- od dawna już nikt w Polsce (poza nędzarzami, którzy
zdarzają się w każdym kraju) pomocy nie potrzebuje. Wszelka  pomoc (a
zwłaszcza finansowa) nie adresowana do konkretnego (z imienia i nazwiska!)
człowieka padnie najpewniej łupem złodziei i naciągaczy.
J-23

Data: 2009-12-22 21:35:53
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Karol <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Zegnam panstwa i mam nadzieje, ze uda mi sie zalatwic swego rodzaju embargo > ze strony polonii.

[...]

widze, ze sie pan odezwal, wiec jeszcze panu opowiem. Ma pan mgliste pojecie o
tym o czym pan pisze. Pomocy finasowej oczekuja np. osoby ktore zakladaja w Polsce orodki spolecznej opieki. Funduje sie stypendia dla dzieci
szczegolnie uzdolnionych, finansuje leczenie dzieci biednych w
specjalistycznych klinikach, wysyla lekarstwa dla ludzi ciezko chorych...itd, itp.
Pan zupelnie nie orientuje sie, ile na te cale nadal przeznacza dolarow polonia.
O problemach polonii z macierza sporo pisze na salonie np. Stary Wiarus. (warto go poczytac, bo on dokladnie ten problem przedstawia).

Ja tez tutaj kilka razy o tym wspomnialem np. w poscie do zbiga.

Wie pan w ogole jak ogromna jest polska diaspora?  Nie dziwi pana, ze w sieci
odzywa sie tylko pare osob ktore mozna uznac za Polakow, a nie udajacych
Polakow?  Od polonii zada sie poparcia u wladz USA czy Kanady. Pan mysli, ze to nie kosztuje? To tak za friko sie robi, bo dulary tu rosna na
drzewach...

Pan nie rozumie zupelnie jak waznym zagadnieniem dla kazdego kraju jest dobra,
przyjacielska wspolpraca z diaspora (Irlandia, Izrael, Niemcy, Wlochy
i cala masa krajow trzeciego swiata- potrafia to wykorzystac.

Pan nie wie, bo i skad, ze tylko i wylacznie Polacy sa najbardziej skloceni
i skonfliktowani ze swoja diaspora, mimo ze tak ogromna pomoc szla z zachodu
do Polski szczegolnie w okresie Solidarnosci i stanu wojennego.

Ja znam rozne srodowiska emigracyjne, wiem jak one wspolpracuja ze swoimi
krajami z ktorych sie wywodza. Tylko Polacy ciagle maja wrogi stosunek do
swojej diaspory, tak jak i do siebie w kraju, gdzie kazdy chetnie podgryzlby
gardlo tylko ze zwyklej zawisci i nieuzasasdnionej nienawisci.

Potem nic dziwnego ze byle kto Polakami potrafi rzadzic, a oni nie potrafia
sie temu przciwstawic, tylko pomstuja i wyzywaja na jakies blizej
niezidentyfikowana ufo lub cyklistow, ktorzy dybia bez przerwy na nich.
Tymczasem, robia najbardziej idiotyczne wybory we wlasnym kraju.

Jak sie probuje powaznie na jakis temat podyskutowac, to zaraz nastepuje
wekslowanie tematu w kieruku rozmowy o dupie maryny, gejach, narzadach
rodnych, cycach...itp durnotach...no i koniecznie to wszytko musi zakonczyc
sie bluzgami. Osobiscie uwazam, ze robi sie to czesciowo z glupoty, a czesciowo jest to
dzialanie zamierzone, aby ocenzurowac sensowne wypowiedzi i zniechecic do
dyskusji pewnych ludzi.

* a tak swoja droga, myslem, ze komu jak komu, ale panu nie powinienem tego tlumaczy. Kloccie sie dalej, ponizajcie, nienawidzcie, jednoczesnie cicho popierajac
kazdego cwaniaka, glupka, oszusta, glosno przy tym krzyczac: lapaj zlodzieja

Data: 2009-12-22 20:44:28
Autor: Hans Kloss
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
 Karol <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
czy pan skorzystalby z karetki, ktorej wlascicielem bylby ktos taki jak
Lorn?

Na co dzień korzystam z chleba pieczonego przez osobnika moralnie znacznie
niżej zapewne stojącego  niż Lorn. Ale nie wnikam w to- w relacjach między
producentem a konsumentem liczyć się powinien jedynie towar, jego jakość i
cena.  Karetka ma być szybko na miejscu i migiem odwieźć pacjenta (żywego!) do
szpitala, niechby jej właścicielem był najgorszy komuch albo nawet i pełowiec.

Osobiscie uwazam, ze dyskusja z takimi ludzmi jak z partnerami, jest do
pewnego stopnia nobilitacja takich zachowan.

Otóż dyskutować można i należy nawet z samym diabłem. Ja uważam zupełnie
przeciwnie- to raczej dyskusja między ludźmi o zbliżonym światopoglądzie i
podobnych przekonaniach jest pozbawiona większego sensu. O czym on mają
dyskutować skoro w zdecydowanej większości spraw są ze sobą zgodni?
J-23

Data: 2009-12-22 22:03:04
Autor: Karol
 Karol <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > czy pan skorzystalby z karetki, ktorej wlascicielem bylby ktos taki jak
> [...]

szpitala, niechby jej właścicielem był najgorszy komuch albo nawet i pełowiec.

..a nie obawia sie pan , ze do tego chleba osoba typu Lorn, jako piekarz,
moglaby napluc albo nasilkac?
Na prawica.net, pewien facet z USA, opowiadal o polskim studencie, ktory
dostal bardzo dobra prace u pewnego Zyda. Zyd mu dobrze placil i zrobil go
nawet szefem. I wie pan co sie wydarzylo? Ten studen nienawidzil akurat
generalnie Zydow. Pewnego dnia, pracownicy przylapali go jak sikal do kawy,
ktora podawal WSZYSTKIM, a nie tylko Zydowi.
Ot, taki byl fanatyk i niewdziecznik,dowcipny. Wstyd jak cholera, dla polonii.

Taak, karetka ma byc szybko, ale w tej chwili widzac jaki osobnik sie tym
biznesem intersuje i znajac moralnosc, etyke spoleczenstwa polskiego po 20 latach pseudoprzemian ustrojowych oraz obecny stan prawny, bede mial
powazny dylemat, jesli w czasie pobytu w Polsce przyjdzie mi z takiej karetki
skorzystac.

> [...]

podobnych przekonaniach jest pozbawiona większego sensu. O czym on mają
dyskutować skoro w zdecydowanej większości spraw są ze sobą zgodni?

Tak, ja tez uwazam, ze nalezy dyskutowac, ale jak moze pan dyskutowac z kims takim jak lorn-vic?
Nie przypomina sobie pan, jak ja z tymze lornem dyskutowalem?
Nie chce mi sie juz powklejac *dowodow* rzeczowych. Natomiast doszlo do spiecia miedzy mna a osoba o nicku vic, ktory ni z gruszki
nie z pietruszki, potraktopwal mnie wyzwiskami, bo mu sie nie podobalo to co
pisze. Oddalem i sie zaczela jazda. Nastapila eskalacja Nawalanki, ale ze
strony wie pan kogo?
Lorna. Poniewaz, mnie to zaskoczylo to domyslilem sie co jest grane.

Pan uwaza, ze z takim czlowiekiem mozna w ogole dyskutowac w sieci?

No oczywiscie mozna, ale po co? co taka dyskusja z czlowiekiem o takim
poziomie i moralnosci panu daje? Obawiam sie, ze tylko utwierdza pana w przekonaniu ze goruje pan nad nim
intelektualnie.
Mnie takie dyskusje nie interesuja, bo ja nie szukam dowartosciowania sie.

Ja szukam dyskusji w ktorych moge dowiedziec sie czegos ciekawego od
madrzejszych ode mnie.

Data: 2009-12-22 22:37:42
Autor: Hans Kloss
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
 Karol <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
..a nie obawia sie pan , ze do tego chleba osoba typu Lorn, jako piekarz,
moglaby napluc albo nasilkac?
Brr.. nie biorę nawet pod uwagę takiej ewentualności, to prosta droga do
jakichś obsesji i manii prześladowczych Niemniej w knajpach w których jestem
rozpoznawany zostawiam kelnerom napiwki.. na wszelki wypadek. Co do Lorna i
pogotowia to nie ma się czym przejmować- na wystartowanie takiej imprezy jest
potrzebna niebagatelna kasa i spore rozeznanie w branży medycznej.
Nie przypomina sobie pan, jak ja z tymze lornem dyskutowalem?
Nie, staram się nie czytać wątków  w których doszło do eskalacji wzajemych
zniewag i wycieczek osobistych- chyba że sam biorę w nich aktywny udział od
początku ;).

Obawiam sie, ze tylko utwierdza pana w przekonaniu ze goruje pan nad nim
intelektualnie.
Eeee, w tym celu gram w szachy albo w brydża. Tu się odbywa coś pomiędzy hyde
parkiem a werbalnymi zapasami w błocie.

Ja szukam dyskusji w ktorych moge dowiedziec sie czegos ciekawego od
madrzejszych ode mnie.
Dlaczego jak raz "od mądrzejszych"? Przecież tego się zupełnie nie da poznać
po sieci, poza tym ja się mnóstwo ciekawych rzeczy dowiedziałem od takiego np.
boukuna- choć oczywiście w sposób zupełnie przez niego nie zamierzony. A fakt
ze grupa daje całkiem niezły wgląd w mentalność współczesnych Polaków, beż
żadnych upiększeń i fałszów,  powinien być doceniony zwłaszcza przez rodaków
zza Wielkiej Wody.
J-23

Data: 2009-12-22 15:05:38
Autor: zbig
On 22 Gru, 23:37, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 Karol <je...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa (a):

> ..a nie obawia sie pan , ze do tego chleba osoba typu Lorn, jako piekarz,
> moglaby napluc albo nasilkac?

Brr.. nie bior nawet pod uwag takiej ewentualno ci, to prosta droga do
jakich obsesji i manii prze ladowczych Niemniej w knajpach w kt rych jestem
rozpoznawany zostawiam kelnerom napiwki.. na wszelki wypadek. Co do Lorna i
pogotowia to nie ma si czym przejmowa - na wystartowanie takiej imprezy jest
potrzebna niebagatelna kasa i spore rozeznanie w bran y medycznej.

> Nie przypomina sobie pan, jak ja z tymze lornem dyskutowalem?

Nie, staram si nie czyta w tk w  w kt rych dosz o do eskalacji wzajemych
zniewag i wycieczek osobistych- chyba e sam bior w nich aktywny udzia od
pocz tku ;).

> Obawiam sie, ze tylko utwierdza pana w przekonaniu ze goruje pan nad nim
> intelektualnie.

Eeee, w tym celu gram w szachy albo w bryd a. Tu si odbywa co pomi dzy hyde
parkiem a werbalnymi zapasami w b ocie.

> Ja szukam dyskusji w ktorych moge dowiedziec sie czegos ciekawego od
> madrzejszych ode mnie.

Dlaczego jak raz "od m drzejszych"? Przecie tego si zupe nie nie da pozna
po sieci, poza tym ja si mn stwo ciekawych rzeczy dowiedzia em od takiego np.
boukuna- cho oczywi cie w spos b zupe nie przez niego nie zamierzony. A fakt
ze grupa daje ca kiem niez y wgl d w mentalno wsp czesnych Polak w, be
adnych upi ksze i fa sz w,  powinien by doceniony zw aszcza przez rodak w
zza Wielkiej Wody.
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Co za kompletny kociokwik. Czy nikt z was nie słyszał o
ubezpieczeniu??
 O jakich cenach wy mówicie?.
Ja od 12 lat opłacam 44 zł miesiecznie za calą rodzine za pakiet
medyczny, który zawiera równiez przyjazd pogotowia. Mam prawo do 12
wizyt rocznie, nigdy nie wykorzystaełm nawet połowy. Kiedys , gdy
zachorowała moja matka, lekarz przyjechal za to równiez do niej.
Od nowego roku przestaję płacić bo jeszcze lepszy pakiet funduje swoim
pracownikom firma. Zrywam bez zalu, bo juz nie musze placic za siebie,
tylko  nieznacznie wiecej za rodzine a ostatnio rozgladalem sie za
konkurencja bo jakosc usług spadła. Mam qurwa wybór i z niego korzystam

Data: 2009-12-22 22:51:05
Autor: Karol
[...]

eeee, nie bardzo  moge sie zgodzic z tym, ze nie mozna poznac w sieci czy ktos
jest *madrzejszy*, inteligentny, moralny, etyczny... dobry czy zly. Owszem
mozna i to nawet jest duzo pewniesze, anizeli w kontaktach w realu, gdzie
ludzie sie jednak bardziej staraja i kontroluja, a nierzadko nosza przerozne
maski.
Zapewn wie pan, co powiedzial na ten temat Lem?

Musze powiedziec, ze ja tez wczesniej z tego nie zdawalem sobie az tego
stopnia sprawy.

Ta grupa i nie tylko ta:)....daje rewelacyjny wprost wglad w mentalnosc
wspolczesnych Polakow. Mozna nawet prace naukopwa na ten temat napisac.

Ale ja jestem w tej chwili na troche innym etapie, dlatego szukam
*madrzjszych* od siebie, bo juz znam kryteria oceny:)

Data: 2009-12-23 00:48:47
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Trądem byś się zaraził? :)

Mysle,

Bardzo dobrze... :>

ze ci lowcy skor, mieli podobna moralnosc, kulture i etyke, jak ten
vico-lorn, bouku lub inny ludzki degenerat piszacy na tej grupie.

Czy Ty, aby mi się do buta nie przylepiłeś? :> Hmm...

Warto czytac polskie grupy, aby byc przygotowanym na wszytko jesli odwiedzi
sie Polske.

To Ty mi chciałeś dać w ryj... Więc warto wiedzieć, kto do Polski zamierza przyjechać. :>

Data: 2009-12-23 05:39:38
Autor: zbig
On 23 Gru, 00:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
  Karol pisze:

> Warto czytac polskie grupy, aby byc przygotowanym na wszytko jesli odwiedzi
> sie Polske.

Karol to taki Knadyjczyk, któremu się wydaje, że jak się przybłąkał do
jednego z najbogatszych krajów na świecie,  nabył jakich pokładów
rozumu, które nie są dostępne dla np. Polaków.
Otóż panie Karolu, podpatrujemy obce rozwiązania, czasem je nawet
bezmyślnie kopiujemy, ale doprawdy problem prywatnego pogotowia
jestesmy sobie w stanie sami rozwiązać.

Data: 2009-12-22 09:07:25
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:bd3fb39d-ab3d-4e77-a44d-067d8d5fdef8t42g2000yqd.googlegroups.com...
Lorn napisał(a):
Ciekawy pomysl na biznes...

http://www.medicover.com/plpl/304,Ratownictwo-medyczne-Medicover.htm

Być może są też inne firmy świadczące tego typu usługi.
J-23

Oczywiscie , ze sa . W moim miescie jedzi kilka prywatnych karetek pogotowia .. Nie wiem jak sie rozliczaja bo dotad ani ja , ani nikt z bliskich z takiej nie korzystal . Czy placic pacjent , czy NFZ , nie wiem , ale jezdza napewno ..

cyc

Data: 2009-12-22 09:10:36
Autor: cytryna
Lorn napisał(a):
> Ciekawy pomysl na biznes...

http://www.medicover.com/plpl/304,Ratownictwo-medyczne-Medicover.htm

Być może są też inne firmy świadczące tego typu usługi.
J-23

Najbardziej perspektywiczna jest firma pogrzebowa np. Wieczne Odpoczywanie lub
Stella. ZUS pomoże bo i tak zarobi na kliencie na swoje pałacę i flotę merców.

Data: 2009-12-22 00:20:27
Autor: Zennon

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgoret$cm9$1news.interia.pl...
[...]

Żeby było naprawdę dobre, musiało by być zaje*.*cie drogie. Rzędu 2000-5000 PLN za jedno przyjechanie do pacjenta. Jeśli miało by być tanie 100-200 PLN za wizyte, to będzie w nim jeździł dokładnie taki sam skład jak w panstwowym pogotowiu czyli ratownik po dwumiesięcznym kursie i trochę lepsza przenośna apteczka.

Zennon

Data: 2009-12-21 15:49:11
Autor: Hans Kloss
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Zennon napisał(a):

Zeby bylo naprawde dobre, musialo by byc zaje*.*cie drogie.
No pewnie. Wziąwszy pod uwagę mobilny rezonans i doktora House'a na
pokładzie niżej 50 tysięcy za wizytę nie dałoby rady...

Rzędu 2000-5000  PLN za jedno przyjechanie do pacjenta.
To nie jest RZĄD wielkości tylko przedział.

Jesli mialo by byc tanie 100-200 PLN za wizyte, to bedzie w nim jezdzil dokladnie taki sam sklad jak w
panstwowym  pogotowiu czyli ratownik po dwumiesiecznym kursie i troche lepsza przenosna
apteczka.

I to by całkowicie wystarczyło żeby uratować mnóstwo ludzi, byle by ta
"apteczka" była szybko i bez zbędnego marudzenia. To z reguły znacznie
ważniejsze niż mobilny rezonans i geniusz ratownictwa medycznego razem
wzięte.
J-23

Data: 2009-12-22 09:05:58
Autor: cytryna
Zennon napisał(a):

> [...]

"apteczka" była szybko i bez zbędnego marudzenia. To z reguły znacznie
ważniejsze niż mobilny rezonans i geniusz ratownictwa medycznego razem

"To nie jest RZĄD" całkowita zgoda,..."tylko przedział" o którym mędrzec nie wiedział. Będą was leczyć najlepsi lekarze,uczyć najlepsi nauczyciele,których
uosobienie stanowią Kopaczka i Hallowa - pamiętacie te przechwałki rudego wytrzeszcza? Słowny jak cholera!

Data: 2009-12-22 09:29:45
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-22 09:05, cytryna pisze:

[...]

A ty cytryna jesteś zawiedzionym wyborca PO? Głosowałeś na nich?

Data: 2009-12-22 09:57:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Dec 2009 15:49:11 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Zenuś ma wyobrażenia z Santa Monica wzięte, i wydaje mu się, że tylko za
duże pieniądze może być dobrze. Ja go muszę zmartwić bo polską specyfiką
jest, że za duże pieniądze też jest źle - vide moja ostatnia wizyta u
jednego z lepszych ortopedów, drogo, długo w kolejce, żadnego porządku ani
przewidywalności przyjęć, pan doktor bardzo miły.
A co do pogotowia, to przyjazd ratowników jest standartem, i 200zł to dobra
stawka za godzinę pracy ambulansu, przy założeniu, że kierowca jest
ratownikiem.
Piotr

Data: 2009-12-22 00:47:48
Autor: Lorn
Zennon pisze:
[...]

Nie przesadzaj... Uważam, że wystarczającą kwotą byłoby 50zł... Założywszy, że jesteśmy odpowiednio rozreklamowani i działamy na terenie   większego miasta... :> Jesteśmy już teraz obciążeni kosztami za nieuzasadnione wezwanie karetki pogotowia. Początki są trudne... Nie każdy lekarz jest pazerny na kasę. :>

Jeśli miało by być tanie 100-200 PLN za wizyte, to będzie w nim jeździł dokładnie taki sam skład jak w panstwowym pogotowiu czyli ratownik po dwumiesięcznym kursie i trochę lepsza przenośna apteczka.

Reklama dźwignią handlu... Nikt nie zaczyna od tuzina karetek reanimacyjnych...  Mowa o każdorazowym wezwaniu pogotowia niezależnie od stanu pacjenta. Nie wszystkie karetki muszą być oznakowane jako "R" Kompetentna osoba w dyspozytorni gwarantuje wysłanie odpowiedniego zespołu do chorego. Przewóz pacjentów na zabiegi nie wymaga specjalistycznego sprzętu... Dzisiejsze przepisy chyba wymagają podpisanie kontraktu z NFZ. Raczej jest to nie do przebicia.

Data: 2009-12-22 09:04:55
Autor: cyc

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:hgovru$i1g$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Mozesz mi ten 5 tysieczny rachunek rozbic na czynniki pierwsze ? . nIjak nie umiem sobie wyobrazic takiej kwoty za przewiezienie chorego kilkaset metrow samchodem nawet jesli siedzialby w nim profesor nadzorujacy , pielegniarka trzech osilkow do noszenia a samochod , gdyby bylo to mozliwe bylby wyposarzony w tomograf .
Naliczanie rachunkow za swoje "uslugi" to najlepiej opanowana przez SZ dziedzina , bo leczyc to ona nie potrafi !.

cyc

Data: 2009-12-22 00:47:41
Autor: awe
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Conajmniej 350, za 50 zl to mozesz sobie kupic pol litra wodki. Lorn wy to macie fantazje polityczna
awe

Data: 2009-12-22 00:48:15
Autor: Lorn
awe pisze:
Conajmniej 350, za 50 zl to mozesz sobie kupic pol litra wodki. Lorn wy to macie fantazje polityczna

Widzisz w tym coś politycznego? :>

Data: 2009-12-22 01:39:22
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
awe pisze:
Conajmniej 350, za 50 zl to mozesz sobie kupic pol litra wodki. Lorn wy to macie fantazje polityczna

Widzisz w tym coś politycznego? :>

Awe we wszystkim widzi. Zwlaszcza w tym, co nie wspolgra z etatystyczna i socjalistyczna wizja panstwa autorstwa Jaroslawa Kaczynskiego...

--
Vic

Data: 2009-12-22 01:47:18
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
awe pisze:
[...]

Jest tu ktoś kto widzi więcej :> Niejaki Karolek ubzdurał sobie, że ja to Ty. :>

Data: 2009-12-22 01:16:45
Autor: Karol
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Lorn = Vic

From: Vic <ateag...@gmail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Shell vs Gasprom
Date: Sat, 09 Aug 2008 01:11:24 +0200

From: Lorn <ateag...@gmail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Tusk =?ISO-8859-2?Q?pojecha=B3_do_morderc=F3w_kobiet_?=
 =?ISO-8859-2?Q?i_dzieci?=
Date: Sat, 23 Aug 2008 01:44:35 +0200

Data: 2009-12-22 01:20:21
Autor: Karol
Czy podac klamliwym smieciom link do google?

Data: 2009-12-22 01:25:44
Autor: Karol
Dowod w googlach ze lorn =vic = PROWOKATOR sowiecki
Data: 2009-12-22 02:27:55
Autor: Lorn
Dowod w googlach ze lorn =vic = PROWOKATOR sowiecki
Karol pisze:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a028d8a2367dd287?dmode=source

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/076c3f9bfc0e6029?dmode=source

Możesz mi pokazać, a hmm... podać datę tych postów? :>

Data: 2009-12-22 02:57:16
Autor: Lorn
Lorn pisze:
Karol pisze:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a028d8a2367dd287?dmode=source http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/076c3f9bfc0e6029?dmode=source

Możesz mi pokazać, a hmm... podać datę tych postów? :>

Już nie musisz... Tak to mój post z 2008 roku. :> Nick Vic nie jest rejestrowany. Twój również. :> Nie oznacza to, że się za kogoś podszywam... Skoro jesteś takim dobrym detektywem sprawdź od kiedy używam nicka Lorn. :> A tak BTW... Nie mam na imię WIKTOR... Poniał?

Data: 2009-12-22 09:47:46
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 02:57:16 +0100, Lorn napisał(a):

[...]

Hm, to jesteś tym vicem, czy jak?
Piotr
PS. Nie jestem za sprawdzaniem kto jest kto, choć przechrzty mnie wkurzają,
bo tarmosi mi taki nogawkę za jakieś zaprzeszle sprawy a ja nie wiem po co
i o co...

Data: 2009-12-22 21:55:33
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:a2rhv3rxxoec.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -
ale ja tez kiedys chyba podejrzewalem ze Vic to Lorn wiec moze cos w tym jest. Podobny sposob wypowiadania sie.
awe

Data: 2009-12-22 21:59:09
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:55:33 +0100, awe napisał(a):

ale ja tez kiedys chyba podejrzewalem ze Vic to Lorn wiec moze cos w tym jest. Podobny sposob wypowiadania sie.

Bo oni dosyć kulturalni, może dlatego?
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 15:26:07
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:292znxb56sw6.1f61jgcua00k3.dlg40tude.net...
[...]

no jest w nich troche kultury, tylko nie wiem do ktorego pietra palacu kultury by to starczylo. moze do sali leninowskiej
awe

Data: 2009-12-26 00:31:12
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Lorn pisze:
Karol pisze:
[...]

Pierdol to. Stara spiewka, nie pierwszy raz pojeby stwierdzaja, ze ja i ty to to samo :)
Ha, ha, ha :)
--
Vic

Data: 2009-12-22 02:22:13
Autor: Lorn
Czy podac klamliwym smieciom link do google?

Tak podać... :> Żebyś więcej nie pajacował...

From: VicAbarca <bjorgul@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Date: Tue, 22 Dec 2009 01:37:29 +0100

Widzisz tu moje pajacu IP? :>

Data: 2009-12-22 02:24:51
Autor: Lorn

From: VicAbarca <bjorgul@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 22 Dec 2009 01:37:29 +0100

Widzisz tu moje pajacu IP? :>

P.S. Vic sorry, ale nie mogę się odgonić od tego rzepa. :>

Data: 2009-12-22 02:27:10
Autor: Lorn
Czy podac klamliwym smieciom link do google?

Żebyś więcej nie kłamał i z siebie debila nie robił... Radzę Tobie dobrze... Google jak to google... Raz prawdę powie raz skłamie :>

Data: 2009-12-22 02:18:10
Autor: Lorn
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Karol pisze:
Lorn = Vic

From: Vic <ateag...@gmail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 09 Aug 2008 01:11:24 +0200

From: Lorn <ateag...@gmail.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
 =?ISO-8859-2?Q?i_dzieci?=
Date: Sat, 23 Aug 2008 01:44:35 +0200

Zaczynasz pajacować? :>

Data: 2009-12-22 21:54:10
Autor: awe
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Neostradowcy;-) wiesz kiedys internet byl bardziej elitarny, a teraz pojawily sie jakies vici lorny i chuj wie kto. Lorn za 50 zl chce zamawiac karetke pogotowia. Chyba taka z wiejskim wozem i woznica, a za lekarza pewnie tam by robil jakis lokalny znachor.
To jest wlasnie poziom intelektualny ludzi ktorzy chca wypowiadac sie na tematy polityczne. Dlatego tez sadze ze nie ma to zadnego sensu i nie widze powodu aby sie troche z nich ponabijac
awe

Data: 2009-12-26 00:29:22
Autor: VicAbarca
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
awe ďčřĺň:
[...]

Tak, byl.
Gdy zaczynalem korzystac z internetu, to byl glownie IRC. Korzystali z niego niemal wylacznei studenci. I to dzienni.
Poziom byl znacznie wyzszy. Nieporownywalnie wyzszy.
Potem internet trafil pod strzechy i trafil tez do awe'go :)

--
Vic

Data: 2009-12-22 01:49:33
Autor: Lorn
Lorn pisze:
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
awe pisze:
[...]

Albo Ty to ja... Zaczynam się gubić. :>

Data: 2009-12-22 02:11:39
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Albo Ty to ja... Zaczynam się gubić. :>

He, he, ja tez... :)

--
Vic

Data: 2009-12-22 01:37:29
Autor: VicAbarca
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
Lorn пишет:
Ciekawy pomysł na biznes... (...)
[...]

Wszystko co nie panstwowe to lepsze. I tansze!
MAdrzejsi od nas pozakladali nawet prywatne wiezienia. Jest tak samo jak w panstwowych, tyle ze taniej dla podatnika...

Czekam, az sprywatyzuja ZUS. Kilka tysiecy ludzi straci prace, ale co to za praca - sponsorowana w calosci przeze mnie, przez pana, pania...

--
Vic

Data: 2009-12-22 01:45:09
Autor: Lorn
Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Ciekawy pomysł na biznes... (...)
[...]

No to sobie poczekamy... Tak jak na zaoranie KRUS`u. :>

Data: 2009-12-22 02:14:20
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
No to sobie poczekamy... Tak jak na zaoranie KRUS`u. :>

Ano poczekamy, bo gdzies tych wszystkich absolwentow socjologii, politologii i resocjalizacji trzeba upchnac :)

--
Vic

Data: 2009-12-22 10:00:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 01:37:29 +0100, VicAbarca napisał(a):

Czekam, az sprywatyzuja ZUS. Kilka tysiecy ludzi straci prace, ale co to za praca - sponsorowana w calosci przeze mnie, przez pana, pania...

Ja to bym sprywatyzował MOPS i Urząd Kontroli Skarbowej... W końcu ktoś by
pogonił wałkunstwo z mojego koryta.
Piotr

Data: 2009-12-22 09:57:59
Autor: mkarwan
[...]
(...)
[...]

50 zł pomnóż razy dziesięć.
W USA poród z dwudniowym pobytem w szpitalu (średnim) kosztuje 7 tys. $.

Prywatne pogotowie ratunkowe. Potrzebne?