Prywatne szpitale oszczędzają na diagnostyce.

Data: 2012-07-24 12:12:43
Autor: Jacek
Prywatne szpitale oszczędzają na diagnostyce.
Prywatne szpitale oszczędzają na diagnostyce. Nastawione na zysk a nie leczenie.

Pojawia się pacjent, leki na ból. Zero powazniejszej diagnostyki. Za 2 dni wraca, nie do uratowania zgon.

Taki jest efekt dla pacjenta jak się chce robić biznes na służbie zdrowia.

Data: 2012-07-24 15:12:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:julser$ksv$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Byłeś w prywatnym szpitalu leczony lub miałeś zabieg? Jeśli nie, a tylko powtarzasz zasłyszaną opinię to se ją wsadź w buty.

Byłem w ubiegłym roku w prywatnym szpitalu w Szczecinku. Zostałem przywieziony karetką. Ratowanie życia. Ma umowę z NFZ. Przeprowadzono mi zabieg. Szpital wyposażony doskonale z bardzo fachową obsadą. Po jednej dobie zostałem przewieziony do innego tańszego szpitala, gdzie przeprowadzono dalszą kurację, polegającą na ustabilizowaniu ciśnienia i wymagającą czasu, a nie superspecjalistycznych urządzeń.

Data: 2012-07-24 15:33:51
Autor: Jacek
Prywatne szpitale oszczędzają na diagnostyce.
Zawał?
Typowy przypadki łatwy do zdiagnozowania?

Data: 2012-07-24 15:52:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jum880$8eq$1usenet.news.interia.pl...
Zawał?
Typowy przypadki łatwy do zdiagnozowania?

Gorzej. Okazało się że potrzebna zastawka aortalna i proteza aorty wstępującej.

Prywatne szpitale oszczędzają na diagnostyce.