Prywatny DRON - MIG-25

Data: 2012-01-04 13:20:43
Autor: matador
Data: 2012-01-04 13:39:09
Autor: Marek

Data: 2012-01-04 13:45:36
Autor: matador

Data: 2012-01-04 14:18:20
Autor: Marek
Prywatny DRON - MIG-25
On Jan 4, 10:45 pm, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
On 4 Sty, 22:39, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> Zwykly model z silnikiem odrzutowym...
> Co w tym szczegolnego ?

Powszechna dostępność.

matador.

Silnik odrzutowy malych rozmiarow kupujesz w Chinach, budujesz maly
samolot i startujesz....

Jak nie potrafisz, to daj kase, a ja Ci to zalatwie...

Data: 2012-01-05 04:55:57
Autor: stevep
Prywatny DRON - MIG-25
Dnia 04-01-2012 o 23:18:20 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

> [...]

samolot i startujesz....

Jak nie potrafisz, to daj kase, a ja Ci to zalatwie...

A wizytę u psychiatry już załatwiłeś?
--
stevep

Data: 2012-01-04 14:32:06
Autor: Marek
Prywatny DRON - MIG-25
On Jan 4, 10:20 pm, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=_fdyUk5bfF8&feature=related

matador.

PS: dron to raczej samolot bezzalogowy wykorzystywany do dzialan
szpiegowskich - wiec wyposazony w odpowiednia aparature - kamery, itp.
Ten na filmie tylko szybko  latal i robil duzo halasu.
Kiepski na szpiega.

Data: 2012-01-04 14:47:37
Autor: matador
Prywatny DRON - MIG-25
On 4 Sty, 23:32, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

[...]

Ale bombę szybko przeniesie. Co z tego, że głośny. Można nawet
jakiegoś GPS-a mu przyczepić... i już masz High-Tech ;-)
Zbrojenia tanieją...

matador.

Data: 2012-01-04 14:57:34
Autor: Marek
Prywatny DRON - MIG-25
On Jan 4, 11:47 pm, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ale bombę szybko przeniesie. Co z tego, że głośny. Można nawet
jakiegoś GPS-a mu przyczepić... i już masz High-Tech ;-)

Widze, zes malo kumaty w tych sprawach.
Modele samolotow z GPS w ktorym mozna zaprogramowac cel, jak rowniez
powrot do bazy, to male piwo...
Poczytaj na forach - kolesie to maja i lataja.
Kamery przekazuja obraz lotu z 5 km odleglosci.( te wojskowe - z 5 tys
km... - przez satelite)
Maly model przeniesie 2- 5 kg ladunku - a duze odpowiednio wiecej.
Jest szkopul - tajne sluzby zaklocaja sygnaly sterowania takimi
latajacymi minami.
Iranczycy spowodowali nawet ladowanie takiego u siebie.

Data: 2012-01-05 04:56:54
Autor: stevep
Prywatny DRON - MIG-25
Dnia 04-01-2012 o 23:47:37 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

I co Kaczyński przewiduje to w prywatnym arsenale?  :D

--
stevep

Prywatny DRON - MIG-25