Prywatny plac w centrum miasta - co zrobić z parkującymi na lewo

Data: 2009-06-01 21:54:38
Autor: J.F.
Prywatny plac w centrum miasta - co zrobić z parkującymi na lewo
On Mon, 1 Jun 2009 18:21:09 +0200,  Tony wrote:
Pytanie jest takie - czy jest jaki¶ skuteczny sposób na to, aby ograniczyć
parkowanie tam obcych samochodów, przy założeniu, że wła¶ciciel nie chce
rozwi±zań mechanicznych (bramka, słupy w ziemii) i nawet nie chodzi o
koszty (chociaż zapewne też) ale o ich awaryjno¶ć oraz konieczno¶ć
rozdawania pilota wszystkim zainteresowanym.

Ja mam jeden pomysł, wydaje mi się, że może on ograniczyć (odstraszyć)
ilo¶ć wjeżdżaj±cych niechcianych aut.

Dwa slupki i lancuch na haczyk.
Albo i szlaban, recznie podnoszony, ale jednak szlaban ..

A moze wystarcza tabliczki "miejsce oplacone dla pojazdu nr rej XXX".

J.

Data: 2009-06-02 11:15:42
Autor: Tony
Dnia Mon, 01 Jun 2009 21:54:38 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Tu jest problem o tyle, że przyjeżdżaj± kontrahenci najemców biur w
budynku. Generalnie chodzi mi o odstraszanie, nie o reglamentację tego, co
jest. Ale dzięki.

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-06-02 19:14:58
Autor: J.F.
Prywatny plac w centrum miasta - co zrobić z parkujšcymi na lewo
On Tue, 2 Jun 2009 11:15:42 +0200,  Tony wrote:
[...]

Tabliczka bedzie wlasnie odstraszac. A kontrahentom mozna powiedziec
zeby parkowali na tym miejscu.

Inna sprawa ze skoro to publiczny parking, to zaraz sie okaze ze
wszyscy sa kontrahenci.

A wtedy to juz tylko szlaban, pilociki, domofon ..

J.

Prywatny plac w centrum miasta - co zrobić z parkującymi na lewo