Prywatyzacja z Trybunałem Konstytucyjnym w tle

Data: 2015-12-21 19:41:25
Autor: u2
Prywatyzacja z Trybunałem Konstytucyjnym w tle
W dniu 2015-12-21 o 19:32, mkarwan pisze:
A jak się nie ma majątku, to nie ma się dochodów, a ma się za to dziurę w
budżecie i koło się zamyka.

to prawda, kurwy i zlodzieje lupia nas ostro:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-21 11:05:09
Autor: donek999bronek
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-12-21 o 19:32, mkarwan pisze:
> A jak się nie ma majątku, to nie ma się dochodów, a ma się za to dziurę w
> budżecie i koło się zamyka.

to prawda, kurwy i zlodzieje lupia nas ostro:)

Czy jesteś za przeprowadzeniem powszechnego uwłaszczenia obywateli?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_w_Polsce_w_1996_roku

Jutu, ty dostał swoje 20zł więc nie psiocz.
http://www.olimpiada.edu.pl/upload/image/OP6_test_szkolny_pyt_30_komentarz_a.jpg

Data: 2015-12-21 20:25:53
Autor: u2
W dniu 2015-12-21 o 20:05, donek999bronek@gmail.com pisze:
Czy jesteś za przeprowadzeniem powszechnego uwłaszczenia obywateli?

uwlaszczenie to byl chytry manewr wykonczenia polskich firm:)