Pryzmat AE do Mamiji 645 Pro

Data: 2009-06-27 23:47:24
Autor: JA
Pryzmat AE do Mamiji 645 Pro
On 2009-06-16 12:27:37 +0200, Michał Wasiak <mwasiak@wytnij.p.lodz.pl> said:

Przyjechało to cudo, zakładam, mierzy, wyświetla. Jedyny
problem polega na tym, że nie odpala migawki. Ani na A,
ani na ręcznych czasach. Zdjęcie pryzmatu pomaga -- z
pryzmatem AE nie chce. Jakieś pomysły, co głupiego
przeoczyłem?

Ustawić gałkę czasu na korpusie na czerwoną kropę między "B" a najkrótszym czasem.
Zgaduję, tak jest W RZ, więc może i w Twoje 645.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-07-05 10:34:20
Autor: Michał Wasiak
Pryzmat AE do Mamiji 645 Pro
On Sat, 27 Jun 2009 23:47:24 +0200, JA wrote:
On 2009-06-16 12:27:37 +0200, Michał Wasiak <mwasiak@wytnij.p.lodz.pl> said:

[...]

Powód był prostszy, trochę kompromitujący mnie. Po prostu
bateria była za słaba dla pryzmatu z pomiarem. Chyba
światłomierz uznał, że nie mierzy wiarygodnie i nawet o
tym mrugał.

--
Michał Wasiak

Data: 2009-07-05 13:59:29

[...]