Prze-ra-ża-ją-ce

Data: 2011-11-03 21:55:43
Autor: MH
Prze-ra-ża-ją-ce
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
http://deser.pl/deser/1,111857,10573111,To_zdjecie_zrobila_corka_Marty_Kaczynsk
iej___Martynka.html

A swoją drogą - ciekawe czy Martynka na nowe autko mamy nie narzeka?

=================

Pierdolisz Zgresiu jak Zero itp...

MH

Data: 2011-11-03 23:02:40
Autor: Grzegorz Z.
Prze-ra-ża-ją-ce
MH napisał:

[...]

"Zgresiu" ? Ja z p.Rzecznikiem nic wspólnego nie mam.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Prze-ra-ża-ją-ce