Przełom w relacjach państwo – przedsiębiorc y

Data: 2016-11-19 14:09:48
Autor: Marek Cz.
Przełom w relacjach państwo – przedsiębiorc y
W dniu sobota, 19 listopada 2016 18:34:30 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
koniec nękania polskich biznesmenów przez urzędy, zasada domniemania niewinno¶ci wchodzi w życie, wczoraj ogl±dałem przemówienie Morawieckiego i przekonał mnie do swojego programu :

http://naszeblogi.pl/64437-szykuje-sie-przelom-w-relacjach-panstwo-przedsiebiorcy

Pierwsze to wprowadzenie zasady ,,co nie jest zabronione jest dozwolone", to tej pory mimo zapewnień kolejnych rz±dów, było generalnie odwrotnie, st±d ogromna ilo¶ć różnego rodzaju pozwoleń i koncesji na prowadzenie działalno¶ci gospodarczej.

Te słowa już słyszałem dwadzie¶cia parę lat temu, więc nic nowego.

Drugie to zasada ,,pewno¶ci prawa" szczególnie ważna jeżeli chodzi o przepisy podatkowe, jeżeli w danym stanie prawnym przedsiębiorca mógł np. skorzystać z jaki¶ preferencji podatkowych i z nich skorzystał, to zmiany w prawie w tym zakresie mog± dotyczyć tylko przyszło¶ci, prawo nie może natomiast działać wstecz.

Jak dokonywał Sejm na nocnych posiedzeniach unieważniania uchwał sejmu z moc± wsteczn± to i zmiana prawa może się odbywać między trzeci±, a czwart± nad ranem.

Kolejne to ,,zasada proporcjonalno¶ci" (np. w przypadku przekroczenia prawa kara proporcjonalna do tego przekroczenia, a nie jak podał w przykładzie wicepremier Morawiecki, kara za wycięcie 1 drzewa nałożona przez marszałka woj. łódzkiego w wysoko¶ci 175 tysięcy złotych), czy też zasada ,,domniemana niewinno¶ci" w odniesieniu do przedsiębiorców w różnego rodzaju postępowaniach administracyjnych czy skarbowych.

W razie "W" można zawsze ułaskawić domniemanego niewinno/winnego/ Nie.

I wreszcie na koniec niezwykle ważna w tego rodzaju postępowaniach zasada ,,milcz±cej zgody", polegaj±ca na tym, że jeżeli jaki¶ urz±d ma wydać decyzję najdalej w ci±gu 30 czy 60 dni, a w tym okresie jej nie wyda, to przedsiębiorca ma prawo działać tak jakby tę zgodę otrzymał.

No i ostatnia zasada. Przedsiębiorcy aby skorzystać z wszystkich udogodnień musz± działać po linii i na szczeblu partyjnym. Inaczej srogie słowa prezesa wdepcz± ich w ziemię.

Data: 2016-11-20 12:33:34
Autor: TrefniĹ›
W dniu .11.2016 o 23:09 Marek Cz. <czmarek4@gmail.com> pisze:

[...]

Jaka szkoda, że żaden z Twoich "idoli", na których głosowałe¶, tego nie  egzekwował...
To teraz: `wszyscy poprzednicy mieli to w dupie - zatem PiS wdrażaj±c  zniszczy nam gospodarkę`
Jakie to charakterystyczne dla ludzi o mentalno¶ci niewolników..
Spore grono więĽniów obozów koncentracyjnych zwyczajnie bała się wolno¶ci  i odmawiała wyj¶cia poza druty!!! Wy też ze strachu popuszczacie :)

[...]

Konkrety prosimy.

(...)

No i ostatnia zasada. Przedsiębiorcy aby skorzystać z wszystkich  udogodnień musz± działać po linii i na szczeblu partyjnym. Inaczej  srogie słowa prezesa wdepcz± ich w ziemię.

Tzw:
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20080401184019/nonsensopedia/images/8/86/GpW.gif

--
Trefni¶

Data: 2016-11-20 07:31:49
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 20 listopada 2016 12:33:42 UTC+1 użytkownik Trefni¶ napisał:
W dniu .11.2016 o 23:09 Marek Cz. pisze:

Jaka szkoda, że żaden z Twoich "idoli", na których głosowałe¶, tego nie  egzekwował...

To teraz: `wszyscy poprzednicy mieli to w dupie - zatem PiS wdrażaj±c  zniszczy nam gospodarkę`

Co wdroży? Konstytucję dla Biznesu? Kto będzie rozstrzygał w razie ewentualnych kwestii spornych? Pani odpowiedzialna za drukarkę?

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/907624,pis-uchwala-uniewaznienie-wyboru-sedziow-tk.html

Data: 2016-11-20 18:22:37
Autor: Trefni¶
W dniu .11.2016 o 16:31 Marek Cz. <czmarek4@gmail.com> pisze:

[...]

Nie wiesz, pytasz, ale już pianę z ust toczysz pod dyktando...
Dlatego najpierw  p o c z e k a j  na fakty, albo aż zrozumiesz o czym  dyskutujesz.

Pod poprzednim, PO/PSL butem było wam dużo łatwiej. Typowe dla niewolników  "przynajmniej wiem, kto mnie w dupę kopie".

> Jak dokonywał Sejm na nocnych posiedzeniach unieważniania uchwał  sejmu z
> moc± wsteczn± to i zmiana prawa może się odbywać między trzeci±, a
> [...]

"PiS chce..."
Dalej już czytać mi się nie chce.
Jaki¶ dziennikarzełek wysysa z brudnego palucha "co chce PiS", niewolnicy  to łykaj± i popiskuj±, puszczaj±c przy okazji w majty.
A po "PiS chce" można wpisać wszystko, zawsze znajdzie się wierz±cy  nieprzewinięty.

Fakty proszę, albo chociaż poczekajcie na nie!
Bo na razie krytykujecie swoje, albo Mimimichnikowe zmazy nocne!

--
Trefni¶

Data: 2016-11-20 10:35:16
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 20 listopada 2016 18:22:43 UTC+1 użytkownik Trefni¶ napisał:
W dniu .11.2016 o 16:31 Marek Cz. pisze:

> [...]

Dlatego najpierw  p o c z e k a j  na fakty, albo aż zrozumiesz o czym  dyskutujesz.

Na jakie fakty? Złoty słabnie, wzrost siada. Cały czas zamiast konkretów, zapowiedzi, że to będzie ze tamto, że drony, że samochody elektryczne itp... Kapitał wyparował ze spółek SP. Co jeszcze potrzeba? A przedsiębiorcy? Zwin± interesy i pójd± tam gdzie będzie im lepiej. Ja wiem o czym dyskutuję. Od dwudziestu kilku lat pracuję tylko w prywatnych firmach. Im nikt nie dopłaca do produkcji, tu każdy od zwykłego pracownika do prezesa wie, że jedzie na tym samym wózku i stara się aby firma dobrze stała, bo to jest byt i finanse dla zwykłego pracownika i dla prezesa. Państwowe? Wy¶l± gromadę swych pracowników pod Sejm, KPRM i popal± opony i państwo sypnie groszem, aby mieć ¶więty spokój.

Data: 2016-11-20 10:47:32
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Marek Cz. napisał:

Na jakie fakty? Złoty słabnie

złoty czeplikowi słabnie, łosz kurwa, jak raty frnakowe
poszły w górę, Czeplik rado¶nie pisał -  wzięli niech spłacaj±

wzrost siada. Cały czas zamiast konkretów, zapowiedzi, że to będzie ze tamto, że drony

ło matko, łosz kurwa, Macierewicz dronami atakuje.

łosz kurwa 2012rok.
http://natemat.pl/41003,nasza-armia-chce-dronow-polski-zolnierz-jednym-kliknieciem-bedzie-likwidowal-cele-odlegle-o-tysiace-kilometrow

[...]

I co? Jeszcze interesu nie zwinęli?

Data: 2016-11-20 10:57:26
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 20 listopada 2016 19:47:33 UTC+1 użytkownik Vernon L..  Pinkley napisał:
użytkownik Marek Cz. napisał:

> Na jakie fakty? Złoty słabnie

złoty czeplikowi słabnie, łosz kurwa, jak raty frnakowe
poszły w górę, Czeplik rado¶nie pisał -  wzięli niech spłacaj±

Sam spłacałem i co mi zrobisz piklu?

> wzrost siada. Cały czas zamiast konkretów, zapowiedzi, że to będzie ze tamto, że drony

ło matko, łosz kurwa, Macierewicz dronami atakuje.

Przecież piszę wyraĽnie... zapowiedzi jak na tablicy w ko¶ciele. :-)

> A przedsiębiorcy? Zwin± interesy i pójd± tam gdzie będzie im lepiej. Ja wiem o czym dyskutuję. Od dwudziestu kilku lat pracuję tylko w prywatnych firmach. Im nikt nie dopłaca do produkcji, tu każdy od zwykłego pracownika do prezesa wie, że jedzie na tym samym wózku i stara się aby firma dobrze stała, bo to jest byt i finanse dla zwykłego pracownika i dla prezesa.

> [...]

Przecież zwijaj±. Nie zauważyłe¶? Inwestycje siadły. Krajowe. Prezes nawet dał głos, że to przez biznesmenów zwi±zanych z opozycj± tak miało być kole 3,5-0,8%, a jest 2,5%. Ja się nie martwię. Robię w zachodniej firmie. Zacieramy ręce że złoty słaby, bo robimy na export piklu. :-)

Data: 2016-11-20 13:40:59
Autor: Vernon L. Pinkley
Przełom w relacjach państwo – przedsiębiorc y
użytkownik Marek Cz. napisał:

Przecież zwijaj±. Nie zauważyłe¶? Inwestycje siadły. Krajowe. Prezes nawet dał głos, że to przez biznesmenów zwi±zanych z opozycj±

Chj strace 15 s i ci odnajdę, żeby¶ głupot nie pierdolił.

https://youtu.be/nr7LcuFCAHs?t=19m52s

Czepliku, Ty co skubn±ł z FOZZu?

Data: 2016-11-21 08:12:06
Autor: Marek Cz.

masz tu z tygodnika https://www.tygodnikpowszechny.pl/prezes-i-pusta-kasa-68401

Data: 2016-11-20 20:02:53
Autor: u2
W dniu 2016-11-20 o 19:57, Marek Cz. pisze:
Robię w zachodniej firmie. Zacieramy ręce że złoty słaby, bo robimy na export piklu.

to już od dawna wiadomo czeplik, że cieszysz się kiedy w Bolanda Ľle:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-11-20 19:37:02
Autor: u2
W dniu 2016-11-20 o 19:35, Marek Cz. pisze:
A przedsiębiorcy? Zwin± interesy i pójd± tam gdzie będzie im lepiej.

nie ¶ciemniaj czeplik, z ciebie biznesmen jak z szoguna kozieja dupy tr±ba:)

Data: 2016-11-20 14:14:17
Autor: u2
W dniu 2016-11-20 o 12:33, Trefni¶ pisze:
Tzw:
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20080401184019/nonsensopedia/images/8/86/GpW.gif

dokładnie to co czeplik prezentuje to GWno prawda:)