Przebicie dętki od strony szprych

Data: 2012-05-29 16:09:46
Autor: remo
Przebicie dętki od strony szprych
Nieustannie przeciera mi się dętka w różnych miejscach od nakrętek szprych. Szczególnie jak porządnie dopompuję koła. Zrobiłem nową osłonę z dętki, ale znów sytuacja się powtórzyła. Jaki materiał można zastosować na osłonę, aby mieć pewność że dętka więcej się nie przetrze?

W tym samym miejscu to się dzieje? Sprawdź czy któraś śruba nie ma gdzieś zadzioru.
Przejedź papierem ściernym wszystko dookoła.
Daj dwie warstwy taśmy izolacyjnej i będzie git.

Mi się nigdy takie coś nie przytrafiło.

--

Przebicie dętki od strony szprych