Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.

Data: 2010-06-12 20:33:55
Autor: 'he®sk'
Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.
On Sat, 12 Jun 2010 19:11:36 +0200, "precz z gnomem" <Broñmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Czym siê ró¿ni elektorat Jaros³awa Kaczyñskiego od elektoratu Bronis³awa Komorowskiego? [...]

 elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
pragmatycy.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-12 20:45:31
Autor: jadrys
Przebrała się miarka, chc± głosowa �
W dniu 2010-06-12 20:33, 'he®sk' pisze:
On Sat, 12 Jun 2010 19:11:36 +0200, "precz z gnomem"<Brońmy RP przed
pisem@..pl>  wrote:

Czym się różni elektorat Jarosława Kaczyńskiego od elektoratu Bronisława
Komorowskiego? [...]

  elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
pragmatycy.

Nie żartuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

Data: 2010-06-12 21:07:36
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@..pl>  wrote:

[...]

I to jest właśnie ta długo skrywana prawda. Trafiłeś w punkt!

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'he®sk'
Przebrała się miarka, chc± głosowa?
On Sat, 12 Jun 2010 21:07:36 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> Nie ¿artuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

I to jest w³a¶nie ta d³ugo skrywana prawda. Trafi³e¶ w punkt!

 mam inne powiedzenie: politycy to szakale z jednego miotu.

Data: 2010-06-13 09:29:16
Autor: jadrys
[...]

Oczywiście, nawet ci wykształceni nie zdają sobie sprawy że sa manipulowani.

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'he®sk'
On Sat, 12 Jun 2010 20:45:31 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
> pragmatycy.

Nie ¿artuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

 dlaczego dajesz sie wodzic ?

Data: 2010-06-13 09:29:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-13 07:51, 'he®sk' pisze:
[...]

Ależ skąd, nie jestem ani nigdy nie byłem zwolennikiem jakiejkolwiek partii politycznej.

Data: 2010-06-13 09:31:24
Autor: .'he®sk'.
Przebrała się miarka, chc± głosowa?
On Sun, 13 Jun 2010 09:29:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ale¿ sk±d, nie jestem ani nigdy nie by³em zwolennikiem jakiejkolwiek partii politycznej.

 a ikonowicz ? ;o)

Data: 2010-06-13 20:46:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-13 09:31, .'he®sk'. pisze:
On Sun, 13 Jun 2010 09:29:01 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Ależ skąd, nie jestem ani nigdy nie byłem zwolennikiem jakiejkolwiek
partii politycznej.

  a ikonowicz ? ;o)

Ikonowicz to nie partia.

Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.