Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Ja rka!

Data: 2011-07-22 15:37:26
Autor: stevep
Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Ja rka!
  :D

--
stevep

Data: 2011-07-22 18:46:21
Autor: pluton
Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Jarka!

Niech nam zyje dlugie lata. Kto bedzie trzymal rozne kurskie zera
i  inne tempe bredzinskie w poblizu dna ?

Nullification

Data: 2011-07-23 02:03:48
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 18:46:21 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Niech nam zyje dlugie lata. Kto bedzie trzymal rozne kurskie zera
i  inne tempe bredzinskie w poblizu dna ?

W sensie ogólnym masz racje, ale z punktu widzenia PiS-u nie, tylko że  taka alternatywa jak Ziobro to będzie  zamienił stryjek ..........

--
stevep

Data: 2011-07-22 22:24:33
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Jarka!
stevep wrote:

  :D

Czasem mam wrażenie, że Pietrzykowski to trzecie, po Myszkiewicz
i Niesiołowski, nazwisko pewnego znanego z podobnych, sączących się jadem wypowiedzi Stefana. :\

A może to wina nie nazwiska lecz imienia i każdy Stefek jest taki sam?
--
Pit

Data: 2011-07-23 02:23:55
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 22:24:33 Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit>  napisał(a):

stevep wrote:

[...]

Zdecydowanie, czy chcesz postponować jednego z naszych królów?

--
stevep

Data: 2011-07-23 00:27:13
Autor: obserwator
Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Jarka!
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Zdecydowanie, czy chcesz postponować jednego z naszych królów?

taa..to byl wasz krol?....Wasz krol to Jozek mial na imie i was przyslal do Polski.

Data: 2011-07-23 13:08:53
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 02:27:13  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Zdecydowanie, czy chcesz postponować jednego z naszych królów?

taa..to byl wasz krol?....Wasz krol to Jozek mial na imie i was przyslal
do Polski.

Ten co miał na imię Józef jest bardzo dumny, że ma takich naśladowców jak  ty.

--
stevep

Data: 2011-07-23 15:18:43
Autor: raff

stevep wrote:

[...]

Buehehe, jak toto sie do krolow przyznaje. Nasz Stefek i Batory ! :D

R.

Data: 2011-07-23 16:01:55
Autor: stevep

napisał(a):

stevep wrote:

[...]

Niekoniecznie kretynie, Batory miał syfilisa.

--
stevep

Data: 2011-07-23 16:15:02
Autor: raff

napisał(a):

stevep wrote:

[...]

No przeciez ty tez masz.

R.

Data: 2011-07-24 03:15:14
Autor: stevep

napisał(a):

stevep wrote:

[...]

Ale nie na mózgu jak ty.

--
stevep

Data: 2011-07-23 16:31:24
Autor: brat_olin
Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Jarka!

Stefek przejrzal:
http://images50.fotosik.pl/1003/0952316de6d13300gen.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Przebrała się miarka... Czas pozbyć się Ja rka!