Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.

Data: 2010-06-12 19:11:36
Autor: precz z gnomem
Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.
Czym się różni elektorat Jarosława Kaczyńskiego od elektoratu Bronisława Komorowskiego?

Jarosław Kaczyński jest uwielbiany, ludzie s± nim zafascynowani, patrz± na niego jak na idola, kobiety całuj± go po rękach, ci±gle jest zapotrzebowanie na plakaty, czapeczki, smycze, koszulki z wizerunkiem Jarosława Kaczyńskiego, rozdajemy, rozdajemy i jest za mało - mówi Joachim Brudziński. Nawet młodzież, która nie mogła poj±ć tego, że Kaczyńskiemu internet kojarzy się z pornografi± i piwkiem, zaczyna na niego patrzeć inaczej. Jeszcze w XX wieku nie miał konta bankowego, a teraz, w XXI, chce modernizować Polskę. Chce - mówi prof. Jadwiga Staniszkis - ruszyć wreszcie tę zastał± bryłę, tylko on to może zrobić.

Ma mnóstwo apologetów w¶ród dziennikarzy i publicystów, miło¶ć wyznaje mu nawet szef publicystyki telewizji publicznej. To nowe czasy, nigdy tak nie było, żeby dziennikarze otwarcie przyznawali się do swoich pogl±dów. Kiedy Jacek Żakowski powiedział, że będzie głosował na SLD, posypały się gromy od prawicowych publicystów. Teraz ci sami klęcz± przed swym idolem i mówi±: - Wygraj, wygraj, wierzymy w ciebie.

Jarosław Kaczyński potrafi być zwykłym człowiekiem, wsiada do poci±gu do Siedlec. - Już za chwilę uzyskamy poł±czenie, co¶ ważnego nam powie - mówi zafascynowany prezenter TVN. I dodaje: - Jak ładnie wygl±da prezes Kaczyński.

Prof. Staniszkis krytykowała prezydenturę Lecha Kaczyńskiego i zawsze twierdziła, że Jarosław byłby lepszym prezydentem - ale przecież on chce wypełnić testament swego brata. Prof. Staniszkis miała kilka fascynacji politycznych, mówiła o Jerzym Buzku, że ma miękk± charyzmę, fascynował j± Radosław Sikorski, ale nigdy dobrego słowa nie powiedziała o Donaldzie Tusku - nawet w tych trudnych czasach, kiedy Tusk walczy z powodzi±, któr± pewnie, według wielu, sam spowodował, premier "nie wykazuje odwagi". Pani Staniszkis odwagę widzi jedynie w Jarosławie Kaczyńskim, który może się przeciwstawić Rosji, a Tusk jej tylko przyklaskuje. Niepotrzebnie, bo i tak za dwa lata nie będzie ani Miedwiediewa, ani Putina (za wywiadem dla "Tygodnika Powszechnego").

Bronisław Komorowski tropiony jest przez dziennikarzy niczym kiedy¶ Lech Kaczyński i do sztambucha kompletowane s± jego wpadki. Nie lubi± go my¶liwi, bo zarzucił my¶listwo, nie znosz± go ekolodzy, bo kiedy¶ polował, feministkom nie podoba się, bo pięcioro dzieci wychowała jego żona i jeszcze na dodatek podaje mu zupę. Na pocz±tku kampanii krzyczano, że Komorowski na pewno wymknie się Tuskowi spod kontroli i będzie samodzielny, a Tusk pożałuje, że to on, a nie Sikorski, być może zostanie prezydentem. W ostatniej fazie Komorowskiemu przyklejono żyrandol Tuska i już wiadomo, że to będzie prezydent uzależniony od premiera. A Polsce potrzebny jest rozdział funkcji, silny prezydent i silny premier.

Jarosław Kaczyński nie chce monopolu władzy, to byłoby straszne, gdyby premier i prezydent byli z tej samej opcji. Zapomina jednak, jak w Polsce było cudownie, kiedy premierem był Jarosław Kaczyński, a prezydentem Lech Kaczyński i media publiczne były w ich rękach.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,7998919,Przebrala_sie_miarka__chca_glosowac_na_Jarka.html#ixzz0qexwCDFk

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-12 20:33:55
Autor: 'he®sk'
Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.
On Sat, 12 Jun 2010 19:11:36 +0200, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Czym się różni elektorat Jarosława Kaczyńskiego od elektoratu Bronisława Komorowskiego? [...]

 elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
pragmatycy.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 20:45:31
Autor: jadrys
pisem@..pl>  wrote:

Czym się różni elektorat Jarosława Kaczyńskiego od elektoratu Bronisława
Komorowskiego? [...]

  elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
pragmatycy.

Nie ĹĽartuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

Data: 2010-06-12 21:07:36
Autor: Bogdan Idzikowski

pisem@..pl>  wrote:

[...]

I to jest właśnie ta długo skrywana prawda. Trafiłeś w punkt!

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'he®sk'
Przebrała się miarka, chc± głosowa?
On Sat, 12 Jun 2010 21:07:36 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> Nie żartuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

I to jest wła¶nie ta długo skrywana prawda. Trafiłe¶ w punkt!

 mam inne powiedzenie: politycy to szakale z jednego miotu.

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 09:29:16
Autor: jadrys
[...]

Oczywiście, nawet ci wykształceni nie zdają sobie sprawy że sa manipulowani.

Data: 2010-06-13 07:51:00
Autor: 'he®sk'
On Sat, 12 Jun 2010 20:45:31 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   elektorat PiS to niedouczeni fanatycy, elektorat PO to wyksztalceni
> pragmatycy.

Nie żartuj.. Jedni i drudzy to barany wodzone za nos.

 dlaczego dajesz sie wodzic ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 09:29:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-13 07:51, 'he®sk' pisze:
[...]

Ależ skąd, nie jestem ani nigdy nie byłem zwolennikiem jakiejkolwiek partii politycznej.

Data: 2010-06-13 09:31:24
Autor: .'he®sk'.
Przebrała się miarka, chc± głosowa?
On Sun, 13 Jun 2010 09:29:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ależ sk±d, nie jestem ani nigdy nie byłem zwolennikiem jakiejkolwiek partii politycznej.

 a ikonowicz ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 20:46:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-13 09:31, .'he®sk'. pisze:
On Sun, 13 Jun 2010 09:29:01 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Ależ skąd, nie jestem ani nigdy nie byłem zwolennikiem jakiejkolwiek
partii politycznej.

  a ikonowicz ? ;o)

Ikonowicz to nie partia.

Data: 2010-06-12 21:16:58
Autor: Krzysztof
Przebrała się miarka,przyglupy chc± głosować na Jarka.
Te same bajki co poprzednio - farbowany lis udaje statecznego,grzecznego i ulozonego - a prawda wyjdzie jak wygra.
Ale dla mnie biale jest biale, czarne jest czarne, a oszustwo  jest oszustwem.

K.

Przebrała się miarka, chc± głosować na Jarka.