Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!

Data: 2010-05-08 10:33:11
Autor: Hans Kloss
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Oto fragment wywiadu, jakiego jeszcze jaki¶ czas przed katastrof±,
kiedy wszystko wydawało się zupełnie inne, niż w rzeczywisto¶ci było,
udzieliła Rzeczpospolitej Zyta Gilowska:

"R: Nie jest dla pani tajemnicza rezygnacja Tuska z kandydowania na
prezydenta?
ZG: Trochę tak. Można to tłumaczyć obawami przed przegran±, ale to
mnie nie przekonuje. Można tłumaczyć zamiarem utrzymania władzy
premiera - też mnie nie przekonuje.
R: Dlaczego to pani± nie przekonuje?
ZG: Przede wszystkim dlatego, że Donald Tusk przez minione cztery lata
zachowywał się jak osoba, która otwarcie i bardzo konsekwentnie
zmierza do prezydentury. Taka wolta, na dokładkę niezbyt serio
obja¶niana tymi żyrandolami, ma skrywany komponent, jak±¶ tajemnicę.
R: Może więc to jaki¶ kaprys Donalda Tuska?
ZG: Nie. Tego typu kaprysy maj± tylko bardzo młode dziewczyny na
pograniczu gimnazjum i liceum.
R: Czyli na gruncie wiedzy istniej±cej w domenie publicznej nie sposób
tej rezygnacji wytłumaczyć?
ZG: Tak. I odpowiadaj±c wprost na pani pytanie: moim zdaniem jest w
tym jaka¶ tajemnica.
R: Tym, którzy przyczyny analizuj±, brakuje więc może jakiego¶
elementu tej układanki, jakiej¶ wiedzy?
ZG: S±dzę, że tak wła¶nie jest.
R: A to kiedy¶ się wyda?
ZG: Generalnie żywię takie XIX-wieczne i chyba naiwne przekonanie, że
kiedy¶ wszystko się wyda. My¶lę więc, że wyda się i to"

"Mam bardzo mocne podejrzenie, ze jaki¶ czas przed tym, jak Donald
Tusk ogłosił rezygnację z ubiegania się o fotel prezydenta, przyszedł
kto¶ - kto¶ kogo ja oczywi¶cie ani nie znam, ani znać nie chcę - i
poinformował go, ze musi pozostać premierem. Że ma zapomnieć o
prezydenturze, bo sytuacja jest taka, że jego udział w tym wy¶cigu
jest niepotrzebny. Że on będzie pilnował spraw na poziomie rz±du i
partii, natomiast cał± reszt± już zajm± się ci, co wiedz± więcej. A
je¶li ma jakie¶ obawy, to może być spokojny. Kwestia przyszłej
prezydentury zostanie odpowiednio załatwiona. I to bez względu na to,
czy kandydatem będzie Komorowski, Sikorski, czy nawet - je¶li komu¶ to
pasuje - jaki¶ przedstawiciel ¶wiata kultury. Bo konkurencji się nie
planuje.
 Widzę te scenę. Jak Donald Tusk dowiaduje się, że jeszcze nie dzi¶.
Że może nawet nigdy. Ale że nic nie może zrobić, bo ci którzy go
wymy¶lili i daj± mu żyć maj± wobec niego i wobec całego tego interesu
inne plany. Widzę tę scenę, widzę tego Tuska, i widzę też go parę
tygodni póĽniej, już po tym, jak dowiedział się co się stało.... i
poszarzał ze strachu. Bo zrozumiał, że tu nie ma żartów. Że to nie
jest piłeczka"
http://toyah.salon24.pl/179466,a-pan-bog-kule-nosi
J-23

Data: 2010-05-08 20:08:41
Autor: A
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:693cb2c1-99d3-4bb5-8298-29ebdaa8dad6j35g2000yqm.googlegroups.com...
Oto fragment wywiadu, jakiego jeszcze jaki¶ czas przed katastrof±,
kiedy wszystko wydawało się zupełnie inne, niż w rzeczywisto¶ci było,
udzieliła Rzeczpospolitej Zyta Gilowska:

Gilowska?? - czy to nie koleżanka klubowa Czarneckiego, znanego kolekcjonera legitymacji klubowych? Zauroczona chyba jego podej¶ciem do STAŁO¦CI. I ona krykuje zmianę podej¶cia. Intryguj±ce.

Data: 2010-05-08 22:37:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
sobota, 8 maja 2010 19:33. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

Oto fragment wywiadu, jakiego jeszcze jakiĹ› czas przed katastrofÄ…,
kiedy wszystko wydawało się zupełnie inne, niż w rzeczywistości było,
udzieliła Rzeczpospolitej Zyta Gilowska:

"R: Nie jest dla pani tajemnicza rezygnacja Tuska z kandydowania na
prezydenta?
ZG: Trochę tak. Można to tłumaczyć obawami przed przegraną, ale to
mnie nie przekonuje. Można tłumaczyć zamiarem utrzymania władzy
premiera - teĹĽ mnie nie przekonuje.
R: Dlaczego to paniÄ… nie przekonuje?
ZG: Przede wszystkim dlatego, ĹĽe Donald Tusk przez minione cztery lata
zachowywał się jak osoba, która otwarcie i bardzo konsekwentnie
zmierza do prezydentury. Taka wolta, na dokładkę niezbyt serio
objaśniana tymi żyrandolami, ma skrywany komponent, jakąś tajemnicę.
R: Może więc to jakiś kaprys Donalda Tuska?
ZG: Nie. Tego typu kaprysy mają tylko bardzo młode dziewczyny na
pograniczu gimnazjum i liceum.
R: Czyli na gruncie wiedzy istniejÄ…cej w domenie publicznej nie sposĂłb
tej rezygnacji wytłumaczyć?
ZG: Tak. I odpowiadajÄ…c wprost na pani pytanie: moim zdaniem jest w
tym jakaĹ› tajemnica.
R: Tym, którzy przyczyny analizują, brakuje więc może jakiegoś
elementu tej układanki, jakiejś wiedzy?
ZG: Sądzę, że tak właśnie jest.
R: A to kiedyĹ› siÄ™ wyda?
ZG: Generalnie ĹĽywiÄ™ takie XIX-wieczne i chyba naiwne przekonanie, ĹĽe
kiedyś wszystko się wyda. Myślę więc, że wyda się i to"

"Mam bardzo mocne podejrzenie, ze jakiĹ› czas przed tym, jak Donald
Tusk ogłosił rezygnację z ubiegania się o fotel prezydenta, przyszedł
ktoś - ktoś kogo ja oczywiście ani nie znam, ani znać nie chcę - i
poinformował go, ze musi pozostać premierem. Że ma zapomnieć o
prezydenturze, bo sytuacja jest taka, że jego udział w tym wyścigu
jest niepotrzebny. Że on będzie pilnował spraw na poziomie rządu i
partii, natomiast całą resztą już zajmą się ci, co wiedzą więcej. A
jeśli ma jakieś obawy, to może być spokojny. Kwestia przyszłej
prezydentury zostanie odpowiednio załatwiona. I to bez względu na to,
czy kandydatem będzie Komorowski, Sikorski, czy nawet - jeśli komuś to
pasuje - jakiś przedstawiciel świata kultury. Bo konkurencji się nie
planuje.
 WidzÄ™ te scenÄ™. Jak Donald Tusk dowiaduje siÄ™, ĹĽe jeszcze nie dziĹ›.
Że może nawet nigdy. Ale że nic nie może zrobić, bo ci którzy go
wymyślili i dają mu żyć mają wobec niego i wobec całego tego interesu
inne plany. WidzÄ™ tÄ™ scenÄ™, widzÄ™ tego Tuska, i widzÄ™ teĹĽ go parÄ™
tygodni później, już po tym, jak dowiedział się co się stało... i
poszarzał ze strachu. Bo zrozumiał, że tu nie ma żartów. Że to nie
jest piłeczka"
http://toyah.salon24.pl/179466,a-pan-bog-kule-nosi
J-23

Kraj nad Wisłą podzielony na pół
Bliżniacy lubią władzę i rewolty
Krasomówczy Bastran (Kaszub) o języku węża
Ochroni kraj mimo wielu wrogĂłw Nostradamus

Data: 2010-05-08 20:46:08
Autor: Andrzej Kokakolski
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Kraj nad Wisł± podzielony na pół
Bliżniacy lubi± władzę i rewolty
Krasomówczy Bastran (Kaszub) o języku węża
Ochroni kraj mimo wielu wrogów

Ten Kaszub to chyba bastard a nie bas-cos-tam.
A poza tem: czy widzial Pan rerajacego weza?

AK --

Data: 2010-05-08 23:05:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 8 May 2010 20:46:08 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

Ten Kaszub to chyba bastard a nie bas-cos-tam.
A poza tem: czy widzial Pan rerajacego weza?

Ja to nie lubię, kiedy węże pierdz±.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-09 00:40:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
sobota, 8 maja 2010 22:46. carbon entity 'Andrzej Kokakolski' <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl>

Ten Kaszub to chyba bastard a nie bas-cos-tam.
A poza tem: czy widzial Pan rerajacego weza?

Bastarn -- - plemię gockie, które żyło na terenach mniej więcej polskiego Pomorza. Toż to widać u Kaszubów, że mają wygląd z rasy aryjskiej, a nie alpejskiej. Znam jednego hrabiego tej narodowości ze szlachty Prus Królewskich, ten sam typ rasowy -- - wysoki nordycki blondyn. PS. A co do tytułowych Wężów, to wystarczy obejrzeć pogadanki Davida Icke'a:
http://www.youtube.com/watch?v=ATZ_R1ZwuH0&feature=related

Data: 2010-05-08 22:52:22
Autor: Andrzej Kokakolski
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Mozna jedynie snuc przypuszcenia co do pochodzenia tego osobnika.
Natomiast, ze to bastard to wiecej niz pewne.

AK

Data: 2010-05-09 02:04:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
niedziela, 9 maja 2010 00:52. carbon entity 'Andrzej Kokakolski' <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl>

Mozna jedynie snuc przypuszcenia co do pochodzenia tego osobnika.
Natomiast, ze to bastard to wiecej niz pewne.

A jednak to Ryży zgodnie z przepowiednią ma ochtonić kraj...
Mimo, ĹĽe go za cholerÄ™ nie znoszÄ™ -- - czyĹĽby byli gorsi?

"Kraj nad Wisłą podzielony na pół
Bliżniacy lubią władzę i rewolty"

Czy to jest lepsze od tego kraju od tuskiego marazmu? Śmiem wątpić...
Organicznie nie znoszę PO i skubańca, ale boję się, żeby nie było jeszce gorzej... --

Data: 2010-05-08 22:54:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Bardzo dobre haslo wyborcze. Ja proponuje takze inne:  "Oddaj babci dowod i poradz sie jej na kogo glosowac"

AK

Data: 2010-05-09 12:37:26
Autor: cirrus
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hs4q3g$c4m$1inews.gazeta.pl...
Bardzo dobre haslo wyborcze.
Ja proponuje takze inne:  "Oddaj babci dowod i poradz sie jej na kogo
glosowac"
AK

Trochę bym je zmodyfikował "Przebrała się IV RP miarka spu¶ć z wod± Jarka".

--
stevep

Data: 2010-05-09 23:46:22
Autor: Andrzej Kokakolski

Data: 2010-05-09 23:50:21
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
> AK

Trochę bym je zmodyfikował "Przebrała się IV RP miarka spu¶ć z wod± Jarka".

Pomijajac, ze to merytoryczny belkot, bo niby jakaz to "miarka" IV RP sie przebrala (jesli Pan cos wie na ten temat, to prosze o tym poinformowac) -
to czy zaryzykowalby Pan obnoszenie sie z takim tekstem po ulicach polskich miast?

AK --

Data: 2010-05-10 08:07:58
Autor: karwanjestdebilem
[...]

Nie dostrzegam tu żadnego bełkotu. Miarka napisana w cudzysłowie, to po pierwsze, a po drugie dla ¶rednio rozgarniętego człowieka jest jasne, iż chodzi o metody jakimi posługiwała się pisowska mafia. 2.5 roku temu wła¶nie z powodu tych metod, pis stracił władzę i póki co po tak długim czasie, co jest ewenementem w polskich warunkach PO utrzymuje władzę z 20 % różnic± na pisem.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-10 08:49:22
Autor: cirrus
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hs7hnt$54c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty musisz udawać głupa? Fakt, że zwolennicy PiS-u to przede wszystkim przygłupy.

--
stevep

Data: 2010-05-10 09:35:05
Autor: cyc
[...]

Mysle , ze niewielu odwazyloby sie !!.
Faszysci maja to do siebie , ze nie przebieraja w srodkach i mogloby sie okazac , ze wyjscie z takim tekstem na ulice byloby ostatnim wyjsciem , nawet jesliby w miescie bylo tylko trzech zwolennikow PiS-u .

cyc

Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!