Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!

Data: 2010-05-08 22:54:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!
Bardzo dobre haslo wyborcze. Ja proponuje takze inne:  "Oddaj babci dowod i poradz sie jej na kogo glosowac"

AK

Data: 2010-05-09 12:37:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs4q3g$c4m$1inews.gazeta.pl...
Bardzo dobre haslo wyborcze.
Ja proponuje takze inne:  "Oddaj babci dowod i poradz sie jej na kogo
glosowac"
AK

Trochę bym je zmodyfikował "Przebrała się IV RP miarka spuść z wodą Jarka".

--
stevep

Data: 2010-05-09 23:46:22
Autor: Andrzej Kokakolski

Data: 2010-05-09 23:50:21
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
> AK

Trochę bym je zmodyfikował "Przebrała się IV RP miarka spuść z wodą Jarka".

Pomijajac, ze to merytoryczny belkot, bo niby jakaz to "miarka" IV RP sie przebrala (jesli Pan cos wie na ten temat, to prosze o tym poinformowac) -
to czy zaryzykowalby Pan obnoszenie sie z takim tekstem po ulicach polskich miast?

AK --

Data: 2010-05-10 08:07:58
Autor: karwanjestdebilem
[...]

Nie dostrzegam tu żadnego bełkotu. Miarka napisana w cudzysłowie, to po pierwsze, a po drugie dla średnio rozgarniętego człowieka jest jasne, iż chodzi o metody jakimi posługiwała się pisowska mafia. 2.5 roku temu właśnie z powodu tych metod, pis stracił władzę i póki co po tak długim czasie, co jest ewenementem w polskich warunkach PO utrzymuje władzę z 20 % różnicą na pisem.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-10 08:49:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs7hnt$54c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty musisz udawać głupa? Fakt, że zwolennicy PiS-u to przede wszystkim przygłupy.

--
stevep

Data: 2010-05-10 09:35:05
Autor: cyc
[...]

Mysle , ze niewielu odwazyloby sie !!.
Faszysci maja to do siebie , ze nie przebieraja w srodkach i mogloby sie okazac , ze wyjscie z takim tekstem na ulice byloby ostatnim wyjsciem , nawet jesliby w miescie bylo tylko trzech zwolennikow PiS-u .

cyc

Przebrała się miarka - glosujmy na Jarka!