Przebudowa roweru

Data: 2011-02-14 13:09:31
Autor: Paweł Suwiński
Przebudowa roweru
Dnia sob, 12 lut 2011 tako rzecze Iguan007:

Kolejna  nauczka -  lancuch,nawet reklamowany  jako "single  speed',
moze  tak naprawde  byc od  bmx  wiec za  krotki do  szosy z  duzymi
przelozeniami. Warto zapytac zanim sie zamowi.

Jeszcze kolejna, która może wyjść  w praniu: taką korbę łatwo ukręcić.
Szczególnie  jak się  trochę więcej  waży i  mocniej ciśnie  na ostrej
piaście. Bynajmniej mi się udało taką w wersji trzy ramiennej. Pięknie
się  rozłożyłem startując  na  światłach  do sprintu.  Najbezpieczniej
dawać korbę monolityczną z pająkiem.

Paweł Suwiński

Przebudowa roweru