Przebudzenie Mocy

Data: 2015-12-28 13:42:09
Autor: radek
Przebudzenie Mocy
W dniu 2015-12-27 o 17:12, Smok Eustachy pisze:
No c贸偶 Nowa Nadzieja to nie jest ale s膮 pewne plusy, kt贸re przes艂aniaj膮
minusy (podobnie jak w Godzilli):

[chlast]

ja zanim poszed艂em do kina przeczyta艂em kilka recenzji bez spoiler贸w (ale pisanych przez ludzi pisz膮cych dla r贸偶nych portali, gizmodo, io9... takie tam) i by艂em nastawiony baaaardzo pozytywnie.
Jak si臋 zacz臋艂o to mnie przesz艂y ciary i... w sumie to by by艂o na tyle.
Napisz臋 tylko, 偶e jeden z g艂贸wnych bohater贸w jest tak denny, jak bolka trampki, za to ma fajny profil na twitterze :) Nast臋pnie g艂贸wny Z艁Y w tym filmie to jaki艣 8 metrowy troll (wiem, wiem, hologram), ale i tak wra偶enie robi piorunuj膮co arcy nieciekawe.
Generalnie film przypomina mi jeden z fanfic贸w publikowanych na stronie Bastionu Star Wars. Jeb, sruu, 艂ubuduuu. Kto czyta艂, wie o czym mowa.

Po zako艅czonym seansie napisz臋, 偶e dupy nie urywa, chocia偶 m艂odzie偶 kt贸ra by艂a ze mn膮 (synkowie lat 15 i 10) by艂a wniebowzi臋ta.
po przyj艣ciu do domu zag艂臋bi艂em si臋 w temat, czytaj膮c opinie innych widz贸w, a nie redaktor贸w internetowych czasopism. Ku mojemu zdziwieniu, nie tylko ja odnios艂em wra偶enie 偶e Moc si臋 mo偶e i przebudzi艂a, ale kilka razy w艂膮cza艂a drzemk臋 w budziku.

oceniaj膮c uczciwie da艂bym takie s艂abe 6/10, na RT ma ponad 90% wi臋c wysoko.

Obejrze膰 mo偶na, a nawet trzeba. Ale nie jest to co艣 na co czeka艂em przez ostatnie trzydzie艣ci par臋 lat... zobaczymy co b臋dzie dalej.

r.

Data: 2015-12-28 16:40:34
Autor: Qrczak
Przebudzenie Mocy
Dnia 2015-12-28 13:42, obywatel radek uprzejmie donosi:
[...]

Wy to ju偶 naprawd臋 nie macie na co czeka膰?

i ciszej nad t膮 trumn膮

Data: 2015-12-29 10:59:19
Autor: radek
Przebudzenie Mocy
W dniu 2015-12-28 o 16:40, Qrczak pisze:
[...]

Zawsze si臋 na co艣 czeka... jak ju偶 si臋 doczeka艂o na wszystko, to trzeba czeka膰 na co艣 innego. Ja czeka艂em na dobr膮 kontynuacj臋 oryginalnej trylogii SW.

r.

Data: 2016-01-01 16:02:52
Autor: Titus Atomicus
Przebudzenie Mocy
In article <56812e21$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>,
 radek <radek@unsc.mil> wrote:

W dniu 2015-12-27 o 17:12, Smok Eustachy pisze:
> No c罂 Nowa Nadzieja to nie jest ale s pewne plusy, kt髍e przes砤niaj
> minusy (podobnie jak w Godzilli):

[chlast]
[...]

oceniaj眂 uczciwie da砨ym takie s砤be 6/10, na RT ma ponad 90% wi阠 wysoko.

Obejrze mo縩a, a nawet trzeba. Ale nie jest to co na co czeka砮m przez ostatnie trzydzie禼i par lat... zobaczymy co b阣zie dalej.

O, tu sie w 100% zgadzam...
--
TA

Data: 2016-01-11 11:00:26
Autor: robot
Przebudzenie Mocy
W dniu 2015-12-28 o 13:42, radek pisze:

[...]

Ja mia艂em tak samo. Og贸lnie by艂y momenty kt贸re by艂y dla mnie wy艣mienite,
ale par臋 razy chcia艂o si臋 tez przysn膮膰.

Przebudzenie Mocy