Przebudzenie byłego prezia

Data: 2018-05-04 10:30:33
Autor: pulsar
Przebudzenie byłego prezia
https://www.wprost.pl/polityka/10122051/komorowski-opublikuje-biala-ksiege-naruszen-konstytucji-za-rzadow-pis-u.html

No, to wreszcie 'bul' się obudził?
Trudno wyczuć... może też go sumienie
ruszyło... zobaczył do czego dołożył
kilka cegiełek... ale dobre i to, jeśli
rzeczywiście napisze!

-- -
pulsar

Data: 2018-05-04 05:55:17
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Kserokopiarke, mikser i zastawe stolowa juz oddal czy przez zasiedzenie chce zostac wlascicielem?

Data: 2018-05-05 08:39:38
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:119d954b-be24-4e6c-a848-7aa0100e08a4googlegroups.com...
Kserokopiarke, mikser i zastawe stolowa juz oddal czy przez zasiedzenie chce zostac wlascicielem?

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/nagrody-dla-ministrow-beata-szydlo-przyznala-premie-samej-sobie,artykuly,423913,1.html

http://www.newsweek.pl/biznes/gospodarka/gigantyczne-premie-dla-ministrow-jak-tlumaczy-sie-premier-morawiecki-,artykuly,423059,1.html

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/jurgiel-wkurzyl-polakow-dostalem-nagrode-bo-pracowalem_1046115.html

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezyden, PiS

CL

Data: 2018-05-05 05:29:35
Autor: Zenek Kapelinder

Data: 2018-05-06 07:40:03
Autor: Pazerność i Stołki
Żałosny dupek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:7ac6f48b-ad93-4737-98aa-2ce27fdab768googlegroups.com...
Kserokopiarke, mikser i zastawe stolowa juz oddal czy przez zasiedzenie chce zostac wlascicielem?

http://pl.soc.polityka.narkive.com/uRdAOfDz/jojo-brudzi-ski-w-m-odo-ci-okrada-kolegow

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/posel-pis-stanislaw-pieta-kradl-kradzieze-posla-pis/tz3mz8g

https://pikio.pl/co-za-kulfon-polityk-pis-ukradl-walesie-tort/

https://www.wprost.pl/kraj/10038334/Fakt-ujawnia-Posel-PiS-zostal-zdegradowany-i-wyrzucony-z-wojska-Ukradl-20-litrow-spirytusu.html

https://wiadomosci.wp.pl/kandydat-pis-ukradl-paliwo-na-stacji-jak-sie-tlumaczy-6032744893478017a

http://nowagazeta.pl/2018/03/czarne-chmury-nad-poslem-pis/

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/joachim-brudzinski-z-pis-trafil-do-aresztu-co-na-to-kaczynski_396660.html

http://forum.pomorska.pl/radny-pis-ukradl-11-mln-zl-z-pck-t282700/?view=getnewpost

http://natemat.pl/225685,senator-pis-stanislaw-kogut-zostanie-zatrzymany-jeszcze-dzisiaj-zostanie-skierowany-wniosek-o-uchylenie-mu-immunitetu

https://dorzeczy.pl/kraj/42805/Dymisja-w-rzadzie-Premier-przyjela-rezygnacje-Jerzego-Szmita.html

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/poslowie-pis-wzieli-z-sejmu-pieniadze-na-podroz-samochodem-polecieli-samolotem,486176.html

Coś jeszcze masz do powiedzenia oskubany koguciku? ;-)))

CL

Data: 2018-05-06 00:15:13
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Mam. Zyrandol, kuchenka mikrofalowa, szafka. Ktorys z wymienionych poslow byl prezydentem?

Data: 2018-05-06 00:24:26
Autor: japanizer
On Sunday, May 6, 2018 at 4:15:14 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Mam. Zyrandol, kuchenka mikrofalowa, szafka

Ale wiesz, że powtarzasz jakieś brednie?

Ustępujący prezydent ma prawo założyć własną kancelarię, i wyposażyć jak mu się podoba, tak stanowi prawo.
Nowy żyrandol kosztuje 80 zł, nowa kuchenka mikrofalowa 180 zł, nowa szafka podobnie.

Twoje pisiorstwo ukradło wbrew prawu na podróże samochodem tysiące, inne pisiory ukradły z PCK miliony. Pisior ukraść - dobrze; jak inni szanują prawo - źle.

Data: 2018-05-06 08:13:39
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Data: 2018-05-06 09:14:59
Autor: japanizer
Przebudzenie byłego prezia
On Monday, May 7, 2018 at 12:13:41 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
http://m.niezalezna.pl/71507-zabral-ze-soba-nawet-zyrandol-ujawniamy-pelna-liste-bronislawa-komorowskiego
http://pressmania.pl/roztrwoniono-pieniadze-poginely-obrazy-przeczytaj-komorowski-wydawal-kase/

  Zarządzenie Nr 14 Szefa Kancelarii z 1996 roku "w sprawie warunków techniczno -   organizacyjnych oraz trybu przekazywania środków na utworzenie i funkcjonowanie   biur byłych prezydentów" pozwala na wypożyczenie byłemu prezydentowi przedmiotów   do "urządzenia" swojego biura

A teraz spadaj do tej z wyłupiastymi oczami.

Data: 2018-05-06 09:41:46
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Teraz daj zarzadzenie na drugi link. Takie zeby w nim bylo ze po zlosci niewybrany kandydat na prezydenta bedacy prezydentem moze rozpierdalac pieniadze podatnikow. W rozporzadzeniu ktore podales nie ma ze musi a ze moze. Czlowiek uczciwy nic by w takiej sytacji nie wzial. To co zrobil Komorowski uwazam za szmaciarsto. Ty mozesz uwazac ze to patriota i ze 12 widelcow kupionych za wspolne pieniadze mu sie nalezalo. Z drugiej strony jesc tym samym widelcem co zarl Komorowski moze tylko zulernia z ktorej sie POlitycznie wywodzil.

Data: 2018-05-06 10:28:22
Autor: japanizer
On Monday, May 7, 2018 at 1:41:47 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Podsumuję to tym co rzekła Becia, po czym przepierdzieliła z kolesiami miliony z państwowej kasy: NAM SIĘ NALEŻY!!!

A teraz wypad do wyłupiastej.

Data: 2018-05-06 10:40:17
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Nie podsumuj tylko daj linka szmaciarzu i zlodzieju.

Data: 2018-05-06 11:18:16
Autor: japanizer
On Monday, May 7, 2018 at 2:40:18 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie podsumuj tylko daj linka szmaciarzu i zlodzieju.

Proszę bardzo:

http://bi.gazeta.pl/im/7c/f0/15/z23003260Q,Nagrody-dla-ministrow-Beaty-Szydlo-za-2017-rok.jpg

Data: 2018-05-06 11:53:11
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Zdarta plyta ktorej juz nikt nie slucha. Daj linka ze Komorowski musial zabrac widelce i mikser.

Data: 2018-05-06 12:51:47
Autor: japanizer
On Monday, May 7, 2018 at 3:53:12 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Zdarta plyta ktorej juz nikt nie slucha. Daj linka ze Komorowski musial zabrac widelce i mikser.

Ty naprawdę masz coś nie tak z głową. Od tej z wyłupiastymi oczami załapałeś.

Data: 2018-05-07 04:39:25
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Daj linka ze Komorowski musial zabrac mikser i widelce.

Data: 2018-05-07 08:03:17
Autor: japanizer
On Monday, May 7, 2018 at 8:39:28 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Daj linka ze Komorowski musial zabrac mikser i widelce.

Zaciąłeś się, debilu?

Data: 2018-05-07 09:33:48
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Tak, moja plyta przeskakuje na tym zebys dal linka do tego ze Komorowski musial zabrac sztalugi 2szt i kosz na smieci z siatki. Przy okazji, na chuj mu sztalugi. Pewno szabrowal wedlug zasady co wiecej warte niz wesz to w kieszen bierz.

Data: 2018-05-07 10:42:40
Autor: japanizer
On Tuesday, May 8, 2018 at 1:33:50 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Tak, moja plyta przeskakuje na tym zebys dal linka do tego ze Komorowski musial zabrac sztalugi 2szt i kosz na smieci z siatki.

Ile razy trzeba ci debilu mówić, że to ustępujący prezydent ma prawo urządzić swoją kancelarię?

PS. nowa afera korupcyjna się szykuje wśród pisiorów:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bartlomiej-misiewicz-w-klopotach-cba-sprawdza/q4gd04n

  Bartłomiej Misiewicz nie pozwala, by o nim zapomniano. Były szef gabinetu   politycznego i rzecznik Antoniego Macierewicza jest jedną z osób, których   działalność w państwowej spółce strategicznej - Polskiej Grupie Zbrojeniowej -   wzięło pod lupę Centralne Biuro Antykorupcyjne. Chodzi o czas, gdy Misiewicz i   jego mentor z apteki w Łomiankach pracowali w PGZ, a szczegóły opisał tygodnik   ,,Sieci". Jeżeli zarzuty się potwierdzą, to Misiewiczowi grozi nawet więzienie.

Tow. Maciarenko też pójdzie siedzieć, czy pisim prawem Ziobro umorzy, Długopis uniewinni?

Data: 2018-05-07 13:10:33
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Ma prawo urzadzic nie znaczy ze musi urzadzic zabierajac dwie salaterki szklane i szesc filizanek do kawy. Papier toaletowy tez pozdejmowal z uchwytow czy zapomnial? 12,5 tysiaca dostaje nierob na utrzymanie biura. Do tego 9 tysiecy na remont. A on zabral zegar za 23 zlote. Dawaj ten przepis ze musi a nie ze moze. Jeszcze 9 tysiecy pensji dostaje za bycie kiedys prezydentem.

Data: 2018-05-08 10:15:35
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d29549b7-1262-410b-83f0-b972af8466e8googlegroups.com...
[...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23368060,beata-szydlo-latala-do-domu-casa-77-takich-rejsow-moglo-kosztowac.html#Z_MT

2,5 mln > od 21,5 tys czy nie? Nie licząc oczywiście inflacji ;-)))

CL

Data: 2018-05-08 07:21:49
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
A tamten to na piechote wszedzie chodzil?

Data: 2018-05-08 16:25:46
Autor: Pazerność i Stołki
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:60266633-f659-48b5-9391-84ffa9fb1a7egooglegroups.com...
A tamten to na piechote wszedzie chodzil?

No.

CL

Data: 2018-05-08 14:31:05
Autor: Zenek Kapelinder
Przebudzenie byłego prezia
Data: 2018-05-09 06:57:29
Autor: Pazerność i Stołki
Przebudzenie prezia
kiciuś z alkowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:22be1c2c-8cf2-4c18-ae6d-0879e25443f8googlegroups.com...
Tutaj jak widac dolecial. Jakis zmeczony przylecial.

uraz goleni prawej? ;-))))

CL

Data: 2018-05-07 16:53:49
Autor: japanizer
On Tuesday, May 8, 2018 at 5:10:35 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

To jeszcze napisz, ile w sumie milionów, tylko w jednym roku, przyznało sobie pisiorstwo argumentując to cyt. "NAM SIĘ NALEŻY!!!". Bo skoro zegar za 23 złote, w ramach ustawowych uprawnień, to dla ciebie za dużo, to rozumiem, że premie, które becia przyznała sama sobie, równie mocno uwierają cię w odbyt?

Data: 2018-05-07 19:01:43
Autor: japanizer
Przebudzenie byłego prezia
On Tuesday, May 8, 2018 at 9:56:09 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
zegar za 23 zlote to nieduzo. Na tyle nieduzo ze nie licuje z powaga urzedu jaki pelnil. Kazda grabiez cudzego nawet jak jest dopuszczona ustawa czy rozporzadzeniem nie licuje z powaga urzedu prezydenta jak odchodzi ze stanowiska. Kim on jest jesli sie polaszczyl na odchodne na trzy noze i deske do krojenia? Czesto zule i zbieracze zlomu maja wiecej honoru niz Komorowski.. Z biedy tego nie zabral tylko z pazernosci. I to ze mogl nie ma nic do rzeczy. Bo mogl nie zabrac i wyjsc jak panisko a nie jak dziad smietnikowy.

He he, maść se na rozepchaną dupę kup:

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/180509677-Beata-Szydlo-77-razy-korzystala-z-CASY-lecac-do-domu.html

  Będąc na stanowisku szefowej rządu Beata Szydło korzystała z wojskowej CASY   podczas podróży do domu. W czasie swojego urzędowania MON sfinansował 77   takich przelotów. Wykorzystania tej maszyny w dwie strony wynosi ponad 34 tys.   zł.   Jak "Rzeczpospolita" informowała w lutym 2017 roku, MON finansował przeloty   premier Beaty Szydło do domu. Tyle, że wojskowe procedury zakazują   wykorzystywania samolotu jako powietrznej taksówki.

Trzy miliony nielegalnie, wbrew prawu wyciągnęła pisior-becia z budżetu na blue taxi. A ty tu pierdzielisz o zegarku za 23 zł, który zgodnie z prawem ustępujący prezydent wziął do swojej kancelarii.

Data: 2018-05-07 01:34:56
Autor: stevep
W dniu 2018-05-06 o 18:14, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Zaciekawiasz mnie jaka to wyłupiasta oczarowała capecylindra?

--
stevep

Data: 2018-05-06 18:28:54
Autor: japanizer
On Monday, May 7, 2018 at 8:35:11 AM UTC+9, Stefan Pietrzykowski wrote:
> [...]
>    do "urządzenia" swojego biura
> Zaciekawiasz mnie jaka to wyłupiasta oczarowała capecylindra?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRLzi2ff8vdyKIrAlNNfLE6A3vtc91gloMzTZ0UAalPmaSPYyO

Przebudzenie byłego prezia