Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh

Data: 2009-05-07 07:37:03
Autor: Dominik & Co
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
Witam,

Z praktyki mogę podać, że przy wybranym w promocji przenoszenia
numeru do Play Fresh pakiecie 40 min i bonusowych 20 zł co miesiąc:

a) najpierw schodzą minuty, później "bonusowe" złotówki
b) złotówki pokazywane są jako ważne "do końca miesiąca", jednakże
niewykorzystana część przechodzi na kolejny miesiąc (o tym brak
informacji w regulaminie promocji, piszą tylko, że 40 min
przechodzi na kolejny miesiąc- do trzech miesięcy max).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-05-07 11:28:46
Autor: Tony
Dnia Thu, 07 May 2009 07:37:03 +0200, Dominik & Co napisał(a):

[...]

Przeniosłem na próbę mało używany numer do Play i te bonusowe środki rosły
i rosły, aż teraz jest tam 59,91 zł do wykorzystania do końca maja.

I bez specjalnych zabiegów nie ma szans, aby to wykorzystać. Czy to jest
tylko na rozmowy, czy też np. na premium SMS?

Jak nie wykorzystam, to z końcem maja przepadnie (bo już osiągnęło
maksymalną wartość)?

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-05-07 11:45:10
Autor: RBprv
Tony napisał(a):
[...]

W regulaminie jest że na połączenia i smsy krajowe. Premium nie wysyłam więc nie wiem.

Jak nie wykorzystam, to z końcem maja przepadnie (bo już osiągnęło
maksymalną wartość)?

Przepadnie

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-05-07 11:43:19
Autor: RBprv
Dominik & Co napisał(a):
[...]

Najpierw schodzą (jeżeli jest włączona usługa) zbieraj minuty, później z pakietu 40min następnie bonusowe złotówki

Z bonusowych złotówek nie można dzwonić za granicę

b) złotówki pokazywane są jako ważne "do końca miesiąca", jednakże
niewykorzystana część przechodzi na kolejny miesiąc (o tym brak

Zgadza się. Niewykorzystane złotówki też przechodzą na następny miesiąc.

Data: 2009-05-07 19:15:00
Autor: Dominik & Monika
RBprv pisze:

Najpierw schodzą (jeżeli jest włączona usługa) zbieraj minuty, później z pakietu 40min następnie bonusowe złotówki

A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
40 min pakietu "przenosinowego"?

--
Dominik & Co (z domku)

Data: 2009-05-08 00:15:50
Autor: Bolek
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh

A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
40 min pakietu "przenosinowego"?

http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/play24menu-- -zarzadzanie-kontem-krotkim-kodem/index.html
lub krócej http://ujeb.pl/zkkk/

to co szukasz to "Minuty do wszystkich sieci".

Bolek

Data: 2009-05-08 07:05:38
Autor: Dominik & Co
Bolek napisał(a):

http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/play24menu-- -zarzadzanie-kontem-krotkim-kodem/index.html
lub krócej http://ujeb.pl/zkkk/

Dzięki.

To gówienko *111# nie działa na żadnym z moich telefonów
(nie są wystarczająco "multimedialne"). Sprawdzę w domku to *102#
(przy sobie mam tylko Movę, którą od półtora miesiąca przenoszę do Play).

Data: 2009-05-08 08:49:37
Autor: Bolek
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
To gówienko *111# nie działa na żadnym z moich telefonów

Jest alternatywa: http://play24.playmobile.pl Ale trzeba się zarejestrować.

Bolek

Data: 2009-05-08 09:07:17
Autor: Dominik & Co
Bolek napisał(a):

Jest alternatywa: http://play24.playmobile.pl

Nie powiem, "wygodny" sposób na sprawdzanie
ile zostało darmowych minut :-)

Data: 2009-05-08 10:43:02
Autor: Dominik & Co
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
RBprv napisał(a):

*104#

Dzięki.

Data: 2009-05-08 12:43:28
Autor: Bolek
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
40 min pakietu "przenosinowego"?

*104#

Jako uzupełnienie, lista kodów znaleziona w sieci.

*100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
*101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
*102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2 przychodzące"
*103# - Funkcja niedostępna.
*104# - stan minut do wszystkich sieci
*105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i na stacjonarne"
*106# - znowu jakiś stan minut, ale do czego, to już tym bardziej nie wiem
*107# - Usługa niedostępna dla naszej taryfy (tu byłoby przejście na taryfę Nowy Play na Kartę)
*108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
*109# - darmowe smsy *110# - usługa niedostępna
*111# - Play24 - centrum obsługi klienta
*120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
*121# - wyświetla własny numer telefonu - przydatne dla zapominalskich
*122# - wysyła prośbę o doładowanie telefonu

Data: 2009-05-08 23:06:28
Autor: RBprv
[...]

może jeszcze:
*155# stan konta w play on line

Data: 2009-05-12 01:20:20
Autor: Grzexs
Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
może jeszcze:
*155# stan konta w play on line

A tu moje - w znacznym stopniu się pokrywają:

*100*<kod># - doładowanie
*101# - stan konta
*102# - stan dodatkowych minut do wszystkich sieci (zebranych np. przez *111*4*1#; zakupionych przez *111*30*1# w planach "Play Karta" i "Play Mix")
*103# - funkcja niedostępna
*104# - stan minut do wszystkich sieci (zakupionych przez *111*30*1# w planach "Nowy Play na Kartę", "Nowy Mix w Play", "Mix w Play")
*105# - stan minut do Play i na stacjonarne (zakupione przez *111*34*1#)
*106# - minuty do wykorzystania w ramach promocji; stan minut może być aktualizowany z opóźnieniem
*107# - oferta dostępna dla klientów "Play na kartę"
*108# - stan promocyjnego konta transmisji danych (w bajtach)
*109# - ilość promocyjnych SMS-ów ("Darmowe SMS-y w Play Fresh")
*110# - limit kredytowy (niedostępne)
*111# - zarządzanie kontem ("Play24Menu")
*111*15*1# - doładowanie telefonu na kartę z telefonu z abonamentem
*111*30*1# - wykupienie pakietu "50 minut za 9 zł" (nie w "Play Fresh")
*111*30*2# - sprawdzenie statusu pakietu "50 minut za 9 zł"
*111*31*2# - bonus (50% wartości startera, ważne 30 dni, przyznawane do 24h)
*111*34*1# - wykupienie pakietu 100 min do Playa i na stacjonarne (5 PLN) - sprawdzenie *105#
*111*4*1# - wykupienie usługi "Zbieraj minuty w Play Fresh" (3 PLN, jednorazowo)
*120*<nr_telefonu># - prośba o zadzwonienie gdy nie ma środków
*121# - sprawdź swój numer
*122# - prośba o doładowanie (kogoś z abonamentem)
*133# - muzyka na czekanie

--
Grzexs

Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh