Przechowalnia+

Data: 2017-07-05 12:34:02
Autor: Presidente de San Escobar
Przechowalnia+
Minister Rafalska, postanowiła zaoszczędzić, zmieniając przepisy tak, że
powstaną przechowalnie zamiast żłobków.

"Nie ma żadnego powodu, żebyśmy radykalnie obniżyli standard jakości naszego
życia, życia Polaków" - podkreślił na sobotnim kongresie prezes PiS.

Prezes jedno a Rząd swoje !

Obecnie w Sejmie procedowany jest projekt ustawy prowadzony przez ministra
Bartosza Marczuka, który dwoi się i troi, żeby przypadkiem zainteresowani nie
dowiedzieli się, co PiS tak naprawdę szykuje naszym dzieciom.

"Kluby dziecięce zamiast żłobków"

PiS chce oszczędzić pieniądze z budżetu na bezpieczeństwie najmłodszych dzieci.
Dzisiejsze przepisy dają narzędzia zabezpieczające przed patologią i
eliminujące zachowania zagrażające bezpieczeństwu dzieci

Dotychczas jeden opiekun w klubie dziecięcym mógł się zajmować maksymalnie
ośmiorgiem dzieci - to zostaje, ale dwukrotnie zwiększa się ilość czasu, kiedy
dzieci pozostają pod opieką.

Kolejne proponowane przez polityków PiS zmiany są jeszcze bardziej
przerażające.
Nie będzie potrzebny odbiór ani Sanepidu ani Straży Pożarnej, by... otworzyć
klub.
Dzisiaj przepisy dopuszczają powierzchnię 16 m2 dla 3 do maksymalnie 5 dzieci -
po zmianie przepisów, na tę samą powierzchnie przypadnie ósemka dzieci!
Dzisiaj w żłobku obowiązkowe są co najmniej dwa pomieszczenia - w klubie
wystarczy jedno. Już niedługo na 16 metrach zostanie stłoczonych ośmioro dzieci
w wieku od 13 miesięcy do trzech lat, plus jeden opiekun będą przez 10 godzin
walczyć z różnymi potrzebami naszych najmłodszych. Wyżywienie w żłobku jest
obowiązkowe, w klubie nie ma tego obowiązku, ale trudno sobie wyobrazić dziecko
bez posiłku przez 10 godzin. A jeśli będzie posiłek, to gdzie zostanie
przygotowany? W tym jednym pomieszczeniu, w którym dodatkowo nie potrzebny jest
odbiór SANEPIDu? W pomieszczeniu, w którym część dzieci próbuje drzemać, część
się bawi, a reszta załatwia sprawy fizjologiczne.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-05 13:01:45
Autor: Wróg Ludu
Przechowalnia+
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:prfplctl4gthpdsp8us5qo3asj8djt1oa84ax.com...
Minister Rafalska, postanowiła zaoszczędzić, zmieniając przepisy tak, że
powstaną przechowalnie zamiast żłobków.

Czyli takie więzienia dla osesków! Brawo PiS.

CL

Przechowalnia+