Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon

Data: 2011-07-28 14:34:35
Autor: Głupek
Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon

Użytkownik "CBRGDA" <erorowy@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:ab1dbd68836bd0e878e5c0f9aef81482$1grupy.scigacz.pl...
Witam oferuję możliwość pozostawienia Motocykla na zimę w ciepłym bezpiecznym miejscu.
oferuję również przygotowanie Motoru do zimowania jak i do sezonu.

Co myslicie o takiej działalnosci ??

Nie pytaj, tylko rób :) Rynek motocykli coraz większy, ludzie wynajmują garaże gdzieś w polach, które za cholere bezpieczne nie są. Jak będziesz miał dobrą miejscówe z zabezpieczeniami + ubezpieczenie, to napewno nie stracisz.

Data: 2011-07-28 14:40:36
Autor: Grzybol
Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon

Użytkownik "Głupek"

Mądrego zawsze warto posłuchać.

--
Grzybol

Data: 2011-07-28 18:53:24
Autor: Johnny
Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon
Użytkownik "Grzybol" znalazł swojego:

Użytkownik "Głupek"

Mądrego zawsze warto posłuchać.

Grzybol

Miszczu, jak to leciało z tym kotłem i garnkiem? ;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2011-07-28 15:25:07
Autor: JK
Użytkownik "Głupek" <glu@pek.pl> napisał w wiadomości news:j0rl04$2l0k$1news2.ipartners.pl...

[...]

Lokalizacja tu jest slowem-kluczem. Oczywiście mam na myśli obszar/zasięg działania.
A motocykli rzeczywiście b.szybko przybywa.
Nawiasem mówiąc ja w Warszawie płacę za zimowisko 70 zł /miesiąc (brutto z fakturą)

Powodzenia i pozdrawiam - JK

Przechowalnia Motorów na zimę lub cały sezon