Przechowanie kasy

Data: 2016-02-12 14:46:00
Autor: J.F.
Przechowanie kasy
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1uh6e9c0sgftc.bqwonq2x7ljx$.dlg@40tude.net...
Wpadło mi niespodzianie do rąk jakieś 50 tys zł. Mam zamiar stopniowo je
wydawać w ciągu najbliższych kilku lat. Poradźcie, gdzie to trzymać żeby
mi bank niespodziewanie nie zbankrutował no i żeby jakiś procent z tego
był a nie tylko opłaty za konto i przelewy?

Pojsc do banku ... i kredyt zaciagnac na mieszkanie :-) ?
Na wynajem oczywiscie.

I to wcale nie taka niedorzeczna rada, choc roznie z tymi mieszkaniami moze byc :-)
Ale roznie moze byc tez z odsetkami, wartoscia zlotowki,  euro itp.

PS. Ćwierkają wróbelki że DB bankrutuje a ja tam mam bieżące, z reguły
puste konto :)

Jesli sie nic nie zmieni, to oszczednosci prywatne masz zabezpieczone do 100 tys euro, a nie tam drobnych 50kzl. Bankructwa banku nie musisz sie obawiac.

W kazdym badz razie przyszlosc rysuje sie mocno niepewnie. Procenty w bankach beda raczej symboliczne.
Wartosc zlotego - niepewna. Wartosc walut - tez niepewna :-)
Moze w obligacje skarbowe ?
A moze w akcje ? Po spadkach na gieldzie mamy dobry okres do kupowania .... ale moze to nie koniec spadkow :-)

Za poprzednie 10 lat najlepiej wyszly zdaje sie obligacje, no i niektore fundusze. Niektore - a niektore polegly :-)

J.

Przechowanie kasy