Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?

Data: 2013-03-26 02:17:12
Autor: rmikke
Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?
W dniu wtorek, 26 marca 2013 09:01:28 UTC+1 użytkownik ter...@gmail.com napisał:

Czy ktos ma jakis pomysl lub przerabial taki temat?
Od biedy, moznaby jakis samochod-zlom postawic z duzym i wysokim bagaznikiem :)

Nie wiem, jaką masz tam sytuację, ale u nas spółdzielnia postawiła
w garażu parę stojaków rowerowych, z czego jeden zaanektowałem
w całości (a i tak rower Młodego stoi w drugim, bo już się nie mieści).
Stojaki to niestety wyrwikółki, ale jakoś tam się do nich kłódami
przypinamy. Na razie od trzech lat żaden rower nie zginął. A oprócz naszych, jest trochę przypiętych byle czym i kilka stojących
luzem pod ścianami.

Z drugiej strony - garaż jest za dwiema bramami, jest ochrona
i monitoring, to może mieć znaczenie.

Data: 2013-03-26 02:26:20
Autor: ternyk
On Tuesday, March 26, 2013 10:17:12 AM UTC+1, rmikke wrote:
Nie wiem, jaką masz tam sytuację, ale u nas spółdzielnia postawiła
w garażu parę stojaków rowerowych, z czego jeden zaanektowałem
w całości (a i tak rower Młodego stoi w drugim, bo już się nie mieści).

Niby mam w budynku wozkownie-rowerownie ale sa tam teraz 3 wozki + 2 rowery i juz nic wiecej sie nie zmiesci :( Zarzadca obiecal zrobic haki na rowery ale obawiam sie ze to sytuacji nie poprawi - pomieszczenie ma chyba niecale 4 m2.

Data: 2013-03-26 02:53:49
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 26 marca 2013 10:26:20 UTC+1 użytkownik ter...@gmail.com napisał:
> [...]

Niby mam w budynku wozkownie-rowerownie ale sa tam teraz 3 wozki + 2 rowery i juz nic wiecej sie nie zmiesci :( Zarzadca obiecal zrobic haki na rowery ale obawiam sie ze to sytuacji nie poprawi - pomieszczenie ma chyba niecale 4 m2.

Pytanie raczej, czy masz ochrone i monitoring. Wózkownia jest, OIDP
jednym z gorszych miejsc do przechowywania roweru.

Data: 2013-03-26 03:45:29
Autor: ternyk
On Tuesday, March 26, 2013 10:53:49 AM UTC+1, rmikke wrote:
Pytanie raczej, czy masz ochrone i monitoring. Wózkownia jest, OIDP
jednym z gorszych miejsc do przechowywania roweru.

Niestety ani ochrony ani monitoringu nie ma :( Ale gdy mieszkalem wczesniej w innym miejscu to rower spokojnie byl w piwnicy i przez dobre pare lat nic nigdy nie zostalo ukradzione, ale wiem, ze byc moze mialem szczescie. Musze niestety ryzykowac.
Wozkowania mi tez sie tak srednio podoba.

Data: 2013-03-26 22:27:47
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 26 Mar 2013, ternyk@gmail.com wrote:

Zarzadca obiecal zrobic haki na rowery ale obawiam sie
ze to sytuacji nie poprawi - pomieszczenie ma chyba niecale 4 m2.

  A jak z wysokością?
  Mam oczywiście na uwadze Lidlowe wieszaki do "wciągania" na górę.

BTW: masz niepołamane linie tekstu. Przy wejściu do edycji Twój post
kończy mi się na sąsiednim monitorze ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-28 02:39:39
Autor: ternyk
On Tuesday, March 26, 2013 10:27:47 PM UTC+1, Gotfryd Smolik news wrote:
  A jak z wysokością?

  Mam oczywiście na uwadze Lidlowe wieszaki do "wciągania" na górę.

Wysokosc standardowa, czyli ok ok 2,5 m. Z tego co sie dowiedzialem to
beda zawieszone haki na powieszenie za przednie kolo.

BTW: masz niepołamane linie tekstu. Przy wejściu do edycji Twój post
kończy mi się na sąsiednim monitorze ;)

Oj, przepraszam. Ale musialem wyslac z google groups i nie wiedzialem
nie lamie wierszy :(

Data: 2013-03-26 10:50:02
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-26 10:17, rmikke pisze:

Nie wiem, jaką masz tam sytuację, ale u nas spółdzielnia postawiła
w garażu parę stojaków rowerowych

Kto był inicjatorem pomysłu ?

,
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-26 04:31:09
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 26 marca 2013 10:50:02 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
W dniu 2013-03-26 10:17, rmikke pisze:

> Nie wiem, jaką masz tam sytuację, ale u nas spółdzielnia postawiła
> w garażu parę stojaków rowerowych

Kto był inicjatorem pomysłu ?

Ja :D

Data: 2013-03-26 13:35:20
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-26 12:31, rmikke pisze:

Kto był inicjatorem pomysłu ?

Ja :D

I na jakich zasadach to funkcjonuje ? Kto ma dostęp, opłaty etc.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-26 06:51:32
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 26 marca 2013 13:35:20 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

> Ja :D

I na jakich zasadach to funkcjonuje ? Kto ma dost�p, op�aty etc.

Doztęp mają wszyscy użytkownicy garażu (a budynek jest nowy
i każdy mieszkaniec ma miejsce w którymś garażu), bez opłat.
Jest powiedziane, że rower nalezy przypiąć, bo ochrona nie zareaguje
jak ktoś po prostu wsiądzie i odjedzie.

Data: 2013-03-27 06:48:56
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-26 14:51, rmikke pisze:

Doztęp mają wszyscy użytkownicy garażu (a budynek jest nowy
i każdy mieszkaniec ma miejsce w którymś garażu), bez opłat.

W *nowych* budynkach w garażach bywają kłopoty z wilgocią.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?