Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?

Data: 2013-03-27 08:43:34
Autor: Wojciech Waga
Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?
On 26/03/13 09:01, ternyk@gmail.com wrote:> Witam,

Mam maly klopot z miejscem do przechowywania roweru. Pomijając kwestie
bezpieczenstwa - bo wiem, ze najlepiej byloby trzymac w domu, ale
niestety nie zmieszcze - mysle nad tym aby trzymac rowery na miejscu
postojowym w garazu pod budynkiem. Mam taka mozliwosc aby tanio kupic
miejsce postojowe i przeznaczyc je na rower(y). Jednak chcialbym troche
odgrodzic/zaslonic je od reszty, ale tez nie moge zabudowac bo musialbym
miec pewnie zgode wszystkich mieszkancow (caly garaz jest wspolny) oraz
pewnie straz pozarna moglaby robic problemy, bo zdaje sie ze musi byc
widoczne co jest w pomieszczeniach garazowych.
Widzialem cos takiego np: http://garagebox.pl ale tutaj nie musialbym
kombinowac aby miec szafke tak wysoko.
Czy ktos ma jakis pomysl lub przerabial taki temat?
Od biedy, moznaby jakis samochod-zlom postawic z duzym i wysokim
bagaznikiem :)

Pomysł ciekawy, ale w moim przypadku mało wygodny bo musiałbym za każdym
razem odpalać samochód jak na rower idę żeby go z tego boxa wydłubać.
Poza tym za tę kasę to spokojnie kupisz jakiś złom.

pozdr.
w.

Przechowywanie roweru w na miejscu postojowym w garażu?