"Przecie?? to nasz murzyn z telewizji jest!" .

Data: 2014-02-13 14:46:10
Autor: stevep
"Przecie?? to nasz murzyn z telewizji jest!" .
# Aleksandra Szwed uwa偶a, 偶e dzi臋ki temu, i偶 od dziecka by艂a popularna  (dzi臋ki roli w serialu "Rodzina zast臋pcza), unikn臋艂a przemocy fizycznej na  tle rasowym. Do dzi艣 zdarza jej si臋 jednak dostawa膰 obra藕liwe e-maile.  Ojciec aktorki jest Nigeryjczykiem, a matka Polk膮.

  Rok temu aktorka opowiedzia艂a publicznie o tym, jak zosta艂a zaczepiona  przez grup臋 kibic贸w wracaj膮cych z meczu. Wtedy popularno艣膰 r贸wnie偶  uratowa艂a j膮 od brutalnego, fizycznego ataku. 鈥濷ni sobie mn膮 rzucali,  krzycz膮c cudowne has艂a 鈥濸olska dla Polak贸w", 鈥濿hite Power" - m贸wi艂a Szwed.  "Pi臋膰 metr贸w dalej by艂 przystanek autobusowy i stali ludzie. Wpad艂am na  kt贸rego艣 z pan贸w. On mnie z艂apa艂, spojrza艂 na mnie i m贸wi: 鈥濩o wy, k***a,  telewizji nie ogl膮dacie?! Przecie偶 to nasz murzyn z telewizji jest!".  Odprowadzili mnie na autobus, pomachali mi, przeprosili mnie za gapiostwo,  nie za to, 偶e mnie zaatakowali..."

  Aleksandra Szwed ch臋tnie anga偶uje si臋 w akcje zwalczaj膮ce rasizm.  Ostatnio wzi臋艂a udzia艂 w sesji zdj臋ciowej fryzur 艣lubnych Kajetana G贸ry,  kt贸rej g艂贸wnym tematem by艂a w艂a艣nie nietolerancja na tle rasowym. -  Zauwa偶y艂em, 偶e odbi艂o si臋 to wi臋kszym echem - m贸wi znany fryzjer. #
Ze strony:
http://tnij.org/vuj9u8j

--
stevep
-- -- -

"Przecie?? to nasz murzyn z telewizji jest!" .