Przeciek kontrolowany ze WSI24

Data: 2010-07-14 17:02:11
Autor: u2
Przeciek kontrolowany ze WSI24
... czyli chłopcy z razwiedki GRU/WSI musieli interweniować po udzieleniu
oskarżycielskiego wywiadu Gazecie Polskiej przez Jarosława Kaczyńskiego :

http://www.rp.pl/artykul/459542,508589.html

""Jak nie wyląduję/my to mnie zabije/ą" - miał powiedzieć pilot
prezydenckiego samolotu Tu-154M, poinformował TVN24. Nie wiadomo w jakim
kontekście padła ta wypowiedź

Do takiej nieoficjalnej informacji dotarła telewizja TVN24.

Słowa miały paść z ust kapitana Arkadiusza Protasiuka kilkanaście sekund
przed katastrofą. W przedstawionym wcześniej stenogramie rozmów z kabiny
pilotów wypowiedź ta oznaczona jest jako niezrozumiała.

Nie jest znany kontekst tej wypowiedzi. Nie można ich zatem traktować
jako potwierdzenia wywierania nacisku na pilotów.

Nie mogę skomentować

Nie znam treści odczytanych dodatkowo zapisów z czarnych skrzynek
prezydenckiego samolotu, nie mogę więc ich komentować - powiedział
minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski.

Minister przypomniał, że na zlecenie prokuratury, odczytu fragmentów,
których nie udało się odczytać stronie rosyjskiej, dokonuje Instytut
Ekspertyz Sądowych w Krakowie. Z kolei na zlecenie kierowanej przez
szefa MSWiA Jerzego Millera Komisji Badania Wypadków Lotniczych zapisy
bada laboratorium policyjne. - Jest bardzo dobrą informacją dla
toczącego się śledztwa, czyli czynności polskich prokuratorów, jak i
prac komisji, że udało odczytać się kolejne zapisy - powiedział
Kwiatkowski. O odczytaniu dodatkowych zapisów, których treści nie
ujawniano, media informowały już w ubiegłym tygodniu.

Również prokuratora wojskowa nie skomentowała wiadomości TVN24. - Nie
ingerujemy w tok pracy biegłych, czekamy na wyniki ich pracy i nie
komentujemy cząstkowych doniesień o ich ustaleniach - powiedział prok.
Jerzy Artymiak z Naczelnej Prokuratury Wojskowej.

Informacji nt. badań stenogramów z prezydenckiego samolotu nie udziela
też krakowski Instytut Ekspertyz Sądowych. - Dowiedzieliśmy się o tym od
dziennikarzy. Na pewno nikt od nas nic nie powiedział. Na tym etapie nie
udzielamy żadnych informacji. Będzie to możliwe, gdy będziemy mieć wgląd
w całość materiału - powiedziała dyrektor Instytutu Ekspertyz Sądowych w
Krakowie, Maria Kała.

W ubiegłym tygodniu rzecznik rządu Paweł Graś mówił, że wszystko
wskazuje na to, że polskim specjalistom udało się odczytać z czarnych
skrzynek więcej informacji niż rosyjskim. - Ale chcemy spokojnie czekać
na komunikat w tej sprawie - zaznaczył, dodając, że o postępach będzie
informował minister Miller. Dzisiaj MSWiA nie wypowiedziało się w tej
sprawie."

Data: 2010-07-14 17:07:43
Autor: abc
Przeciek kontrolowany ze WSI24
.. czyli chłopcy z razwiedki GRU/WSI musieli interweniować po udzieleniu
oskarżycielskiego wywiadu Gazecie Polskiej przez Jarosława Kaczyńskiego :

Oczywiście. Musieli czymś "przykryć" ten wywiad i dostarczyć ujadającym psom
pretekst do szczekania..

Data: 2010-07-14 17:42:13
Autor: cytryna
Przeciek kontrolowany ze WSI24
> pretekst do szczekania..
> Dokładnie.
***************************************

Morderców może przykryć jedynie ziemia i to gdzieś w pobliżu Kołymy.Oby jak najszybciej. --

Data: 2010-07-14 18:37:51
Autor: u2
Przeciek kontrolowany ze WSI24
W dniu 2010-07-14 17:42, cytryna pisze:
Dokładnie.
***************************************

Morderców może przykryć jedynie ziemia i to gdzieś w pobliżu Kołymy.Oby jak najszybciej.

Może i spotka ich taka "nagroda" jak za czasów Lenina/Trockiego/Stalina :)

Data: 2010-07-14 17:28:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3dd2c0$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I udało się.
Wyłączył ujadające psy na dłuższy czas. Picowcy biorą w dupę aż miło.

Data: 2010-07-14 17:30:46
Autor: u2
Przeciek kontrolowany ze WSI24
I udało się.
Wyłączył ujadające psy na dłuższy czas. Picowcy biorą w dupę aż miło.

Obyś miał rację. Ale sądząc po panice chłopaków z razwiedki nie byłbym
tego taki pewien :)

Przeciek kontrolowany ze WSI24