"Przeciek " testow !!.

Data: 2009-04-24 16:37:28
Autor: CYC
"Przeciek " testow !!.
I znowu potwierdzila sie zasada , ze im mniej zarabiajacy tym wieksza podatnosc  a korupcje !! :) .
Ustawiono nareszcie :) sprawe korupcji wsrod sedziow , prokuratorow , tzw. menadzerow , poslow , czy prezesow i aby nie mozna bylo ich skorumpowac dano im tak wysokie apanaze , ze zwyczajnie nie oplaca sie im sprzedawac i siebie i wyroki jakie feruja i tajemnice firm , ktrymi wczesniej zarzadzali !.
Poza zasiegiem tych antykorupcyjnych zabiegow ozostali nauczcyciele , ktorzy beda teraz sprzedawali nie trylko testy ale i oceny a takze promocje do nasteopnej klasy !.
Zgodnie z obowiazujaca dzisiaj zasada , ze nie prokurator jest od scigania korupcji a przyznawanie niebotycznych , antykorupcyjnych  zarobkow , mozliwie najszybciej jak to zmoliwe nauczcyiele powinni osiagnac zarobki oscylujace w granicach kilkunastu tysiecy zl/mc netto !! :) .
Pozwoli to nie tylko zapobiec wyciekaniu tematow maturalnych i testow ale rowniez wspomnianemu wyzej chandlowaniu ocenami i promocjami do klas wyzszych !.
Postulaty sedziow , wspomnianych wyzej prokutratorow , menadzerow , czy prezesow zostaly spelnione bez zasatrzezen , podobnie zreszta  lekarzy , ktorzy powolywali sie na koniecznosc zabezpieczenia sie przed korupcyjymi dzialaniami wrednych pacjentow , przyszedl czas aby i nauczcycieli tak ustawic aby nawet przez moment nie pomysleli o korupcji !!.
:))) .
Powiem na koniec , ze to nie jest smieszne bo jak slysze prezesow zarabiajacych miilony zl rocznie usilujacych udowadniac, ze im sie to nalezy bo beda mniej podatni na korupcje , podobnie jak sedziowie i reszta finansowej wierchuszki ,  to nie wiem czy smac sie czy plakac , czy po prostu walnac piescia w stol , zlapac za kalacha i powiedziec DOSC !!! .

cyc

Data: 2009-04-24 17:45:46
Autor: Piotr
"Przeciek " testow !!.
Dnia Fri, 24 Apr 2009 16:37:28 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Łap za kałacha, cycu, zapuść brodę i lewa! Lewa! Lewa!
I znowu wróci ten ukochany przaśny smrodek real-socu, gdzie łapóweczki
były równie popularne, ale skromniejsze.
Piotr

Data: 2009-04-24 18:31:55
Autor: raff
"Przeciek " testow !!.
Piotr pisze:
[...]

Niech zlapie za kalacha, powie DOSC !!! i przylozy bron do skroni.

R.

Data: 2009-04-24 19:04:18
Autor: CYC
"Przeciek " testow !!.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gsspl8$juq$3news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

To zwyczaje klechostanu !!. Wczesniej kalach zastepowany byl stosami !!.

cyc

Data: 2009-04-24 19:02:23
Autor: CYC
"Przeciek " testow !!.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gth8p6qbvelf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ty nie wiesz co piszesz pITOTRZE !!.
pRZECIEZ tWOJ IDOL nIEJAkI rYDZYK NAWOLUJE DO ROWNOSCI , Z TYM , ZE JEGO WOLANIE dotyczy rownosci bolszewickiej , takiej co to sie kazdemu nalezy z tym ze jemu najwiecej !!.
Ja mowie to co lezy na sercu calego narodu a nie otumanionego elektoratu pisorydzykowego !!.
Dosc przywilejow dla tych , ktorzy rozkradaja Polske w tym dla " czarnej stonki " .  To ostatnie Cie najbardziej boli stad Twoja bezczelnosc w ktorej tresc musi byc  pomijana zas wazne zaczynaja byc personalia piszacego ...........typowe rydzykowe chamstwo !!.

cyc

Data: 2009-04-24 20:31:33
Autor: Piotr
"Przeciek " testow !!.
Dnia Fri, 24 Apr 2009 19:02:23 +0200, CYC napisał(a):

Ja mowie to co lezy na sercu calego narodu a nie otumanionego elektoratu pisorydzykowego !!.

Pieprzysz jak potłuczony, głosie narodu. A to co robisz ja bym nazwał
realizacją obsesji. Mamy tu trochę obsesjonatów...
Piotr

"Przeciek " testow !!.