Przecieka spłuczka

Data: 2010-07-29 21:02:00
Autor: Mirek
Przecieka spłuczka
Użytkownik "P" <dousucia@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2siaq$32v$1news.dialog.net.pl...
Może to już nie jest temat budowlany :-))  ... ale zaryzyuję.
Spłuczka Cersanit.przepuszcza wodę.
Mam w  domu 2 taki, co powoduje mi miesięcznie spore straty wody.
Czy da się to jakoś wyregulować - doszczelnić?
Może sam mechanizm wymienić wewnętrzny?
Czy cały kompakt WC do wymiany?

osadził Ci się kamień na zaworku membranowym. Proponuje rozebrać, wyjąć membranę zaworka i wszystkie części na noc zanurzyć w ciepłym (nie gorącym) occie. Kamień powienien sie rozpuścić. Po tym zabiegu złożyć wszystko i powinno 'banglać'.

Data: 2010-07-30 07:48:11
Autor: P
Przecieka spłuczka
Użytkownik "Mirek" <mmilosz@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości news:i2sj7b$7ta$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takiej odpowiedzi szukałem!
DZIEKUJĘ BARDZO
W weekend zabieram się do roboty :-)

Data: 2010-07-30 19:15:58
Autor: MaW
Przecieka spłuczka

Użytkownik "P" <dousucia@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2tp2s$nd3$1news.dialog.net.pl...
[...]

A jak nie zabangla to kierunek najblizszy sklep hydrauliczny i tam kup zawór pływakowy do spłuczki. Cena - ok 12 zł za całość. Musisz tylko wiedzieć czy masz przyłącz 1/2 cala czy 3/8 - jak nie potrafisz ocenic to wykęć stary na wzór i pokaż w sklepie.

MaW

Przecieka spłuczka