Data: 2017-03-08 12:13:29 | |
Autor: PiteR | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
na ** p.m.s ** Uncle Pete pisze tak:
Witajcie, Mniejsza średnica półosi? Nowa była czy używana? Może szorstka i szlifuje gumę? Może ma luz osiowy, bicie? Może ma krótszy rant? Może uszczelniacze gorsze niż fabryczne? Może mechanik nie dał smaru? Może muszą być zielone odporne na temp? Morze jest szerokie i głebokie ;) -- Piter Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach? |
|
Data: 2017-03-08 13:32:10 | |
Autor: Uncle Pete | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
Mniejsza średnica półosi? Nowa była czy używana? Może szorstka i Kurcze, za dużo zmiennych :) Półoś nowa, zamiennik. Wygląda na gładką. Czuję bardzo lekkie bicia przy skręcie kierownicy, ale tylko na dużych prędkościach. Uszczelniacze zamienniki. Mechanik niby dobry, w kręgu warszawskich posiadaczy fordów powiedziałbym w pewnym stopniu kultowy... Ech... |
|
Data: 2017-03-08 13:36:08 | |
Autor: viktorius | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
W dniu 2017-03-08 o 13:32, Uncle Pete pisze:
Ja bym porównał średnice obydwu półosi, tej lewej oryginalnej i zamiennika. -- viktorius |
|
Data: 2017-03-08 13:47:57 | |
Autor: Uncle Pete | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
Ja bym porównał średnice obydwu półosi, tej lewej oryginalnej i zamiennika. Dzięki za trop. |
|
Data: 2017-03-08 13:32:58 | |
Autor: viktorius | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
W dniu 2017-03-08 o 13:13, PiteR pisze:
Dodam jeszcze, że może na półosi jest lekki rowek w miejscu gdzie siada uszczelniacz. To powoduje lokalne zmniejszenie średnicy i szansę na wycieki. Wtedy pomoże takie wbicie uszczelniacza, żeby siadł w innym miejscu na półosi. Oczywiście miejsce musi być czyste i gładkie, żeby tez było szczelnie. -- viktorius |
|
Data: 2017-03-08 13:34:15 | |
Autor: Uncle Pete | |
Przeciekający uszczelniacz półosi | |
Dodam jeszcze, że może na półosi jest lekki rowek w miejscu gdzie siada Dzięki, sprawdzę. |
|