Przecieki co do nowych ofert/ promocji?

Data: 2012-09-19 13:30:01
Autor: Marian Paździoch
Przecieki co do nowych ofert/ promocji?
Witam,
czy ma ktoś z Was wieści o nadchodzących promocjach lub nowych ofertach w którejś z sieci? Lada moment przechodzę do Play i nie wiem czy nie wstrzymać się przed podpisaniem cyrografu bo może przed świętami będzie coś ciekawszego?

Pzdr.
M.

Data: 2012-09-19 11:50:28
Autor: Pszemol
"Marian Paździoch" <niema@niema.pl> wrote in message news:k3cabq$if9$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ma wejść na rynek nowy iPhone 5... :)

Data: 2012-09-19 16:28:02
Autor: sklep
W dniu 19.09.2012 13:30, Marian Paździoch pisze:
[...]

350min + bezpłatne na PiS za 12.5zł?

ToMasz

Data: 2012-09-19 18:45:39
Autor: JoteR
Przecieki co do nowych ofert/ promocji?
"sklep" <Nieczytam@orange.pl> napisał:

ToMasz

Nie podszywaj się ;->

JoteR

Data: 2012-09-19 19:07:21
Autor: ToMasz
W dniu 19.09.2012 18:45, JoteR pisze:
"sklep" <Nieczytam@orange.pl> napisał:

ToMasz

Nie podszywaj się ;->

JoteR

eeee ch Ty mi zawsze coś wytkniesz. namieszali z serwerami, aż wreszcie mi się udało skonfigurować w pracy "neostradę" stąd taki nagłówek

ToMasz

PS o ofercie napiszę jak wszystko się wyjaśni. Tak czy siak, o to trzeba powalczyć, tak samo jak (patrz google) "biznes 9.99" - w normalnych cennikach niema, bo to od 3 kart sim

Data: 2012-09-21 20:24:57
Autor: Zenek Forever
On 2012-09-19 14:28:02 +0000, sklep said:

350min + bezpłatne na PiS za 12.5zł?

ToMasz

To z Grupy Utrzymaniowej mozna dostac - wysylajac wypowiedzenie, bo inaczej chyba nie ma szans. Mam obecnie kilka abo. 9,90 netto czyli 12,18zl brutto -  150min do wsyztkich plus PiS za free, plus jeden abonament biznes 30 - 150 min za niecale 26 zl - czy przedluzajac umowe dam rade biznes30 wymieniec na 12,5 za 350 min bez wysylania wypowiedzenia? Czy wypowiedzenie konieczne?

Data: 2012-09-24 13:25:47
Autor: ToMasz
Przecieki co do nowych ofert/ promocji?
> na 12,5 za 350 min bez wysylania
wypowiedzenia? Czy wypowiedzenie konieczne?

o ile wiem wypowiedzenie konieczne i sensowna rozmowa z konsultantem.
Taryfa wygląda tak: 350 minut, za dramo do PiS, 3m. darmowych sms potem 7zł. Internet 100MB 1m potem 7zł. 1minuta rozmów = 2sms
ToMasz

Data: 2012-09-19 20:10:09
Autor: dizel
Przecieki co do nowych ofert/ promocji?
On Wed, 19 Sep 2012 13:30:01 +0200, Marian Paździoch <niema@niema.pl>
wrote:

[...]

Czekaj chwilę wyjmę szkalną kule i Ci powiem co i jak :)

Pozdrawiam

Data: 2012-09-21 12:28:41
Autor: Marian Paździoch