Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku

Data: 2014-01-30 23:09:15
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
http://niezalezna.pl/51239-ujawniamy-ktos-przecial-przewody-hamulcowe-w-aucie-porucznika-artura-wosztyla

Ktoś przeciął przewody hamulcowe w aucie porucznika Artura Wosztyla

Dodano: 29.01.2014 [16:46]

Ktoś przeciął przewody hamulcowe w aucie porucznika Artura Wosztyla - niezalezna.pl Przecięto przewody hamulcowe w samochodzie porucznika Artura Wosztyla, pilota Jaka-40, który 10 kwietnia 2010 r. lądował w Smoleńsku - dowiedział się nieoficjalnie portal niezalezna.pl.  Według naszych informacji por. Wosztyl zgłosił sprawę na policję, co wskazywałoby, że przecięcia przewodów dokonano celowo. Skontaktowaliśmy się z pilotem jaka, chcąc potwierdzić nasze ustalenia. - Nie chcę komentować tej sprawy - odpowiedział krótko.

 Por. Artur Wosztyl jest jedynym żywym świadkiem, który potwierdza zeznania śp. Remigiusza Musia (technika pokładowego Jaka-40) dotyczące komendy smoleńskiej wieży dla Tu-154 o zejściu do 50 m. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy prokuratura ma dostać końcową opinię Instytytu Ekspertyz Sądowych w sprawie nagrania z magnetofonu zainstalowanego w Jaku-40, mogącego potwierdzić zeznania Musia; co ciekawe - zapis ten jest badany aż od maja 2011 r.!

 Przypomnijmy, że chorąży Remigiusz Muś poniósł śmierć w tajemniczych okolicznościach. 27 października 2012 r. jego ciało, wiszące na linie w piwnicy domu, znalazła żona. Chor. Muś nie zostawił listu pożegnalnego, ponadto następnego dnia miał umówione spotkanie ze znajomym - członkiem rodziny jednej z ofiar katastrofy smoleńskiej. Osierocił dwie kilkuletnie córki.  Po śmierci Musia Antoni Macierewicz apelował o zapewnienie porucznikowi Wosztylowi bezpieczeństwa. - Jako zespół parlamentarny występujemy do prokuratora generalnego oraz ministra spraw wewnętrznych o objęcie ochroną porucznika Wosztyla - powiedział Macierewicz. Bezpieczeństwo świadka, który mógł podważyć prawdziwość rosyjskich stenogramów, wydawało się wówczas w sposób oczywisty zagrożone. Śledczy nie podjęli jednak takiej decyzji. "Wojskowa Prokuratura Okręgowa nie posiada wiedzy na temat zagrożeń dotyczących świadków w śledztwie" - mówił portalowi rp.pl płk Zbigniew Rzepa.

 W grudniu 2012 r. - w związku z przedłużającymi się badaniami magnetofonu z Jaka-40 - "Gazeta Polska" opublikowała tekst Leszka Misiaka i Grzegorza Wierzchołowskiego pt. "Czy prokuratura czeka na samobójstwo Wosztyla?". Dziennikarze "GP" dowodzili, że Artur Wosztyl jest jedyną osobą mogącą potwierdzić zeznania nieżyjącego Remigiusza Musia. W tekście tym por. Wosztyl następująco wspominał technika pokładowego Jaka-40: "Rozmawiałem z nim tydzień przed tym tragicznym zdarzeniem [śmiercią - przyp. red.]. Nie wyglądał na człowieka, który mógłby posunąć się do czegoś takiego. Naprawdę nic na to nie wskazywało. Informacją o śmierci Remka byłem więc ogromnie zszokowany. Tym bardziej że w ostatniej rozmowie ze mną, w piątek 19 października, Remek mówił, że ma bardzo dużo planów na nadchodzący tydzień. Razem mieliśmy być nawet na konferencji smoleńskiej, na którą zostaliśmy zaproszeni przez rodziny ofiar katastrofy. Ja przyszedłem, ale Remek z powodu innych zaplanowanych wcześniej spotkań nie mógł się tam pojawić".

 "Tak potwierdzam słyszałem komendę 50 metrów". Artur Wosztyl na posiedzeniu zespołu parlamentarny ds. zbadania przyczyn katastrofy smoleńskiej, 30 października 2012 r. [video]

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7_zKV7qVBgs
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BzryHxrubPY
http://vod.gazetapolska.pl/5996-tajemnica-nagran-z-jaka-40-tak-potwierdzam-slyszalem-komende-50-metrow

Data: 2014-01-31 13:10:47
Autor: zbigi
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał(a):
http://niezalezna.pl/51239-ujawniamy-ktos-przecial-przewody-hamulcowe-w-aucie-porucznika-artura-wosztyla
Ktoś przeciął przewody hamulcowe w aucie porucznika Artura Wosztyla

A komu zależy na stworzeniu następnego męczennika?
IMO paluchy w tym maczają ciemne siły albo i nawet służby, którym zależy na podtrzymaniu mitu zamachu smoleńskiego.

No chyba, że prawdą jest, że ktoś przeciął przewody hamulcowe.
Jak się dowiaduje portal www.nieustraszonainiepodlegla.pl znany jest sprawca i okoliczności przecięcia przewodów hamulcowych. W tajemniczych okolicznościach, po odstawieniu samochodu do serwisu, ktoś poprzecinał wszystkie przewody hamulcowe. (Zdjęcie pokazuje kłębowisko starych przewodów hamulcowtych leżących na podłodze warsztatu.)
Następnie ten sam któs (być może przy wspópracy osób trzecich) założył nowe przewody hamulcowe do samochodu, odpowietrzył układ hamulcowy i dokonał jazdy próbnej.

Data: 2014-01-31 16:38:21
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości news:lcg3s6$512$1speranza.aioe.org...
[...]

Moim zdaniem gazecie zależy na odgrzewaniu tego kotleta i tyle. Dowodem polecenia zejścia na 50 metrów będzie nagranie. Nawet jak będzie taki dowód - bo nie śledzę, a źródło niezależna.pl jest wyjątkowo mało wiarygodne - to nadal będzie polecenie zejścia na 50 metrów, a nie poniżej powierzchni pasa startowego. Nie mieli prawa schodzić na to 60 metrów, ale nawet jakby tam zeszli, to nadal by żyli, bo na tej wysokości tam nie było żadnych przeszkód.

Data: 2014-01-31 20:50:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:52ebc4c9$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież dowodem, że czegoś takiego nie mówili kontrolerzy, jest choćby nagranie z kokpitu TU-154 i nagranie kontrolerów. Wosztyl konfabuluje.

Data: 2014-02-01 00:42:46
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ebfea1$0$2146$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie podejmuje się oceny tego, czy mówili to, czy nie - bo nie wiem. Trzebaby prześledzić te wszystwkie protokoły w sieci dostępne. Ale nawet zakładając, że powiedzieli, to nadal niczego nie zmienia. Nie wiem zatem po co mieliby mordować wszystkich słyszących te słowa. Nawet jak ktoś tam walną taką głupotę,. to i tak odpowiedzialności ponosi kapitan załogi, któremu nie wolno było złazić poniżej 120 metrów, nawet jakby sam Prezydent go zwalniał z tego obostrzenia. Ale w mojej ocenie - powtórzę się po raz n-ty - mniejszym problemem było zejście poniżej minimów, a większym to, ze oni w ogóle nie wiedzieli, na jakiej wysokości lecą. Bo jakby wiedzieli, to przecież nie schodziliby poniżej pasa startowego, bo to już była jakaś głupota.

Data: 2014-02-02 08:39:48
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <52ec35ae$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Nie podejmuje się oceny tego, czy mówili to, czy nie - bo nie wiem. Trzebaby prześledzić te wszystwkie protokoły w sieci dostępne. Ale nawet zakładając, że powiedzieli, to nadal niczego nie zmienia. Nie wiem zatem po co mieliby mordować wszystkich słyszących te słowa.

Jak to nie zmaienia, jak zmienia.
Zeznania Musia i Wosztyla oraz zapisy rozmow wzajemnie sie wykluczaja.
Jesli prawdziwe sa zeznania, oznacza to, ze zapisy rozmow zostaly sfalszowane.
To dosc powazna sprawa, prawda?

Data: 2014-02-02 10:20:20
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-4FE4CA.08394802022014node1.news.atman.pl...

[...]

Strasznie, ale nie mająca wpływu na przyczyny katastrofy.

Data: 2014-02-02 10:33:21
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <52ee105d$0$2213$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> sfalszowane.
> To dosc powazna sprawa, prawda?

Strasznie, ale nie mająca wpływu na przyczyny katastrofy.

Ale ja nie mowie o przyczynie katastrofy.

Data: 2014-02-02 12:16:32
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
[...]

Znany badacz wypadków lotniczych, ś.p. prof. Jerzy Maryniak, mawiał "łże jak naoczny świadek". Często się zdarza, że człowiek zeznaje coś, co nijak nie pasuje do innych dowodów. Mówi więc nieprawdę, ale sam jest przekonany o prawdziwości swoich słów. Wynika to z ograniczonej percepcji w krótkim czasie - jeśli wydarzenia dzieją się szybko, to umysł świadka "dorabia" sobie fakty, których zmysły nie zdążyły zarejestrować, żeby wszystko złożyło się w logiczną całość. Jest to niezauważalne dla świadka - nie wie on, co jest prawdą, a co jego własną konfabulacją. Dlatego w przypadku rozbieżności komisja kieruje się dowodami rzeczowymi, a sprzeczne z nimi relacje świadków odrzuca.

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2014-02-02 12:54:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak" <rav@e-rav.pl> napisał w wiadomości news:lcl9f2$lk0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Toteż właśnie nie widzę powodu mordowania przez kogokolwiek tych świadków.

Data: 2014-02-02 15:40:59
Autor: OcL
W dniu 2014-02-02 12:16, Rafal 'RAV' Miszczak pisze:
[...]

Podpisuję się pod tym tekstem obiema _rencami_.
Miałem to szczęście, że pracowałem z Panem Profesorem Maryniakiem i potwierdzam, że był to człowiek o wielkiej wiedzy ale też i o wielkiej pokorze dla wiedzy innych.

Data: 2014-02-01 22:39:58
Autor: J.F.
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
Dnia Thu, 30 Jan 2014 23:09:15 -0800 (PST), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
 "Tak potwierdzam słyszałem komendę 50 metrów". Artur Wosztyl na posiedzeniu zespołu parlamentarny ds. zbadania przyczyn katastrofy smoleńskiej, 30 października 2012 r. [video]

Ale pilot powinien miec takie komendy w d*, na 100m nic nie widzi,
wiec odchodzi.

J.

Data: 2014-02-02 08:34:13
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <1c4ggnuc6er0p$.bj2t8ph2id9e$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Ale pilot powinien miec takie komendy w d*, na 100m nic nie widzi,

Jasne.
Ale to sa dwie rozne sprawy.
To, ze Tu154 zszedl ponizej minimow, to jedno.
Ale zeznanie Wosztyla (a wczesniej teg Musia) moga swiadczyc o tym, ze zapis rozmow z Tu154 (a co gorsza i z Jaka-40) zostaly zmanipulowane.
I to bezwzglednie nalezy wyjasnic.

Data: 2014-02-02 10:46:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-3E0AF4.08341202022014node1.news.atman.pl...
> [...]

Ale zeznanie Wosztyla (a wczesniej teg Musia) moga swiadczyc o tym, ze
zapis rozmow z Tu154 (a co gorsza i z Jaka-40) zostaly zmanipulowane.

Ponad wszelką wątpliwość zapisy nie zostały zmanipulowane. Nie wpisuj się w tok myślenia macierewiczowskiego.

Data: 2014-02-02 11:43:09
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <52ee13e4$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Ponad wszelką wątpliwość zapisy nie zostały zmanipulowane. Nie wpisuj się w tok myślenia macierewiczowskiego.

No, wlasnie. Ten Macierewicz albo agent albo pozyteczny idiota.
:-(

Data: 2014-02-14 13:17:15
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <Titus_Atomicus-FA5678.11430902022014@node1.news.atman.pl>,

In article <52ee13e4$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>,

No, wlasnie. Ten Macierewicz albo agent albo pozyteczny idiota.
:-(

Mam na mysli to, ze teraz kazdy kto ma jakiekolwiek pytania albo watpliwosci w sprawie sledztwa smolenskiego uznawany jest za oszoloma.
--
TA

Data: 2014-02-15 06:41:21
Autor: Dariusz K. Ładziak
[...]

No to ja jestem oszołom!

Czemu szanowny Minister Obrony Narodowej nie poleciał na zbitą buźkę zaraz po wstępnych ustaleniach? Bo już ze wstępnych ustaleń wynikało że zupactwo od katastrofy w Mirosławcu sz.p. Ministra w chuja robiło - a po co komu minister którego zupaki potrafią w chuja robić?

I co w sprawie robi Prokuratura Wojskowa? Oj, złe pytanie, wiem co robi - stara się nikomu kuku nie uczynić, jak to było - kruk krukowi... Albo kurwa kurwie?

--
Darek

Data: 2014-02-02 10:18:57
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1c4ggnuc6er0p$.bj2t8ph2id9e$.dlg40tude.net...
[...]

120 m.

Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku