Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku

Data: 2014-02-01 22:39:58
Autor: J.F.
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
Dnia Thu, 30 Jan 2014 23:09:15 -0800 (PST), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
 "Tak potwierdzam słyszałem komendę 50 metrów". Artur Wosztyl na posiedzeniu zespołu parlamentarny ds. zbadania przyczyn katastrofy smoleńskiej, 30 października 2012 r. [video]

Ale pilot powinien miec takie komendy w d*, na 100m nic nie widzi,
wiec odchodzi.

J.

Data: 2014-02-02 08:34:13
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <1c4ggnuc6er0p$.bj2t8ph2id9e$.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Ale pilot powinien miec takie komendy w d*, na 100m nic nie widzi,

Jasne.
Ale to sa dwie rozne sprawy.
To, ze Tu154 zszedl ponizej minimow, to jedno.
Ale zeznanie Wosztyla (a wczesniej teg Musia) moga swiadczyc o tym, ze zapis rozmow z Tu154 (a co gorsza i z Jaka-40) zostaly zmanipulowane.
I to bezwzglednie nalezy wyjasnic.

Data: 2014-02-02 10:46:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-3E0AF4.08341202022014node1.news.atman.pl...
> [...]

Ale zeznanie Wosztyla (a wczesniej teg Musia) moga swiadczyc o tym, ze
zapis rozmow z Tu154 (a co gorsza i z Jaka-40) zostaly zmanipulowane.

Ponad wszelką wątpliwość zapisy nie zostały zmanipulowane. Nie wpisuj się w tok myślenia macierewiczowskiego.

Data: 2014-02-02 11:43:09
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <52ee13e4$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Ponad wszelką wątpliwość zapisy nie zostały zmanipulowane. Nie wpisuj się w tok myślenia macierewiczowskiego.

No, wlasnie. Ten Macierewicz albo agent albo pozyteczny idiota.
:-(

Data: 2014-02-14 13:17:15
Autor: Titus Atomicus
Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku
In article <Titus_Atomicus-FA5678.11430902022014@node1.news.atman.pl>,

In article <52ee13e4$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>,

No, wlasnie. Ten Macierewicz albo agent albo pozyteczny idiota.
:-(

Mam na mysli to, ze teraz kazdy kto ma jakiekolwiek pytania albo watpliwosci w sprawie sledztwa smolenskiego uznawany jest za oszoloma.
--
TA

Data: 2014-02-15 06:41:21
Autor: Dariusz K. Ładziak
[...]

No to ja jestem oszołom!

Czemu szanowny Minister Obrony Narodowej nie poleciał na zbitą buźkę zaraz po wstępnych ustaleniach? Bo już ze wstępnych ustaleń wynikało że zupactwo od katastrofy w Mirosławcu sz.p. Ministra w chuja robiło - a po co komu minister którego zupaki potrafią w chuja robić?

I co w sprawie robi Prokuratura Wojskowa? Oj, złe pytanie, wiem co robi - stara się nikomu kuku nie uczynić, jak to było - kruk krukowi... Albo kurwa kurwie?

--
Darek

Data: 2014-02-02 10:18:57
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1c4ggnuc6er0p$.bj2t8ph2id9e$.dlg40tude.net...
[...]

120 m.

Przecieli przewody hamulcowe Wosztylowi. To ostatni zyjacy swiadek komendy zejscia na 50m z Jaka-40 w Smolensku