Przecież TAM miało nie być gejów!?

Data: 2010-10-06 01:41:15
Autor: Grzegorz Z.
Przecież TAM miało nie być gejów!?
Konserwatywno-narodowo-sekcijańsko-patriotyczno-antyizraelscy
specjaliści od tego co "normalne" a co "nie" - wprowadźcie sobie
poprawki do waszego "obrazu świata" i nie piszcie tu więcej o tym, by
coponiektórzy sobie "gdzieś tam zamiast w Polsce" te swoje "parady
urządzali".

Po całonocnym piciu arabski książę obudził się obok martwego
służącego. Tak twierdzi sam oskarżony, 34-letni książę Saud Abdulaziz
bin Nasser al Saud. Brytyjska policja oskarżyła go dziś o zamordowanie
służącego - pisze "Daily Telegraph". Według policji, zabójstwo miało
podłoże seksualne.

32-letni Bandar Abdulaziz od kilku miesięcy podróżował z saudyjskim
księciem po Europie. W lutym ciało mężczyzny zostało znalezione w
londyńskim hotelu. Według policji przed śmiercią napastnik wybił
mężczyźnie zęby, podbił oko, ranił uszy i policzki, a w końcu udusił.
Książę na początku nie przyznawał się do winy. Jednak nagrania kamer
przemysłowych z hotelu pokazały, że impulsywny książę wcześniej
kilkakrotnie brutalnie zaatakował swojego służącego. On sam utrzymuje,
że zabity był jego przyjacielem, nie kochankiem.

- Dowody świadczą, że napastnik albo jest gejem, albo ma homoseksualne
tendencje - oświadczył prokurator Jonathan Laidlaw. Funkcjonariusze
mają dowody na to, że Abdulaziz został zamordowany w pokoju, który
dzielił z księciem. Na szyi zabitego śledczy znaleźli obrażenia i
ślady duszenia.

Prokuratura musi jeszcze zdecydować, czy oskarży krewkiego wnuka
saudyjskiego króla o morderstwo, czy nieumyślne spowodowanie śmierci.

Sam książę twierdzi, że nie zabił z premedytacją. Oświadczył policji,
że wraz ze swoim przyjacielem pił w barze do rana, a kiedy obudził się
około 3.00 w nocy w jedynym w pokoju łóżku, nie mógł obudzić leżącego
obok służącego. Badanie należącego do księcia laptopa wykazało, że
mężczyzna przeglądał i odwiedzał strony internetowe gejowskich agencji
towarzyskich i gabinetów masażu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8469685,Arabski_ksiaze_gej_udusil_swojego_kochanka_.html

Data: 2010-10-06 10:57:15
Autor: awe
Przecież TAM miało nie być gejów!?
A ty co chazarze tak napadasz na arabow? Stara sprawa
awe

Data: 2010-10-06 01:58:10
Autor: Grzegorz Z.
On 6 Paź, 10:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
A ty co chazarze tak napadasz na arabow? Stara sprawa
awe

A pewnie.

Jeszcze dodać powinieneś że to Mossad mu podłączył Internet i kablówkę.

Data: 2010-10-06 11:51:40
Autor: awe
Przecie? TAM mia3o nie bya gejów!?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:23286d76-847c-4181-bf08-772a92070b4dw19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kiedys bylbys lokalnym glupkiem a teraz moze podziwiac cie cala polska
awe

Data: 2010-10-06 03:02:58
Autor: Grzegorz Z.
On 6 Paź, 11:51, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:23286d76-847c-4181-bf08-772a92070b4dw19g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kiedys bylbys lokalnym glupkiem a teraz moze podziwiac cie cala polska

Odstosunkuj się ode mnie - to raz.

A dwa - wpisz sobie w Google:

mossad wirus elektrownie

Data: 2010-10-06 13:25:37
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2c5100f-e2b6-4a27-a691-6f0b29f3a518k10g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kiedys bylbys lokalnym glupkiem a teraz moze podziwiac cie cala polska

-- -- -- -- --
sam szukam sobie informacji na necie, a byle glupek wioskowy nie jest dla mnie w tym pomocny. pogadaj sobie z zahirem, a zahir niech pogada sobie z psami na smietniku
awe

Data: 2010-10-06 11:32:35
Autor: Jesienny
Przecie? TAM mia3o nie bya gejów!?
On Wed, 06 Oct 2010 13:25:37 +0200, awe wyskrobał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kiedys bylbys lokalnym glupkiem a teraz moze podziwiac cie cala polska

To sobie sprawdź "grzeczny chłopczyku" kto wymyślił że Mossad zawziął się na tych biednych Arabów.

Data: 2010-10-06 13:32:56
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hm2g$cud$1news.onet.pl...

> [...]

sam szukam sobie informacji na necie, a byle glupek wioskowy nie jest dla mnie w tym pomocny. pogadaj sobie z zahirem, a zahir niech pogada sobie z psami na smietniku

Awe, kolejny raz ci ktos udowadnia żeś przygłup, a ty wciąz swoje.

--

Zahir

Data: 2010-10-06 11:49:01
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hghg$qeu$1news.onet.pl...

[...]

Tak jak tego jegomościa?

http://politykier.pl/gid,12730823,img,12730849,galeria.html

--

Zahir

Data: 2010-10-06 11:12:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Przecież TAM miało nie być gejów!?
<wersja-dla-idiotów> No przecież to liberalizujący wpływ USA na islam w
Arabii Saudyjskiej :-) </wersja-dla-idiotĂłw>

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

towarzyskich i gabinetĂłw masaĹźu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8469685,Arabski_ksiaze_gej_udusil_swojego_kochanka_.html

Wino zdradza, co znajduje sie w sercu człowieka.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Przecież TAM miało nie być gejów!?